Koska Kiina tukee Venäjää Ukrainan kansan teurastuksessa, esitänkin. että lopetamme kaikki kiinassa valmistettujen tuotteiden ostamisen.
Verituotteet ovat kaikkea ihmisyyttä vastaan olevaa tuhon hyväksymistä jokaisen kiinan tuotteita käyttävän sydämessä.
Lopettakaamme siis Kiinasta tuodun tuotteiden ostaminen.
Kiinassa valmistetut tuotteet.
8
517
Vastaukset
- Anonyymi
Kannatan. Lisäksi yritysten toimiminen Kiinassa on muodostunut epäeettiseksi em. syystä, joten odotan, että yritykset jättävät Kiinan, kuten jättivät Venäjänkin ja palaavat Suomeen / eurooppaan.
- Anonyymi
Kannatan lä,pimeästi.
- Anonyymi
ei minä tilaan tavarat itse kiinasta 🙂
- Anonyymi
suomessa nämä välikädet vetävät välistä , kun itse tilaa niin välikädet nuolevat näppejään 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomessa nämä välikädet vetävät välistä , kun itse tilaa niin välikädet nuolevat näppejään 🤣
Ja saat paskaa ja paskaa ilmastoa jne....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saat paskaa ja paskaa ilmastoa jne....
Kiinan tuotteita ei ole syytä ostaa.
Kiinan tuotteet valuvat verta.
- Anonyymi
Kyllä ehdottomasti.
Miksi ei. - Anonyymi
Ehdotan että lopetamme tavaroiden ja energian käytön kokonaan.
Kiinasta tulee nykyää käytännössä kaikki. Myös monen ”made in Finland” - tuotteen komponentit.
Venäjältä tulee niin iso osa EU energiasta, että täällä ammutaan ritsoilla, ajetaan hevosilla ja luetaan pimeässä, jos siitä luovutaan ilman suunnitelmaa kertarykäisyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907