Outo Mittaturva Pohjola lasku tuli

Anonyymi

Mikä ihme lasku tää on? Pohjola mittaturva. Ei eritellä mitään. 900 eli aika kallis. Asiakaspalvelu kiinni viikonlopun. Onko tää joku uusi huijaus, vanhus sai tämmösen laksun ei tiiä mikä. Muut vakuutukset on IFillä. Onko If jotenkin siirtänyt ne itse Pohjolaan?
OMITUISTA. Mikä se mitta n? Auton nopeusmittariko vai sähkömittariko? VASTAISTTEKO?
vai oisiko joku salainen tarjous, toivotaan että vanhus menee maksamaan...

4

1762

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pölhölä vakuutuksen "mainosmiehenä " voin ihmetellä tuollaista laskua. Muutaman vuoden olen sotinut kyseistä rosvofirmaa vastaan työtapaturman takia! Älkää maksako laskua ennen kuin joku tietäjä on sen tutkinut. Työterveyslääkärien, työeläkevakuutusyhtiön ja verohallinnon mukaan olen 100% eläkeläinen mutta pohjolan virkailijat väittää että puoliksi työkykyinen. En tiedä vaan mihin työpaikkaan? Eikä nekään. Papereita on kertynyt yli 2 mapillista. Juttu on nyt oikeuskäsittelyssä. Muutama vuosi sitten toimin vanhemman lähisukulaisen edunvalvontavaltuutettuna. Silloin jo tuli esille tuo "mittaturva"... Hittoko tääl on vaikea antaa yhteystietoja, neuvoisin mielellään jos voisin...

• Anonyymi

-25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vai että tietävä. Tuolta tulee vakuutuskirja erikseen. Joko postissa tai sähköisenä ja siitä selviää mitä se sisältää. Muillakin yhtiöillä nuo vakuutuslaskut on samanlaisia.
      ”Vakuutus 12345 1.1-31.12.2026”

Vakuutuskirjasta sitten sisältö.

900€ on hinta. Siitä ei itsessään voi sanoa onko se halpa vai kallis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3212
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2820
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      45
      2574
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1963
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1291
    Aihe