Kiinassa valmistetut tuotteet.

Anonyymi

Koska Kiina tukee Venäjää Ukrainan kansan teurastuksessa, esitänkin. että lopetamme kaikki kiinassa valmistettujen tuotteiden ostamisen.
Verituotteet ovat kaikkea ihmisyyttä vastaan olevaa tuhon hyväksymistä jokaisen kiinan tuotteita käyttävän sydämessä.
Lopettakaamme siis Kiinasta tuodun tuotteiden ostaminen.

10

638

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannatan. Lisäksi yritysten toimiminen Kiinassa on muodostunut epäeettiseksi em. syystä, joten odotan, että yritykset jättävät Kiinan, kuten jättivät Venäjänkin ja palaavat Suomeen / eurooppaan.

• Anonyymi

Kannatan lä,pimeästi.

• Anonyymi

ei minä tilaan tavarat itse kiinasta 🙂

• Anonyymi

suomessa nämä välikädet vetävät välistä , kun itse tilaa niin välikädet nuolevat näppejään 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suomessa nämä välikädet vetävät välistä , kun itse tilaa niin välikädet nuolevat näppejään 🤣

Ja saat paskaa ja paskaa ilmastoa jne....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja saat paskaa ja paskaa ilmastoa jne....

Kiinan tuotteita ei ole syytä ostaa.

Kiinan tuotteet valuvat verta.

• Anonyymi

Kyllä ehdottomasti.
      Miksi ei.

• Anonyymi

Ehdotan että lopetamme tavaroiden ja energian käytön kokonaan.
      Kiinasta tulee nykyää käytännössä kaikki. Myös monen ”made in Finland” - tuotteen komponentit.
      Venäjältä tulee niin iso osa EU energiasta, että täällä ammutaan ritsoilla, ajetaan hevosilla ja luetaan pimeässä, jos siitä luovutaan ilman suunnitelmaa kertarykäisyllä.

• Anonyymi00009

Kiinassa valmistetut autot vuotavat verta kaduille ja aihuttavat kuolonkolareita

• Anonyymi00010

Kiina ei ole venäjän kumppani. Pikemmin Kiina vain hyötyy opportunistisesti Venäjän tilanteesta. Ostaa energiaa alle maailmamarkkinahinnan ja myy tavaraa Venäjälle maailmanmarkkinahinnalla.
      Kiina odottaa innolla Venäjän romahdusta, jolloin Kiinalla on mahdollisuus liittää itseensä vähintään Venäjän Mantsuria, joka kiinalaisten mielestä kuuluu Kiinaan.
      Mutta todennäköisesti Kiinan aikeet eivät rajoitu pelkästään tuohon alueeseen vaan koko Uralin itäpuolinen alue on Kiinan silmissä potentiaalinen saalis.

Ei todellakaan ole kysymys mistään rakkausavioliitosta Kiinan ja Venäjän tilanteessa.

Ukrainan drooni-iskut marjafirman varastoihin ovat myös sataneet miljardikaupalla Kiinan laariin, varastot ovat täynnä kiinalaista tavaraa, joka nyt täytyy ostaa uudelleen venäjälle. Kiinalaisten laturijohtojen kysyntähän ei vähene siitä, että niitä palaa muutamia kymmeniä miljoonia. Kiinalaiset tehtailijat hierovat jo käsiään tilauksia odotellessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1023
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      926
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      810
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      747
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      639
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      606
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      172
      565
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      548
    Aihe