Koska Kiina tukee Venäjää Ukrainan kansan teurastuksessa, esitänkin. että lopetamme kaikki kiinassa valmistettujen tuotteiden ostamisen.
Verituotteet ovat kaikkea ihmisyyttä vastaan olevaa tuhon hyväksymistä jokaisen kiinan tuotteita käyttävän sydämessä.
Lopettakaamme siis Kiinasta tuodun tuotteiden ostaminen.
Kiinassa valmistetut tuotteet.
8
336
Vastaukset
- Anonyymi
Kannatan. Lisäksi yritysten toimiminen Kiinassa on muodostunut epäeettiseksi em. syystä, joten odotan, että yritykset jättävät Kiinan, kuten jättivät Venäjänkin ja palaavat Suomeen / eurooppaan.
- Anonyymi
Kannatan lä,pimeästi.
- Anonyymi
ei minä tilaan tavarat itse kiinasta 🙂
- Anonyymi
suomessa nämä välikädet vetävät välistä , kun itse tilaa niin välikädet nuolevat näppejään 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomessa nämä välikädet vetävät välistä , kun itse tilaa niin välikädet nuolevat näppejään 🤣
Ja saat paskaa ja paskaa ilmastoa jne....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saat paskaa ja paskaa ilmastoa jne....
Kiinan tuotteita ei ole syytä ostaa.
Kiinan tuotteet valuvat verta.
- Anonyymi
Kyllä ehdottomasti.
Miksi ei. - Anonyymi
Ehdotan että lopetamme tavaroiden ja energian käytön kokonaan.
Kiinasta tulee nykyää käytännössä kaikki. Myös monen ”made in Finland” - tuotteen komponentit.
Venäjältä tulee niin iso osa EU energiasta, että täällä ammutaan ritsoilla, ajetaan hevosilla ja luetaan pimeässä, jos siitä luovutaan ilman suunnitelmaa kertarykäisyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005