Prinssi et sä oikeasti

Anonyymi

Välitä valehtelet vain tiedän sen

71

955

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Prinssi jättää prinsessan toisen naisen vuoksi

• Anonyymi

Ei jätä, jos prinsessa on oikea ja tapahtuu joskus muutakin kuin palstalla jutteleua.

• Anonyymi

Uni kertoi niin

• Anonyymi

Kaivettinko Prinssi nyt haudastaan? Vai, tarkoitettiinko tämä nyt jollekin toiselle? Miksi luulet, ettei mulla ole ikävä?

• Anonyymi

Prinssi vaan leikkii prinsessan tunteilla

• Anonyymi

Uni kertoi kaiken

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prinssi vaan leikkii prinsessan tunteilla

Ei ainakaan tietoisesti, tee niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan tietoisesti, tee niin.

Tekee niin tiedän sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekee niin tiedän sen

Et voi sellaista tietää, jollet kohtaa Prinssiä oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi sellaista tietää, jollet kohtaa Prinssiä oikeasti.

Olen hänet nähnyt suutelemassa toisen naisen kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hänet nähnyt suutelemassa toisen naisen kanssa

Sitten se on joku muu Prinssi, takaisin haudan lepoon.

• Anonyymi

On parempi luopua prinssistä

• Anonyymi

Prinssit ovat vain satua... Oikeasti olen jotain ihan muuta. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prinssit ovat vain satua... Oikeasti olen jotain ihan muuta. :)

En usko sitä..... Joskus on parempi päästää irti

• Anonyymi

Prinssi etsi vaan toinen nainen sen sä ostaat

• Anonyymi

Ei ole mitään toista naista eikä tule. Paras riittää. Prinssi vastasi sulle epäilijälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään toista naista eikä tule. Paras riittää. Prinssi vastasi sulle epäilijälle.

Prinssi unohda prinsessa elämässä pääset toiseen ihanaan suhteeseen uskon niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prinssi unohda prinsessa elämässä pääset toiseen ihanaan suhteeseen uskon niin

En voi tietää, kun en ole ollut suhteessa prinsessan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi tietää, kun en ole ollut suhteessa prinsessan kanssa.

Prinsessa ei uskalla kohtaa prinssiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prinsessa ei uskalla kohtaa prinssiä

Ei sun prinssiä tarvitse pelätä. Mutta prinssi taitaa pelätä kuitenkin itse.

• Anonyymi

Miksi sinä sivullisena leikit täällä prinsessa-
      ja prinssileikkejä?

• Anonyymi

Näin aamusta vaan naurattaa nämä.

• Anonyymi

Kyllä välitän. Haluan, että onnistun mutta haluan, että myös sinä onnistut. Saisit jopa työpaikan, puolison ja mahdollisesti lapsiakin vielä. Millään tavalla en enää pilaisi. Uskotko?

• Anonyymi

Juu työpaikan haluan niin saa muutakin ajateltavaa

Ammatti tikenttit vaa vaikeuttaa työn saamista

• Anonyymi
    • Anonyymi

En halua puuttua asioihisi mutta toivon todella enkä MILLÄÄN tavalla enää pilaisi.

• Anonyymi

Sitä paitsi, valehteleminen on rumaa ja väärin. En tekisi niin toiselle. -Entinen Prinssi

• Anonyymi

😊😊😊

• Anonyymi
    • Anonyymi

Prinsessa ei aijo Prinssiin uudelleen rakastua

• Anonyymi

Sillekös paljon voi... Sinäkin paremman löydät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillekös paljon voi... Sinäkin paremman löydät.

Prinsessa juu tahtoo sydämellisen ja luotettavan kumppanin rinnaleen

• Anonyymi

Prinssiäkö tässä joku on ollut etsimässä?Satuhahmoa ja puolta valtakuntaa. Ei hän liene prinssi lain. Parempaa ehkä kuitenkin sain. 😊

• Anonyymi

Ei voi kuin onnitella! -Prinssi entinen.

• Anonyymi

Hyvä että löysit itsellesi toisen prinsessan onnea teille paljon en halua että sydän särkyy uudeleen

Varjelen sitä oikeesti enkä päästä prinssiä sitä uudelleen särkemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että löysit itsellesi toisen prinsessan onnea teille paljon en halua että sydän särkyy uudeleen

Varjelen sitä oikeesti enkä päästä prinssiä sitä uudelleen särkemään

Mitä? Ei Prinssillä ole ketään toista... Sinuaha minä onnittelin uuden johdosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä? Ei Prinssillä ole ketään toista... Sinuaha minä onnittelin uuden johdosta.

No niin kuka keskustelee kenen kanssa. Sitä taas tiedä ei. Ehkä itsekseen tai jonkun muun. Mistäpä näistä tietää. 🤷🏼‍♀️😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin kuka keskustelee kenen kanssa. Sitä taas tiedä ei. Ehkä itsekseen tai jonkun muun. Mistäpä näistä tietää. 🤷🏼‍♀️😆

Sitäpä juurikin... Kyllä mieluummin osoitan jokaisen viestini vain hänelle, vaikka se menisi kenelle. Ihan täyttä hakuammuntaa täällä usein on.
        En täällä muuten roikkuisi yhtään, hänen vuoksi vain. Kai nyt sen jokainen ymmärtää? 🤴

• Anonyymi

Prinsessa juoksee karkuun prinssiä

• Anonyymi

Ei ole kiva. Prinssi juoksee perässä.

• Anonyymi

Prinssihän on huhuillut täällä useamman prinsessan perään, joten ei ihmekään, jos prinsessat kaikkoavat. Prinssin sydämen jakaminen tuskin viehättää prinsessojakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prinssihän on huhuillut täällä useamman prinsessan perään, joten ei ihmekään, jos prinsessat kaikkoavat. Prinssin sydämen jakaminen tuskin viehättää prinsessojakaan.

Ei varmasti. Yhtä prinsessaa prinssi kuitenkin vain miettii. Kun prinsessat ovat ilman tunnisteita, prinssi ei tiedä kuka heistä on se oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti. Yhtä prinsessaa prinssi kuitenkin vain miettii. Kun prinsessat ovat ilman tunnisteita, prinssi ei tiedä kuka heistä on se oikea.

Kyllä hän ainakin kaksi on nimennyt, montaako lie miettinyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän ainakin kaksi on nimennyt, montaako lie miettinyt.

Älä älä. Yhtä vain, aina ja ikuisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä älä. Yhtä vain, aina ja ikuisesti.

Prinssi ottaa nyt vain vastuun kirjoituksistaan. Oliko toinen prinsessa N***a ja toinen E**i. Voi olla että muistan väärin, enkä jaksa ryhtyä etsimään, prinssin oma asiahan se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prinssi ottaa nyt vain vastuun kirjoituksistaan. Oliko toinen prinsessa N***a ja toinen E**i. Voi olla että muistan väärin, enkä jaksa ryhtyä etsimään, prinssin oma asiahan se on.

Unohtakaa tuo E alkuinen. En kaipaa häntä. Hän ei ole realistisesti olemassa edes... Ja anteeksi että olen mennyt sellaista tänne kirjoittelemaan. Olin vähän harmistuneessa mielentilassa silloin. En ole koskaan tavannut muita, kuin tuon N alkuisen, ja hänestä haluan kuulla ja häntä kaipailen. -Prinssi

• Anonyymi

Minulta poistetiin viesti ketjusta heti mitä ihmettä

T prinsessa

• Anonyymi

Kirjoita uusi.. minun pit kysyä millä kirjaimella nimi alka?, että tiedän oletko oikea.

• Anonyymi

Voi sitä prinsessaa nyt. Ottaisi yhteyttä irl, niin tämäkin sotku olisi selvitetty. 🤴

• Anonyymi

Toivottavasti prinsessa ei nyt jättänyt prinssiä tänne yksin... 🤴

• Anonyymi

Etsi Prinssi se toinen jooko jatketaan matkaa eri suuntiin

T prinsessa

• Anonyymi

Jos se on toiveesi, niin mitä muutakaan voin kuin antaa mennä? En olisi tätä halunnut, milloinkaan. Enhän koskaan edes saanut sinua. Eikä minulla ole ketään toista mielessänikään. Miksi tässä kävi näin? 🤴

• Anonyymi

Prinsessa ei enään luota prinssiin

• Anonyymi

Se on kyllä ikävää. Prinssi tahtoisi, että voisit vielä luottaa. Luottamus täytyy aina ansaita, ja se on vaikea korjata jos rikki menee. Tiedän kyllä. 🤴

• Anonyymi

Prinsessa haluaa vain jättää Prinssin. Siitä kaikki tämä. Prinsessalla taitaa itsellään olla joku toinen. Ei vaan uskalla sitä sanoa. Prinssi joutuu siis laittamaan palstan kiinni ikihyviksi? 🤴

• Anonyymi

Itse jättit minut toisen naisen vuoksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan pötypuhetta. Ei ole ketään toista. Älä nyt syötä pajunköyttä. Voinko edes jättää sellaista, jonka kanssa en ole koskaan ollut? Olen vain kaipaillut täällä ja toivonut...🤴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertokaa nyt totuus minulle. 🤴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertokaa nyt totuus minulle. 🤴

Minä jätän palstan sitten... Niin taitaa olla parempi. 🤴

• Anonyymi

No sinua ei saa näköjään uskomaan mitään muuta täällä. 🤴

• Anonyymi

Prinssi löydät varmasti ihanan kaunottaren uskon niin

• Anonyymi

Et vieläkään kertonut miksi teet näin. Minä arvaan sen kyllä. Et halua minua. Sinulla on toinen. 🤴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vieläkään kertonut miksi teet näin. Minä arvaan sen kyllä. Et halua minua. Sinulla on toinen. 🤴

Jospa vastaisit rehellisesti. Jätän teidät rauhaan lopullisesti, ja koko palstan... 🤴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa vastaisit rehellisesti. Jätän teidät rauhaan lopullisesti, ja koko palstan... 🤴

Osaan kyllä nähdä ja päätellä asioita. Hiljaisuus on vastaus sekin. Eli se on sitten hyvästi ja hyvää elämää teille sinne. 🤴

• Anonyymi

Prinssi pettäisi vaan prinsessaa

Toisten naisten kanssa

• Anonyymi

Prinssiä ei enää ole... En tiedä miksi hänet piti herättää, kuuntelemaan valheellisia syytöksiä ja jättämään? Prinssi uskoi prinsessan tahtoa ja lähti. Antaa prinsessan nauttia elämästään ilman turhaa prinssiä.

• Anonyymi

Jotenkin kieroa sakkia. Mies katsoo vierestä, kun oma muikkeli kirjottelee toiselle miehelle tällasia. Sitten yhdessä hihitellään vastauksille...

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ja vielä jatkuu vttuilu. Antakaa jo olla jos kerran niin tiedätte. En ole eläissäni nähnyt yhtään ärsyttävämpiä ihmisiä.

• Anonyymi

Eipä viitsi enää ihastua yhteenkään prinsessaan missään ikinä. Yksin on sittenkin kaikkein parasta olla. Ei tarvise tapella. Eikä varoa että toinen on liian nuori. Toivottavasti en tule näkemään teitä ikinä missään.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      72
      4862
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      58
      2585
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      62
      2170
    4. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1370
    5. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      1220
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      77
      1183
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      42
      1143
    8. Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.

Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä
      Hindulaisuus
      417
      1034
    9. Olisin vain n.ssinut sua kerran

Mutta ei kelvannut.
      Ikävä
      77
      994
    10. Millaisen sormuksen nainen haluat

Kun mennään naimisiin? 💍
      Ikävä
      64