Millaista aluetta on asua nykyään? etenkin kyseinen talo. Kävin juuri asuntonäytössä siellä ja asunto ok, mutta jäi mietityttämään kun kuullut paljon pahaa kys. alueesta...
Pormestarinluoto purjeentie 7
10
992
Vastaukset
- Anonyymi
Ja etenkin juuri tästä talosta...
- Anonyymi
Porkka on mitä Parhainta aluetta asua porissa. Vehreä ja keskustan lähin lähiö. Varsinkin kesällä upeat ulkoilumaastot. Katsot vaan osaketalon jossa ei ole paljoa vuokra-asuntoja.
- Anonyymi
ja joki on lähellä, pääsee jalan ongelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja joki on lähellä, pääsee jalan ongelle
Jalan ongelle...kyllä.onkikaa se Mattilan poika sieltä nyt ens alkuun
- Anonyymi
Ryssiä asuu paljon
- Anonyymi
Mä sain pinppiä siellä!
- Anonyymi
Ja paikat kutisi sen jälkeen 100% varmuudella :D
- Anonyymi
Entinen vävypoika asuu siellä muiden nargomaanien kanssa
- Anonyymi
Asuin porkassa vuosituhannen vaihteessa ja viihdyin kovin. Kerran joku oli yrittänyt varastaa kaiuttimen autosta ja katkaissut avaimensa sisään. Ja kerran yläkerrassa remontoitiin etukäteen ilmoittamatta. Sen raflaavampia ei tapahtunut. Kivat kävelymaastot, vihreä ympäristö ja avarat tilat ja maisemat. Keskusta fillarimatkan päässä. Silloin ei ollut mamuja ja häiriötalojen ongelmista piti kantasuomalaiset huolen.
Nykytilanteesta ei tietoa. Toivottavasti ei ole slummiutunut. - Anonyymi
Ota lapio ja kaiva metri. Mitä sen jälkeen 30 metriä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450