Välitä valehtelet vain tiedän sen
Prinssi et sä oikeasti
71
955
Vastaukset
- Anonyymi
Prinssi jättää prinsessan toisen naisen vuoksi
- Anonyymi
Ei jätä, jos prinsessa on oikea ja tapahtuu joskus muutakin kuin palstalla jutteleua.
- Anonyymi
Uni kertoi niin
- Anonyymi
Kaivettinko Prinssi nyt haudastaan? Vai, tarkoitettiinko tämä nyt jollekin toiselle? Miksi luulet, ettei mulla ole ikävä?
- Anonyymi
Prinssi vaan leikkii prinsessan tunteilla
- Anonyymi
Uni kertoi kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prinssi vaan leikkii prinsessan tunteilla
Ei ainakaan tietoisesti, tee niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan tietoisesti, tee niin.
Tekee niin tiedän sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee niin tiedän sen
Et voi sellaista tietää, jollet kohtaa Prinssiä oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi sellaista tietää, jollet kohtaa Prinssiä oikeasti.
Olen hänet nähnyt suutelemassa toisen naisen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hänet nähnyt suutelemassa toisen naisen kanssa
Sitten se on joku muu Prinssi, takaisin haudan lepoon.
- Anonyymi
On parempi luopua prinssistä
- Anonyymi
Prinssit ovat vain satua... Oikeasti olen jotain ihan muuta. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prinssit ovat vain satua... Oikeasti olen jotain ihan muuta. :)
En usko sitä..... Joskus on parempi päästää irti
- Anonyymi
Prinssi etsi vaan toinen nainen sen sä ostaat
- Anonyymi
Ei ole mitään toista naista eikä tule. Paras riittää. Prinssi vastasi sulle epäilijälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään toista naista eikä tule. Paras riittää. Prinssi vastasi sulle epäilijälle.
Prinssi unohda prinsessa elämässä pääset toiseen ihanaan suhteeseen uskon niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prinssi unohda prinsessa elämässä pääset toiseen ihanaan suhteeseen uskon niin
En voi tietää, kun en ole ollut suhteessa prinsessan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi tietää, kun en ole ollut suhteessa prinsessan kanssa.
Prinsessa ei uskalla kohtaa prinssiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prinsessa ei uskalla kohtaa prinssiä
Ei sun prinssiä tarvitse pelätä. Mutta prinssi taitaa pelätä kuitenkin itse.
- Anonyymi
Miksi sinä sivullisena leikit täällä prinsessa-
ja prinssileikkejä?- Anonyymi
Näin aamusta vaan naurattaa nämä.
- Anonyymi
Kyllä välitän. Haluan, että onnistun mutta haluan, että myös sinä onnistut. Saisit jopa työpaikan, puolison ja mahdollisesti lapsiakin vielä. Millään tavalla en enää pilaisi. Uskotko?
- Anonyymi
Juu työpaikan haluan niin saa muutakin ajateltavaa
Ammatti tikenttit vaa vaikeuttaa työn saamista
- Anonyymi
Täällä tuskin valehdellaan, vaikka voi joku niinkin tehdä.
https://youtu.be/I8yuTqvyFbY - Anonyymi
En halua puuttua asioihisi mutta toivon todella enkä MILLÄÄN tavalla enää pilaisi.
- Anonyymi
Sitä paitsi, valehteleminen on rumaa ja väärin. En tekisi niin toiselle. -Entinen Prinssi
- Anonyymi
😊😊😊
- Anonyymi
Ehkä prinssillä oli liikaa tukkaa, ja siihen kaikki kaatui.
https://youtu.be/6S0Tne1B-IU
-Väkäleuka sivusta - Anonyymi
Prinsessa ei aijo Prinssiin uudelleen rakastua
- Anonyymi
Sillekös paljon voi... Sinäkin paremman löydät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillekös paljon voi... Sinäkin paremman löydät.
Prinsessa juu tahtoo sydämellisen ja luotettavan kumppanin rinnaleen
- Anonyymi
Prinssiäkö tässä joku on ollut etsimässä?Satuhahmoa ja puolta valtakuntaa. Ei hän liene prinssi lain. Parempaa ehkä kuitenkin sain. 😊
- Anonyymi
Ei voi kuin onnitella! -Prinssi entinen.
- Anonyymi
Hyvä että löysit itsellesi toisen prinsessan onnea teille paljon en halua että sydän särkyy uudeleen
Varjelen sitä oikeesti enkä päästä prinssiä sitä uudelleen särkemään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että löysit itsellesi toisen prinsessan onnea teille paljon en halua että sydän särkyy uudeleen
Varjelen sitä oikeesti enkä päästä prinssiä sitä uudelleen särkemäänMitä? Ei Prinssillä ole ketään toista... Sinuaha minä onnittelin uuden johdosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Ei Prinssillä ole ketään toista... Sinuaha minä onnittelin uuden johdosta.
No niin kuka keskustelee kenen kanssa. Sitä taas tiedä ei. Ehkä itsekseen tai jonkun muun. Mistäpä näistä tietää. 🤷🏼♀️😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin kuka keskustelee kenen kanssa. Sitä taas tiedä ei. Ehkä itsekseen tai jonkun muun. Mistäpä näistä tietää. 🤷🏼♀️😆
Sitäpä juurikin... Kyllä mieluummin osoitan jokaisen viestini vain hänelle, vaikka se menisi kenelle. Ihan täyttä hakuammuntaa täällä usein on.
En täällä muuten roikkuisi yhtään, hänen vuoksi vain. Kai nyt sen jokainen ymmärtää? 🤴
- Anonyymi
Prinsessa juoksee karkuun prinssiä
- Anonyymi
Ei ole kiva. Prinssi juoksee perässä.
- Anonyymi
Prinssihän on huhuillut täällä useamman prinsessan perään, joten ei ihmekään, jos prinsessat kaikkoavat. Prinssin sydämen jakaminen tuskin viehättää prinsessojakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prinssihän on huhuillut täällä useamman prinsessan perään, joten ei ihmekään, jos prinsessat kaikkoavat. Prinssin sydämen jakaminen tuskin viehättää prinsessojakaan.
Ei varmasti. Yhtä prinsessaa prinssi kuitenkin vain miettii. Kun prinsessat ovat ilman tunnisteita, prinssi ei tiedä kuka heistä on se oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti. Yhtä prinsessaa prinssi kuitenkin vain miettii. Kun prinsessat ovat ilman tunnisteita, prinssi ei tiedä kuka heistä on se oikea.
Kyllä hän ainakin kaksi on nimennyt, montaako lie miettinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän ainakin kaksi on nimennyt, montaako lie miettinyt.
Älä älä. Yhtä vain, aina ja ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä älä. Yhtä vain, aina ja ikuisesti.
Prinssi ottaa nyt vain vastuun kirjoituksistaan. Oliko toinen prinsessa N***a ja toinen E**i. Voi olla että muistan väärin, enkä jaksa ryhtyä etsimään, prinssin oma asiahan se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prinssi ottaa nyt vain vastuun kirjoituksistaan. Oliko toinen prinsessa N***a ja toinen E**i. Voi olla että muistan väärin, enkä jaksa ryhtyä etsimään, prinssin oma asiahan se on.
Unohtakaa tuo E alkuinen. En kaipaa häntä. Hän ei ole realistisesti olemassa edes... Ja anteeksi että olen mennyt sellaista tänne kirjoittelemaan. Olin vähän harmistuneessa mielentilassa silloin. En ole koskaan tavannut muita, kuin tuon N alkuisen, ja hänestä haluan kuulla ja häntä kaipailen. -Prinssi
- Anonyymi
Minulta poistetiin viesti ketjusta heti mitä ihmettä
T prinsessa- Anonyymi
Kirjoita uusi.. minun pit kysyä millä kirjaimella nimi alka?, että tiedän oletko oikea.
- Anonyymi
Voi sitä prinsessaa nyt. Ottaisi yhteyttä irl, niin tämäkin sotku olisi selvitetty. 🤴
- Anonyymi
Toivottavasti prinsessa ei nyt jättänyt prinssiä tänne yksin... 🤴
- Anonyymi
Etsi Prinssi se toinen jooko jatketaan matkaa eri suuntiin
T prinsessa- Anonyymi
Jos se on toiveesi, niin mitä muutakaan voin kuin antaa mennä? En olisi tätä halunnut, milloinkaan. Enhän koskaan edes saanut sinua. Eikä minulla ole ketään toista mielessänikään. Miksi tässä kävi näin? 🤴
- Anonyymi
Prinsessa ei enään luota prinssiin
- Anonyymi
Se on kyllä ikävää. Prinssi tahtoisi, että voisit vielä luottaa. Luottamus täytyy aina ansaita, ja se on vaikea korjata jos rikki menee. Tiedän kyllä. 🤴
- Anonyymi
Prinsessa haluaa vain jättää Prinssin. Siitä kaikki tämä. Prinsessalla taitaa itsellään olla joku toinen. Ei vaan uskalla sitä sanoa. Prinssi joutuu siis laittamaan palstan kiinni ikihyviksi? 🤴
- Anonyymi
Itse jättit minut toisen naisen vuoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan pötypuhetta. Ei ole ketään toista. Älä nyt syötä pajunköyttä. Voinko edes jättää sellaista, jonka kanssa en ole koskaan ollut? Olen vain kaipaillut täällä ja toivonut...🤴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa nyt totuus minulle. 🤴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa nyt totuus minulle. 🤴
Minä jätän palstan sitten... Niin taitaa olla parempi. 🤴
- Anonyymi
No sinua ei saa näköjään uskomaan mitään muuta täällä. 🤴
- Anonyymi
Prinssi löydät varmasti ihanan kaunottaren uskon niin
- Anonyymi
Et vieläkään kertonut miksi teet näin. Minä arvaan sen kyllä. Et halua minua. Sinulla on toinen. 🤴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vieläkään kertonut miksi teet näin. Minä arvaan sen kyllä. Et halua minua. Sinulla on toinen. 🤴
Jospa vastaisit rehellisesti. Jätän teidät rauhaan lopullisesti, ja koko palstan... 🤴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa vastaisit rehellisesti. Jätän teidät rauhaan lopullisesti, ja koko palstan... 🤴
Osaan kyllä nähdä ja päätellä asioita. Hiljaisuus on vastaus sekin. Eli se on sitten hyvästi ja hyvää elämää teille sinne. 🤴
- Anonyymi
Prinssi pettäisi vaan prinsessaa
Toisten naisten kanssa- Anonyymi
Prinssiä ei enää ole... En tiedä miksi hänet piti herättää, kuuntelemaan valheellisia syytöksiä ja jättämään? Prinssi uskoi prinsessan tahtoa ja lähti. Antaa prinsessan nauttia elämästään ilman turhaa prinssiä.
- Anonyymi
Jotenkin kieroa sakkia. Mies katsoo vierestä, kun oma muikkeli kirjottelee toiselle miehelle tällasia. Sitten yhdessä hihitellään vastauksille...
- Anonyymi
Jotku vaan tietää mitä prinssin tai rakastajan pitäis olla https://youtu.be/wsdy_rct6uo
- Anonyymi
Ja vielä jatkuu vttuilu. Antakaa jo olla jos kerran niin tiedätte. En ole eläissäni nähnyt yhtään ärsyttävämpiä ihmisiä.
- Anonyymi
Eipä viitsi enää ihastua yhteenkään prinsessaan missään ikinä. Yksin on sittenkin kaikkein parasta olla. Ei tarvise tapella. Eikä varoa että toinen on liian nuori. Toivottavasti en tule näkemään teitä ikinä missään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j724862Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all582585Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622170- 741370
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221220- 771183
- 421143
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä4171034- 77994
- 64828