Mua ällöttää. Söin tänään noin 1230 kaloria joka on mun mielestä aivan liikaa. Syön yleensä noin 800-900 kaloria tai vähän alle. Lihonko tästä? Laskin energiantarpeeni ja sen mukaan voisin syödä noin 1690 kaloria ylläpitääkseni mun nykyistä painoa. Tää tarkottaa siis sitä et söin alle kaloritarpeeni jonka pitäs meinata laihtumista. Joten mitä nyt tapahtuu, en kai lihoa? Voiko joku kertoa :( hirvee syyllisyyden tunne
Söin yli mun kalorimääräni!
Anonyymi
4
221
Vastaukset
- Anonyymi
Et liho.Anorektikko lihoo jo pelkästä veden juonnin ajattelusta.
- Anonyymi
No kuule just punnitsin ja vaaka näytti enemmän mitä viimeks. Nyt vituttaa ja ahistaa aivan perkeleesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule just punnitsin ja vaaka näytti enemmän mitä viimeks. Nyt vituttaa ja ahistaa aivan perkeleesti
no voi voi.Ihan kamalaa.Auttaako kiroileminen asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no voi voi.Ihan kamalaa.Auttaako kiroileminen asiaa.
Ei, mut onneks paino näytti aamulla 700 grammaa vähemmän. Turhaan siis panikoin ja itkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769412Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per683413- 462808
- 282302
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532265Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 151981
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691735
- 181659