Alistua mihelle/naiselle

Anonyymi

Olen aina fantasioinut että saisin alistua miehelle/naiselle seksi leluksi olla tyydyttäjä;) onko muita samanlaisia

6

947

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen fantasioinut olevani seksilelu tyylikkäästi pukeutuvalle rouvalle, joka vaikka ennen töihin lähtöä huutaa -orja tänne! Konttaan paikalle ja katson kun hän nostaa hameensa ylös ja käskee nuolemaan orkut ennen lähtöä. Samoin olen fantasioinut olevani trans ladyn "lesbolelu"joka sisäkön asussa palvelee ladya ja on esim hänen trans ystäviensä vuokrattavissa ja yhteisten illanistujaisten yleinen lelu. Alistuminen on ihanaa mutta tykkään myös alistaa.

• Anonyymi

Joten työnnä purjoa perseesees

• Minä pidän sitä kun saa tulla alistettua ja nöyryytettyä!

• Onko sinä fantasionut anna orja piiskaa?Minä olen sellainen orja joka halua saada piiskaa!

• Anonyymi

Täällä olisi pariskunta, joka haluaa alistaa normivartaloista ja normikäytöksistä miestä/naista.
      Asumme pk-seudulla.
      Kiinnostaako?

• Anonyymi

Ei varmaan

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      77
      1525
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      7
      1518
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      87
      1416
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      85
      1155
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      886
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      846
    7. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      74
      805
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      777
    9. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      140
      738
    10. Nukkuisitteko hyvin

Toisten lähellä
      Ikävä
      79
      694
    Aihe