Valtuutus oli 100% yksimielinen. Ainoa vänkyrä oli Väyrynen ja yritti estää valtuutuksen, mutta fakta on se, että Väyrysellä ei ole puoluevaltuuston jäsen ja Väyryselle lähinnä hymyiltiin vinosti ja koettiin kollektiivista myötähäpeää.
Upeaa keskusta ja tämä tekee myös hyvää keskustan kannatuksella, mutta tärkeintä on tietysti Suomen itsenäisyys ja rauhan säilyminen.
Kaikkosen sanoin: Nato juna on liikkeellä!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3b91f7fd-0e54-46f7-8c2b-7fcd2ea35d0b
Saarikko sai mandaatin hakea Nato jäsenyyttä!! Hienoa Keskusta!!
6
121
Vastaukset 6
- Anonyymi
Koko puoluevaltuus Naton kannalla, upea uutinen Natohakemusta ajatellen. Keskusta alkaa pääsemään eroon yya-ajasta ja suomettumisesta. Väyryselle jää taustapellen osa huudella takapenkiltä.
- Anonyymi
Täysin odotettu tulos ja ennusteiden mukainen.
- Anonyymi
Väyrysen itkupotkuraivari Iltasanomissa:
– Tässä mielessä valtuutusta ei voida antaa, mutta olen ymmärtänyt, että yksimielisesti te aiotte päättää sellaisen valtuutuksen kuitenkin antaa, mutta se on pätemätön ja mitätön, Väyrynen sanoi.
Väyrysen puhe sai melko laimeat aplodit, mikä alleviivasi aikakauden muuttumista.
Symbolisena voi pitää sitäkin, että Suomi–Venäjä-seuran (entinen Suomi–Neuvostoliitto-seura) puheenjohtajan pestin jättävä keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonenkin puolsi Nato-mandaatin antamista puoluejohdolle.
– Nyt elämme hetkeä, jossa koko minun elinaikani jatkunut suojasää on ohi. Venäjän verisen hyökkäyssodan seurausten myötä on edessä pahimmassa tapauksessa uusi kylmän sodan aika idän ja lännen välillä. Tässäkään tilanteessa Suomi ei pärjää ilman liittolaisia, Honkonen kommentoi. - Anonyymi
Väyrynen totesi heti, väärin äänestetty ja media peliä.
- Anonyymi
Väyrynen ottaa suutaa, kun närästää niin kovasti, ehkä jopa Hota-pulveria suppona, Nato suututtaa Paavoa. Missä on yya-sopimus ja oikein ajoitetut nootit, kyselee Väyrynen.
- Anonyymi
Väyrystä kyrsii kybällä ja rinnastakii niin juilii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 251252
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77662
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo199642On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398