Jeesus tulee pian

Anonyymi

Jeesus tulee pian. Tehkää parannus synneistänne ja uskokaa Herraan Jeesukseen.

99

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus tuleeeeeh..
      Eturivi varokoon roiskeita.

    • Anonyymi

      Usein syntejäni anteeksipyydän. Nukkumaanmenoon kuuluu syntieni anteeksipyynnöt ja herään toisinaan voimakkaaseen synnintuntoon ja ajatukseen pääsenkö sittenkään ylösottoon mukaan. Miten voin olla täysin varmuudella viisas neitsyt nyt ja silloin kun ylösotto tapahtuu. Miten sen varmuudella voi tietää.

      Ylöstempauspäivä antaa vasta varmuuden.

      Selef Urge

      • Rakkaudella kirjoittaen! :)

        Näitä kysymyksiä kannattaa pohtia (ne ovat ratkaisevia):
        Luotatko sydämestäsi siihen, että Jumala tietää kaiken?
        Mistä synnistä podet syyllisyydentunteita? Oletko tehnyt siitä parannuksen ja lopettanut tekemästä sitä?
        Oletko kertonut Jumalalle rehellisesti, miltä sinusta tuntuu?

        Kun minulla tuli syyllisyydentunteita, ajattelin kovin samalla tavalla. Sitten muistin Jumalan käskyn ja lupauksen: Joosuan kirja 1:9 "Olenhan minä sinua käskenyt. Ole luja ja rohkea; älä säikähdy äläkä arkaile, sillä Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi, missä ikinä kuljetkin."

        Usko ja pelko ovat melkoisen vastakkain. Kun luottaa, että Jumala näkee menneen sekä tulevan, kaikki tunteet ja ajatukset, silloin ja nyt, voi olla varma, ettei hän tuomitse väärin. Siitä olen varma, että monien uskoa koetellaan. Monesti pahat henget haluavat meidän ajattelevan: 'Jumala ei anna anteeksi ja olet aivan yksin'. Se ei ole totta. Jumala antaa anteeksi eikä Jumala hylkää ihmistä, joka turvaa häneen!

        Johanneksen ilmestys 1:17-18
        "Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet." [Jeesus sanoi lohduttavasti]

        Voi sen tietää varmuudella, pääseekö ylösottoon mukaan. Tiedät sen, jos/kun selviät koetuksesta. Ja kyllä Jumala tietää, mitä haluat. Hän tietää, haluatko muutosta vanhasta elämästäsi. Hän tietää, koetko syyllisyyttä ja uskotko Jumalaan. Hän tietää, haluatko elää hänelle ja tavata taivaassa. Hän tietää. Hän loi jokaisen solusi. Luotathan?

        Haluan tavata sinutkin taivaan kodissa joku päivä. :)


      • Anonyymi
        KristinuskonGuide kirjoitti:

        Rakkaudella kirjoittaen! :)

        Näitä kysymyksiä kannattaa pohtia (ne ovat ratkaisevia):
        Luotatko sydämestäsi siihen, että Jumala tietää kaiken?
        Mistä synnistä podet syyllisyydentunteita? Oletko tehnyt siitä parannuksen ja lopettanut tekemästä sitä?
        Oletko kertonut Jumalalle rehellisesti, miltä sinusta tuntuu?

        Kun minulla tuli syyllisyydentunteita, ajattelin kovin samalla tavalla. Sitten muistin Jumalan käskyn ja lupauksen: Joosuan kirja 1:9 "Olenhan minä sinua käskenyt. Ole luja ja rohkea; älä säikähdy äläkä arkaile, sillä Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi, missä ikinä kuljetkin."

        Usko ja pelko ovat melkoisen vastakkain. Kun luottaa, että Jumala näkee menneen sekä tulevan, kaikki tunteet ja ajatukset, silloin ja nyt, voi olla varma, ettei hän tuomitse väärin. Siitä olen varma, että monien uskoa koetellaan. Monesti pahat henget haluavat meidän ajattelevan: 'Jumala ei anna anteeksi ja olet aivan yksin'. Se ei ole totta. Jumala antaa anteeksi eikä Jumala hylkää ihmistä, joka turvaa häneen!

        Johanneksen ilmestys 1:17-18
        "Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet." [Jeesus sanoi lohduttavasti]

        Voi sen tietää varmuudella, pääseekö ylösottoon mukaan. Tiedät sen, jos/kun selviät koetuksesta. Ja kyllä Jumala tietää, mitä haluat. Hän tietää, haluatko muutosta vanhasta elämästäsi. Hän tietää, koetko syyllisyyttä ja uskotko Jumalaan. Hän tietää, haluatko elää hänelle ja tavata taivaassa. Hän tietää. Hän loi jokaisen solusi. Luotathan?

        Haluan tavata sinutkin taivaan kodissa joku päivä. :)

        Se, että hänellä on kuoleman ja tuonelan avaimet, on lohduttavaa, sillä hän myös vapauttaa meidät. Hän päättää kuolemasta, hänellä on ne avaimet, se on lohduttavaa. Hän ei päätä väärin vaan oikein ja hän antaa meille elämän, se on lohduttavaa.


      • Anonyymi

        Johtuu siitä että on langennut pois armosta.


      • Anonyymi
        KristinuskonGuide kirjoitti:

        Rakkaudella kirjoittaen! :)

        Näitä kysymyksiä kannattaa pohtia (ne ovat ratkaisevia):
        Luotatko sydämestäsi siihen, että Jumala tietää kaiken?
        Mistä synnistä podet syyllisyydentunteita? Oletko tehnyt siitä parannuksen ja lopettanut tekemästä sitä?
        Oletko kertonut Jumalalle rehellisesti, miltä sinusta tuntuu?

        Kun minulla tuli syyllisyydentunteita, ajattelin kovin samalla tavalla. Sitten muistin Jumalan käskyn ja lupauksen: Joosuan kirja 1:9 "Olenhan minä sinua käskenyt. Ole luja ja rohkea; älä säikähdy äläkä arkaile, sillä Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi, missä ikinä kuljetkin."

        Usko ja pelko ovat melkoisen vastakkain. Kun luottaa, että Jumala näkee menneen sekä tulevan, kaikki tunteet ja ajatukset, silloin ja nyt, voi olla varma, ettei hän tuomitse väärin. Siitä olen varma, että monien uskoa koetellaan. Monesti pahat henget haluavat meidän ajattelevan: 'Jumala ei anna anteeksi ja olet aivan yksin'. Se ei ole totta. Jumala antaa anteeksi eikä Jumala hylkää ihmistä, joka turvaa häneen!

        Johanneksen ilmestys 1:17-18
        "Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet." [Jeesus sanoi lohduttavasti]

        Voi sen tietää varmuudella, pääseekö ylösottoon mukaan. Tiedät sen, jos/kun selviät koetuksesta. Ja kyllä Jumala tietää, mitä haluat. Hän tietää, haluatko muutosta vanhasta elämästäsi. Hän tietää, koetko syyllisyyttä ja uskotko Jumalaan. Hän tietää, haluatko elää hänelle ja tavata taivaassa. Hän tietää. Hän loi jokaisen solusi. Luotathan?

        Haluan tavata sinutkin taivaan kodissa joku päivä. :)

        Joosua ennen Jeesusta no niin. Sitten Apostoli Johannes koki ilmestyksen. Aasiassa nykyisen Turkin alueella silloista Roomaa.Jeesuksen oikea käsi pään päällä Johanneksella. Jeesuksen ilmestys.Onneksi Jeesuksella on kuoleman avaimet eikä lestoilla tai hellareilla. Muuten kukaan ei pelastuisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu siitä että on langennut pois armosta.

        Ei ole langennut pois armosta, ei se siitä johdu. Raamattu kertoo Jumalan tahtovan, että KAIKKI pelastuvat. Armoa kyllä riittää, Jumala on täydellinen.

        1. Kirje Timoteukselle 2:3-6
        "...Tällainen rukous on oikea ja mieluisa Jumalalle, meidän pelastajallemme, joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
        Jumala on yksi,
        ja yksi on välittäjä Jumalan ja ihmisten välillä,
        ihminen Kristus Jeesus.
        Hän antoi itsensä lunnaiksi kaikkien puolesta,
        todistukseksi Jumalan tarkoituksesta,
        kun oikea aika oli tullut."

        Valitusvirret 3:22-23
        "Herran armoa on se, että vielä elämme,
        hänen laupeutensa ei lopu koskaan.
        Joka aamu Herran armo on uusi,
        suuri on hänen uskollisuutensa."

        Mutta se riippuu meistä: me käännymme pois uskosta, jos tahdomme elää maailman menojen mukaan, ja me käännymme uskoon, kun haluamme anteeksiantoa ja ikuisen pelastuksen. Jumala arvostaa meitä kovasti, Hän antaa meille kaikille oikeuden valita.

        Mutta jättäiskö rakas Isämme meidät, kun teemme syntiä? Ei se niin mene. Jeesus kuoli meidän kaikkien syntien tähden. Kun rakastamme Jeesusta, pidämme Hänen käskynsä.

        Johanneksen evankeliumi 14:21
        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        P.S. Jos ette usko, mitä juuri kirjoitin, tutkikaa itse Raamattua. Kaikella rakkaudella.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niinpä! Uskokaa Herraan Jeesukseen! Se, kun ei riitä! Lukekaas raamattua niin monessa kohtaa sanotaan, että pitää uskoa Herraan Jeesukseen ja pitää laki!!! Ei riitä, että huudat Jeesus Jeesus, vaan sinun pitää myös tehdä Herran tahto eli noudattaa lakia! Tähän sanoo nämä Jeesus ihmiset, että olen lain alla. Perkele, Jeesus itse sanoi ettei laista häviä piirtokaan ennenkuin maa ja taivas katoavat! Siinä on se porton oppi ettei me uskovaiset muka olla lain alla! Jos rikot lakia niin saat tuomion! Siihen ei auta, vaikka kuinka huutaisit Jeesusta! Laki on ja pysyy! Lukekaas ensimmäinen käsky ja miettikääs missä elätte! Te saatanan palvojat ja kuvien tekijät! Helvetissä te olette ja pysytte niin kauan kuin palvotte ja teette kuvia! Se ei teitä auta, vaikka kuinka huutaisitte Jeesusta, kun rikotte Jumalan lakia!

      • Anonyymi

        On näköjään sinullakin jäänyt raamatun luku alkutekijöihinsä..... Kannattaa jatkaa lukemista.


      • Anonyymi

        Tietenkään laista ei katoa mitään, kuten Jeesus sanoi, mutta Golgatan sovitustyöllään Hän teki ihmiskunnan kelvolliseksi Jumalalle. Hän toi armon meille. Nyt voimme armosta pelastua. jos haluamme. Voimme tunnustaa Jeesuksen Herraksemme ja noudattaa kuuliaisesti hänen opetuksiaan ja käskyjään. Voimme myös ottaa Hänen sovitustyönsä vastaan omakohtaisesti, ettei se olisi turha. Me kaikki lankeamme usein, mutta vetoamalla Jeesuksen sovitukseen ja vilpittömästi parannusta tehden ja katuen, Hän antaa anteeksi, eikä enää muistele menneitä. Näin siis voimme elää elämäämme iloisesti ja vapaasti, Jeesuksen ylivertaisia neuvoja noudattaen, lähimmäistemme ja itsemme hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On näköjään sinullakin jäänyt raamatun luku alkutekijöihinsä..... Kannattaa jatkaa lukemista.

        Onhan muitakin Pyhiä kirjoituksia, miksi Raamattu? Ja jokainen on juuri se "oikea" ja kaikki muut ovat tietysti väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan muitakin Pyhiä kirjoituksia, miksi Raamattu? Ja jokainen on juuri se "oikea" ja kaikki muut ovat tietysti väärässä.

        Kommentoin tätä postausta:
        "Niinpä! Uskokaa Herraan Jeesukseen! Se, kun ei riitä! Lukekaas raamattua niin monessa kohtaa sanotaan, että pitää uskoa Herraan Jeesukseen ja pitää laki!!!"

        Eli kyse oli Raamatun lukemisesta /sisällöstä...
        Terveisin Unto


      • Anonyymi

        Oho, luulin, että maailmassa ei ole ollut ketään muuta synnitöntä kuin Jeesus, mutta on täällä näköjään toinenkin. Se näyttää kyllä komealta Pietarin kirjoissa, kun kaverilla ei ole yhtään synnintekoa, mutta hyviä tekoja löytyy kilometrinen lista. VIP-jäsenenä pääset vielä jonon ohi ja saat sädekehän, jossa on niin paljon lumeneita, että se loistaa kuin stadionin spottivalo.


      • Anonyymi

        Tarkoitat ikävä kyllä nyt vanhaa HAPATUSTA uskontosääntöjä. Ikävää sulle ettei armo kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin tätä postausta:
        "Niinpä! Uskokaa Herraan Jeesukseen! Se, kun ei riitä! Lukekaas raamattua niin monessa kohtaa sanotaan, että pitää uskoa Herraan Jeesukseen ja pitää laki!!!"

        Eli kyse oli Raamatun lukemisesta /sisällöstä...
        Terveisin Unto

        YouTube Unto Mononen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin tätä postausta:
        "Niinpä! Uskokaa Herraan Jeesukseen! Se, kun ei riitä! Lukekaas raamattua niin monessa kohtaa sanotaan, että pitää uskoa Herraan Jeesukseen ja pitää laki!!!"

        Eli kyse oli Raamatun lukemisesta /sisällöstä...
        Terveisin Unto

        Lopeta toi laki pakkomielle .


      • Anonyymi

        Minkä kohdan lakia mahdoit tänään pitää. Älä tee huorin älä väärennä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YouTube Unto Mononen

        YouTube monrepon


    • Anonyymi

      Ennen Jeesuksen tuloa tulee antikristus, joka alkaa hiljalleen vaikuttamaan. Hän liehittelee Israelia puolelleen, auttaen kolmannen temppelin rakentamista öljymäelle. Tästä alkaa 7: n vuoden vaivanaika. Kristittyjen vainot alkavat lisääntyä. Temppelissä uhrataan eläimiä, vaikka Jumala ei niitä huoli, Jeesus suoritti kaikkien syntien verisovittamisen viimeisen kerran Golgatalla. 7:n vuoden puolivälissä antikristus julistaa itsensä Jumalaksi Jerusalemin uudessa temppelissä. Alkaa hirvittävät vainot Jeesukseen uskovia kohtaan. Mutta Jeesus tempaa omansa taivaaseen, jossa Hän suorittaa palkkiotuomion omilleen. Kaikki saavat palkkion, kuuliaisuutensa mukaan. Heille jaetaan "leiviskät"kykyjensä mukaan. Heistä tulee Jeesuksen apulaisia tulevaan tuhatvuotiseen valtakuntaan. Kun 7:n vuotta tulee täyteen, saapuu Jeesus omiensa kanssa ja heittää antikristuksen ja pedot ja väärän profeetan tuliseen järveen ja sitoo Luziferin tuhanneksivuodeksi vankeuteen. Seuraa 1000 vuotta ihmiskunnan parasta aikaa, Jeesuksen oikeudenmukaisessa johdossa.

      • Anonyymi

        Raamattu ei tunne seitsenvuotista vaivan aikaa. Vaivaa on kaiken aikaa, aina Jeesuksen toiseen tulemiseen asti.

        Ennen Jeesuksen toista tulemista peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi. Tulee viimeinen vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista, vastakkainen tulevat olemaan pedonmerkki sunnuntai, ja Jumalan merkki sapatti.

        Tulee valita oikein että pääsee mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei tunne seitsenvuotista vaivan aikaa. Vaivaa on kaiken aikaa, aina Jeesuksen toiseen tulemiseen asti.

        Ennen Jeesuksen toista tulemista peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi. Tulee viimeinen vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista, vastakkainen tulevat olemaan pedonmerkki sunnuntai, ja Jumalan merkki sapatti.

        Tulee valita oikein että pääsee mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        Kaikella rakkaudella korjaan tuon "1000 vuodeksi taivaaseen".

        En tiedä, oletko Jehovan todistaja, mutta tämä on suoraa Raamatun tekstiä:

        Ilmestyskirja 20:1-3
        "Minä näin, kuinka taivaasta tuli alas enkeli, jolla oli kädessään syvyyden avain ja isot kahleet. Hän otti kiinni lohikäärmeen, tuon muinaisaikojen käärmeen, jonka nimet ovat Paholainen ja Saatana, ja pani sen kahleisiin tuhanneksi vuodeksi, syöksi sen syvyyteen ja lukitsi ja sinetöi sen jäljestä syvyyden oven. Enää ei käärme saa johtaa kansoja harhaan, ennen kuin tuhat vuotta on tullut täyteen. Sitten se on päästettävä irti vähäksi aikaa."

        [Tästä näemme, että paholainen vangitaan tuhanneksi vuodeksi, jossain kohtaa. Tämän tuhannen rauhan ajan jälkeen paholainen päästetääm jälleen irti vähäksi aikaa. Mutta tapahtuuko valtakunta maan päällä vai taivaassa?]

        Profetia aikojen lopusta:
        Miika 4:1-4:
        "Aikojen lopussa on Herran temppelin vuori
        seisova vahvana, ylimmäisenä vuorista,
        ja se on oleva korkein kukkuloista,
        ja sinne virtaavat kansat.
        Monet pakanakansat lähtevät liikkeelle sanoen:
        "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle,
        Jaakobin Jumalan temppeliin,
        että hän opettaisi meille teitänsä
        ja me vaeltaisimme hänen polkujansa;
        sillä Siionista lähtee laki,
        Jerusalemista Herran sana."
        Ja hän tuomitsee monien kansojen kesken,
        säätää oikeutta väkeville pakanakansoille,
        kaukaisiin maihin saakka.
        Niin he takovat miekkansa vantaiksi
        ja keihäänsä vesureiksi;
        kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan,
        eivätkä he enää opettele sotimaan.
        He istuvat kukin
        oman viinipuunsa ja viikunapuunsa alla
        kenenkään peljättämättä.
        Sillä Herran Sebaotin suu on puhunut."

        [Tämän on tapahduttava maan päällä. Tässä Miikan tekstissä selvästi puhutaan tuhatvuotisesta valtakunnasta, sillä se tapahtuu hyvinkin tämän maapallon aikojen lopussa.
        "Ja hän tuomitsee monien kansojen kesken, säätää oikeutta väkeville pakanakansoille, kaukaisiin maihin saakka."
        "Kansa ei nosta miekkaansa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan."
        "He istuvat kukin oman viinipuunsa ja viikunapuunsa alla kenenkään peljättämättä."
        Minusta tämä kielii hyvin sitä, kuinka se valtakunta tapahtuu maan päällä, ja Herra on sen valtakunnan hallitsija 1000 vuotta. Raamattu kertoo, kuinka tuhannen vuoden jälkeen paholainen jälleen vapautetaan ja hän alkaa villitsemään kansoja sotaan. Sitten sille laitetaan peli poikki, ja kaikki tuomitaan tekojensa mukaan, ellei syntejä ole sovitettu. Tämän jälkeen luodaan uusi maa ja uusi taivas!]


      • Anonyymi
        KristinuskonGuide kirjoitti:

        Kaikella rakkaudella korjaan tuon "1000 vuodeksi taivaaseen".

        En tiedä, oletko Jehovan todistaja, mutta tämä on suoraa Raamatun tekstiä:

        Ilmestyskirja 20:1-3
        "Minä näin, kuinka taivaasta tuli alas enkeli, jolla oli kädessään syvyyden avain ja isot kahleet. Hän otti kiinni lohikäärmeen, tuon muinaisaikojen käärmeen, jonka nimet ovat Paholainen ja Saatana, ja pani sen kahleisiin tuhanneksi vuodeksi, syöksi sen syvyyteen ja lukitsi ja sinetöi sen jäljestä syvyyden oven. Enää ei käärme saa johtaa kansoja harhaan, ennen kuin tuhat vuotta on tullut täyteen. Sitten se on päästettävä irti vähäksi aikaa."

        [Tästä näemme, että paholainen vangitaan tuhanneksi vuodeksi, jossain kohtaa. Tämän tuhannen rauhan ajan jälkeen paholainen päästetääm jälleen irti vähäksi aikaa. Mutta tapahtuuko valtakunta maan päällä vai taivaassa?]

        Profetia aikojen lopusta:
        Miika 4:1-4:
        "Aikojen lopussa on Herran temppelin vuori
        seisova vahvana, ylimmäisenä vuorista,
        ja se on oleva korkein kukkuloista,
        ja sinne virtaavat kansat.
        Monet pakanakansat lähtevät liikkeelle sanoen:
        "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle,
        Jaakobin Jumalan temppeliin,
        että hän opettaisi meille teitänsä
        ja me vaeltaisimme hänen polkujansa;
        sillä Siionista lähtee laki,
        Jerusalemista Herran sana."
        Ja hän tuomitsee monien kansojen kesken,
        säätää oikeutta väkeville pakanakansoille,
        kaukaisiin maihin saakka.
        Niin he takovat miekkansa vantaiksi
        ja keihäänsä vesureiksi;
        kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan,
        eivätkä he enää opettele sotimaan.
        He istuvat kukin
        oman viinipuunsa ja viikunapuunsa alla
        kenenkään peljättämättä.
        Sillä Herran Sebaotin suu on puhunut."

        [Tämän on tapahduttava maan päällä. Tässä Miikan tekstissä selvästi puhutaan tuhatvuotisesta valtakunnasta, sillä se tapahtuu hyvinkin tämän maapallon aikojen lopussa.
        "Ja hän tuomitsee monien kansojen kesken, säätää oikeutta väkeville pakanakansoille, kaukaisiin maihin saakka."
        "Kansa ei nosta miekkaansa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan."
        "He istuvat kukin oman viinipuunsa ja viikunapuunsa alla kenenkään peljättämättä."
        Minusta tämä kielii hyvin sitä, kuinka se valtakunta tapahtuu maan päällä, ja Herra on sen valtakunnan hallitsija 1000 vuotta. Raamattu kertoo, kuinka tuhannen vuoden jälkeen paholainen jälleen vapautetaan ja hän alkaa villitsemään kansoja sotaan. Sitten sille laitetaan peli poikki, ja kaikki tuomitaan tekojensa mukaan, ellei syntejä ole sovitettu. Tämän jälkeen luodaan uusi maa ja uusi taivas!]

        Jehovan todistajat julistavat 1000 vuotista rauhanvaltakuntaa maanpäällä, samoin kuin Vapaakirkolliset ja helluntailaiset.

        Pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maanpäällä.

        Olen Adventisti

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovan todistajat julistavat 1000 vuotista rauhanvaltakuntaa maanpäällä, samoin kuin Vapaakirkolliset ja helluntailaiset.

        Pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maanpäällä.

        Olen Adventisti

        1234567---

        Miten niin taivaassa? Voitko jotenkin poistaa Raamatulliset faktat vai onko teillä kirjoitettu Jumalan sanaa uusiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin taivaassa? Voitko jotenkin poistaa Raamatulliset faktat vai onko teillä kirjoitettu Jumalan sanaa uusiksi?

        Tämä on meidän näkemys Jumalan sanasta. Teillä on toisenlainen näkemys.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on meidän näkemys Jumalan sanasta. Teillä on toisenlainen näkemys.

        1234567---

        Kerropa todiste Jumalan sanasta, joka sanoo, että olemme 1000 vuotta taivaassa, kun tämä maapallo ja tänne jääneet ihmiset odottaisivat ne tuhat vuotta, kun paholainen sidotaan siksi tuhanneksi vuodeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei tunne seitsenvuotista vaivan aikaa. Vaivaa on kaiken aikaa, aina Jeesuksen toiseen tulemiseen asti.

        Ennen Jeesuksen toista tulemista peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi. Tulee viimeinen vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista, vastakkainen tulevat olemaan pedonmerkki sunnuntai, ja Jumalan merkki sapatti.

        Tulee valita oikein että pääsee mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        Kyllä Raamattu tuntee vaivan ajan. Vaivan aika alkaa sen jälkeen, kun Jeesus hakee omansa pois. Sitten tapahtuu kaikkea, mitä Ilmestyskirjassa puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Raamattu tuntee vaivan ajan. Vaivan aika alkaa sen jälkeen, kun Jeesus hakee omansa pois. Sitten tapahtuu kaikkea, mitä Ilmestyskirjassa puhutaan.

        Ennen Jeesuksen toista tulemista on kaikki vaivanajat, vihat, vaivat ahistukset, viimeiset vitsaukset, sodat, ja pedon kumartamiset. Ensin ilmestyy myöskin tuo laiton, jonka Herra Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä. Kaikki kaikkien kansojen jumalattomat pedon kumartajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa.
        Omansa Jeesus vie 1000 vuodeksi taivaaseen Täällä Pohjan tähden alla on nyt kotomaamme, mutta tähtein tuolla puolen toisen kodon saamme.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen Jeesuksen toista tulemista on kaikki vaivanajat, vihat, vaivat ahistukset, viimeiset vitsaukset, sodat, ja pedon kumartamiset. Ensin ilmestyy myöskin tuo laiton, jonka Herra Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä. Kaikki kaikkien kansojen jumalattomat pedon kumartajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa.
        Omansa Jeesus vie 1000 vuodeksi taivaaseen Täällä Pohjan tähden alla on nyt kotomaamme, mutta tähtein tuolla puolen toisen kodon saamme.

        1234567---

        Haluaisitko kenties meille muillekin jakaa näkemystäsi siitä, missä Raamatun kohdassa menemme nimenomaan taivaaseen 1000 vuodeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei tunne seitsenvuotista vaivan aikaa. Vaivaa on kaiken aikaa, aina Jeesuksen toiseen tulemiseen asti.

        Ennen Jeesuksen toista tulemista peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi. Tulee viimeinen vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista, vastakkainen tulevat olemaan pedonmerkki sunnuntai, ja Jumalan merkki sapatti.

        Tulee valita oikein että pääsee mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        1000 vuotta taivaassa sitten helvetissä ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovan todistajat julistavat 1000 vuotista rauhanvaltakuntaa maanpäällä, samoin kuin Vapaakirkolliset ja helluntailaiset.

        Pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maanpäällä.

        Olen Adventisti

        1234567---

        Hulluja kaikki tehän varastatte ihan sairaasti toisten tavaroita vihaatte kristittyjä ja väännätte kieroon kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Raamattu tuntee vaivan ajan. Vaivan aika alkaa sen jälkeen, kun Jeesus hakee omansa pois. Sitten tapahtuu kaikkea, mitä Ilmestyskirjassa puhutaan.

        Ei helvetissä mitä vääriä oppeja teillä kabbalisteilla voi olla noituudessa. ✡️✡️✡️✡️😈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei tunne seitsenvuotista vaivan aikaa. Vaivaa on kaiken aikaa, aina Jeesuksen toiseen tulemiseen asti.

        Ennen Jeesuksen toista tulemista peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi. Tulee viimeinen vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista, vastakkainen tulevat olemaan pedonmerkki sunnuntai, ja Jumalan merkki sapatti.

        Tulee valita oikein että pääsee mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        YouTube awesome god


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovan todistajat julistavat 1000 vuotista rauhanvaltakuntaa maanpäällä, samoin kuin Vapaakirkolliset ja helluntailaiset.

        Pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maanpäällä.

        Olen Adventisti

        1234567---

        Jehoville tuli maailman loppu 1974 ja ilmaston muutos on har ma geddon mutta ne ei ole varmoja onko se Arabiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on meidän näkemys Jumalan sanasta. Teillä on toisenlainen näkemys.

        1234567---

        Mitä tapahtuu 1000 vuoden jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Raamattu tuntee vaivan ajan. Vaivan aika alkaa sen jälkeen, kun Jeesus hakee omansa pois. Sitten tapahtuu kaikkea, mitä Ilmestyskirjassa puhutaan.

        Lestadiolaiset laittaa saatanalle hellarit kiroaa ja sitoo ....selvää rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluja kaikki tehän varastatte ihan sairaasti toisten tavaroita vihaatte kristittyjä ja väännätte kieroon kirjoituksia.

        Montako varastettua TV teillä on.


    • Mitä? Joskus kahdentuhannen vuoden päästä, vai?

      • Siitä on hyvinkin 2000 vuotta. Raamattu kertoo, että Jumalalle tuhat vuotta on kuin yksi päivä!
        (2. Pietarin kirje 3:8 "Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä". Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.. )

        Ihmiselle se saattaa olla hyvin pitkä ja mullistava aika, mutta Jumala on jo suunnitellut kaikki tulevat vuodet. Ennen kuin tulee loppu, evankeliumi julistetaan kaikissa maissa, ja se ei käy muutamassa vuodessa. Pietarin kirjeessä kirjoitetaan juuri tästä, kuin olisi aivan tiedetty, että tässä kestää tuhansia vuosia vielä! :)

        Jeesus sanoi Matteus 24:14:
        "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

        Matteus 28:19:
        "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni..."

        Ilmestyskirja 7:9:
        "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä..."


    • Anonyymi

      Daniel kertoo Gabrielin antaneen 7 aionia, joista yksi oli 490 jKr - 980 jKr. Tuon aionin tehtävä oli: LAKI SINETILLÄ SULJETAAN.
      Niinpä Rooma Gregorius Suuri kääntyi kieltämään Raamatun kansoilta, ja tilalle asetettiin kirkkolaulu ja kuvat. Ei ole lupaa annettu juutalaisten lakia pakanoiden noudattaa.
      Mutta pakanat juovat oman kaivonsa vettä ja syövät oman viikunapuunsa hedelmää.

      Kuvat ja musiikki lauluineen ovat esim. Niitä.
      Gnostilainen Aadamin Ilmestys kertoo puolestaan että tieto ja Totuus otetaan myös pois pakanoilta. Niin jääkin oikein hieno uusi maailmanjärjestys jossa jokaisella on oma paikkansa ja osansa.

      Se on rakenteilla. Tuleva aioni on TEOKRATIAN PYSTYTTÄMISEN AIONI.
      Jumala on järjestyksen Jumala. Pakanat pirstoutuu kuin saviastiat ja niitä hallitaan PYHIEN toimesta.

      Unohtakaa muut kuin omat kirjoituksenne, laulunne ja kuvanne. Unohtakaa PYHIEN asiat ja jättäkää ne kreikan kielen taitoisille.

      • Anonyymi

        Adam nimi on kirous siitä alkoi kiroukset kaikille.


    • Anonyymi

      Ainakin kymmenykset kannattaa maksaa ennen sitä pian tulemista. Muutenhan saarnaajat joutuvat odottelemaan sitä tulemista rahan puutteessa vaikka kuinka kauan.

      • Anonyymi

        Uhraa pari vuohta


    • Anonyymi

      Minulla ei ole syntejä.

      • Anonyymi

        >>>Minulla ei ole syntejä.<<<

        Sinä olet siis riidoissa Kaikkivaltiaan kanssa.
        Olet jopa tehnyt Hänestä valehtelijan!

        Tiedätkö että se ei ole viisasta. Meille, sinulle
        ja minulle on viisainta olla sovussa Kaikkivaltiaan
        kanssa. Se edellyttää olemista samaa mieltä
        Hänen kanssaan.

        https://www.jumala-kanssamme.se/450690874


      • Anonyymi

        On sulla.


      • Jeesus kuoli ristillä meidän kaikkien tähden, koska me kaikki olemme syntisiä ja vajavaisia tässä ruumiissa. Kun käännymme hänen puoleensa, hän siirtää kaikki rikkomuksemme pois niin kauas kuin itä on lännestä.

        Joten mitä ikinä olet koskaan tehnytkään, rakastava Jumala laittoi sen rangaistuksena omalle pojallensa, jotta SINÄ pelastuisit! Ja kaikki kaikkien ihmisten synnit, jotta kaikki saisivat ikuisen elämän sen elämän luojan kanssa.

        Kun olet kääntynyt pahoilta teiltäsi, kuten minäkin tein, et koskaan joudu Hänen tuomionsa alle. Haluan nähdä sinutkin joskus taivaassa. :)


      • Anonyymi

        Leikkaa se poikki jos se viettelee ( seisoo).


    • Anonyymi

      Ilm.5:8-10 Ja kun se oli ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa ja kaksikymmentä neljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen, ja heillä oli kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka ovat pyhien rukoukset, ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista, ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä. Ilm.1:4-6

      • Anonyymi

        No tota on nyt jatkunut noin 2022 vuotta ilm.kohtaa....kai te edes tajuatte lukevanne 2000 vuotta vanhoja asioita??


    • Anonyymi

      Jeesus uskoi siis jälleensyntymään. Mutta eipä näytä olleen oikeassa.

    • Anonyymi

      Kukaan ei tiedä milloin Jeesus tulee mutta hyvä on olla valmiina hänen tuloonsa koska hän ei ota mukaansa keskeneräisiä. Nyt on vielä hyvää aikaa tehdä parannusta ja jos et ole omia sukulaisiasi muistanut evankelioida niin käyttää se aika myös.

      • Anonyymi

        On hyvä olla valmiina. Pedostakin tulee saada voitto, jotta pääsee mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.
        Pedonmerkkihän on sunnuntai, vastaavasti Jumalan merkki on sapatti.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä olla valmiina. Pedostakin tulee saada voitto, jotta pääsee mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.
        Pedonmerkkihän on sunnuntai, vastaavasti Jumalan merkki on sapatti.

        1234567---

        EI TAIVAASEEN
        vaan
        MAAN PÄÄLLE

        Miksi me lähdettäisiin maan päältä tuhanneksi vuodeksi pois? Ja sitten ne ihmiset, jotka täällä ovat, olisivat tuhat vuotta maan päällä, kun saatana ja paha sidotaan tuhanneksi vuodeksi? Tuossa ei ole mitään järkeä.

        Se tuhatvuotinen valtakunta tapahtuu kyllä maan päällä. Uskon vain, jos pystyt todistamaan Raamatulla sen tapahtuvan taivaassa. Minulla on Raamatussa todiste, että se tapahtuu maan päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI TAIVAASEEN
        vaan
        MAAN PÄÄLLE

        Miksi me lähdettäisiin maan päältä tuhanneksi vuodeksi pois? Ja sitten ne ihmiset, jotka täällä ovat, olisivat tuhat vuotta maan päällä, kun saatana ja paha sidotaan tuhanneksi vuodeksi? Tuossa ei ole mitään järkeä.

        Se tuhatvuotinen valtakunta tapahtuu kyllä maan päällä. Uskon vain, jos pystyt todistamaan Raamatulla sen tapahtuvan taivaassa. Minulla on Raamatussa todiste, että se tapahtuu maan päällä.

        Pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maanpäällä.

        Kaikille tilaa riitträä kaikille paikkoja on.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maanpäällä.

        Kaikille tilaa riitträä kaikille paikkoja on.

        1234567---

        Vaikka mielipiteemme eriäisivät, ei se haittaa. Meillä on yhteinen Herra.

        Kunhan olet jättänyt syntisi ja kääntynyt Jumalan puoleen, niin kuin kaikkien täytyy, jotka häntä haluavat seurata. Muistakaa kaikki rakkaat, älkää vain rakastako yhtään mitään enemmän kuin Häntä: sellainen ei ole kelvollinen! Rakkaudella kaikille.

        Sitten Hän tulee joskus, pian takaisin hakemaan omansa. Sen jälkeen me emme enää ole erossa hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mielipiteemme eriäisivät, ei se haittaa. Meillä on yhteinen Herra.

        Kunhan olet jättänyt syntisi ja kääntynyt Jumalan puoleen, niin kuin kaikkien täytyy, jotka häntä haluavat seurata. Muistakaa kaikki rakkaat, älkää vain rakastako yhtään mitään enemmän kuin Häntä: sellainen ei ole kelvollinen! Rakkaudella kaikille.

        Sitten Hän tulee joskus, pian takaisin hakemaan omansa. Sen jälkeen me emme enää ole erossa hänestä.

        Jeesuksen esimerkki. Sapatin Herra Jeesus meni tapansa mukaan sapattina synagoogaan opettamaan, ja samalla paransi sairaita.
        Suurin osa pitää sapattisin rukoushuoneidensa ovet tiukasti kiinni, paitsi silloin kun heillä on siivoustalkoot sapattisin ovet ovat auki talkoolaisille.

        Yhteinen Herrako ?

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen esimerkki. Sapatin Herra Jeesus meni tapansa mukaan sapattina synagoogaan opettamaan, ja samalla paransi sairaita.
        Suurin osa pitää sapattisin rukoushuoneidensa ovet tiukasti kiinni, paitsi silloin kun heillä on siivoustalkoot sapattisin ovet ovat auki talkoolaisille.

        Yhteinen Herrako ?

        1234567---

        Eipä ole yhteistä Herraa, kun tarkemmin katselee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole yhteistä Herraa, kun tarkemmin katselee.

        Jos uskot Jeesukseen Kristukseen, joka on Jumalan poika, joka kuoli meidän syntiemme tähden ristillä, uskomme samaan Herraan. Hän on se Herra, joka vapauttaa meidät synneistämme, emme ole enää synnin palvelijoita, vaan Herran palvelijoita. Eli meillä on yhteinen Herra, ketä palvelemme. (Muista: EI voi rakastaa kahta Herraa, joko Jeesus tai joku muu)


      • Anonyymi

        Ei ota mukaansa kesken eräisiä. .......jaaha että oikein valmiita tapauksia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä olla valmiina. Pedostakin tulee saada voitto, jotta pääsee mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.
        Pedonmerkkihän on sunnuntai, vastaavasti Jumalan merkki on sapatti.

        1234567---

        Pedon merkki olisi joku päivä niin sen olet keksinyt omasta päästäsi kyllä. Ikävää sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maanpäällä.

        Kaikille tilaa riitträä kaikille paikkoja on.

        1234567---

        Mihin me sitten menee....😈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä olla valmiina. Pedostakin tulee saada voitto, jotta pääsee mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.
        Pedonmerkkihän on sunnuntai, vastaavasti Jumalan merkki on sapatti.

        1234567---

        Pahan tekijät ei pelastu. Oletko tehnyt pahaa toisille entä kiusannut kironnut huijannut ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI TAIVAASEEN
        vaan
        MAAN PÄÄLLE

        Miksi me lähdettäisiin maan päältä tuhanneksi vuodeksi pois? Ja sitten ne ihmiset, jotka täällä ovat, olisivat tuhat vuotta maan päällä, kun saatana ja paha sidotaan tuhanneksi vuodeksi? Tuossa ei ole mitään järkeä.

        Se tuhatvuotinen valtakunta tapahtuu kyllä maan päällä. Uskon vain, jos pystyt todistamaan Raamatulla sen tapahtuvan taivaassa. Minulla on Raamatussa todiste, että se tapahtuu maan päällä.

        Pahaa tehneet heitetään tulijärveen Ilmestyskirja 18-20. Ja 20:10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen esimerkki. Sapatin Herra Jeesus meni tapansa mukaan sapattina synagoogaan opettamaan, ja samalla paransi sairaita.
        Suurin osa pitää sapattisin rukoushuoneidensa ovet tiukasti kiinni, paitsi silloin kun heillä on siivoustalkoot sapattisin ovet ovat auki talkoolaisille.

        Yhteinen Herrako ?

        1234567---

        Tehän ristiin naulitsitte itse sapatin Herranne. Oletko joku vammainen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole yhteistä Herraa, kun tarkemmin katselee.

        Ei oo


    • Anonyymi

      tehkää parannus ja ottakaa kaste, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois.

      "anna kastaa itsesi, ja pestä pois syntisi" Apt: 22: 16

    • Anonyymi

      Moon jo kohta lapsesta asti odottanu ,kun joskus jo 55 vuotta sitten osasin lukea , oli paperilappu puhelin pylvääseen naulattu, - jeesus tulee pian- . On ollut pitkä aika odotella jos se tulee pian.?.

      • Niin, odotus on yksi ihmisen vaikeimmista asioista. Tässä on kuitenkin kaikille epäileville hyvä sanoma Jeesuksen tuloon:

        Lopun aikoina tulee paljon pilkkaajia:

        2. Pietarin kirje 3:3-6
        "Erityisesti tietäkää, että lopun aikoina tulee pilkkaajia, jotka ovat omien himojensa vietävinä.
        He sanovat pilkaten: »Onko hän muka tullut, niin kuin lupasi? Isämme ovat nukkuneet pois, ja kaikki on entisellään, niin kuin on ollut maailman luomisesta asti.»
        Tieten tahtoen he unohtavat, että jo aikojen alussa olivat olemassa taivaat ja maa, jotka Jumalan sana vedestä ja vedellä loi ja jotka se piti koossa.
        Vedellä ja sanalla sen ajan maailma myös hävitettiin vedenpaisumuksessa. "

        Mutta Jumala tahtoo kaikkien pelastuvan, siksi kärsivällisyyttä, jopa tuhat vuotta:

        2. Pietarin kirje 3:8-9
        "Mutta älkää te, rakkaat ystävät, unohtako tätä: Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä. Ei Herra vitkastele täyttäessään lupaustaan, vaikka hän joidenkin mielestä on myöhässä. Päinvastoin: hän on kärsivällinen teitä kohtaan, koska ei halua kenenkään tuhoutuvan vaan tahtoo, että kaikki kääntyisivät. "

        Kun se aika sitten tulee:

        2. Pietarin kirje 3:10-13
        "Mutta Herran päivä tulee kuin varas. Silloin taivaat katoavat pauhinalla ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, maa palaa ja kaikki, mitä siihen on tehty. Koska tämä kaikki näin hajoaa, millaisia teidän tuleekaan olla pyhässä elämässä ja jumalanpelossa odottaessanne ja jouduttaessanne Jumalan päivän tuloa, tuon päivän, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat. Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu. "

        Jumalan kärsivällisyys on meidän kaikkien pelastus:

        2. Pietarin kirje 3:14-15
        "Rakkaat ystävät! Kun te tätä kaikkea odotatte, pyrkikää siihen, että Herra aikanaan voisi havaita teidät puhtaiksi ja moitteettomiksi ja teillä olisi rauha. Ja pitäkää sitä pelastuksenanne, että Herra on kärsivällinen..."

        Jeesuksen tuloa ei tiedä kukaan. Siksi emme voi tietää, milloin Jumalan tahto on tässä ajassa tapahtunut ja se aika koittaa.


      • Anonyymi
        KristinuskonGuide kirjoitti:

        Niin, odotus on yksi ihmisen vaikeimmista asioista. Tässä on kuitenkin kaikille epäileville hyvä sanoma Jeesuksen tuloon:

        Lopun aikoina tulee paljon pilkkaajia:

        2. Pietarin kirje 3:3-6
        "Erityisesti tietäkää, että lopun aikoina tulee pilkkaajia, jotka ovat omien himojensa vietävinä.
        He sanovat pilkaten: »Onko hän muka tullut, niin kuin lupasi? Isämme ovat nukkuneet pois, ja kaikki on entisellään, niin kuin on ollut maailman luomisesta asti.»
        Tieten tahtoen he unohtavat, että jo aikojen alussa olivat olemassa taivaat ja maa, jotka Jumalan sana vedestä ja vedellä loi ja jotka se piti koossa.
        Vedellä ja sanalla sen ajan maailma myös hävitettiin vedenpaisumuksessa. "

        Mutta Jumala tahtoo kaikkien pelastuvan, siksi kärsivällisyyttä, jopa tuhat vuotta:

        2. Pietarin kirje 3:8-9
        "Mutta älkää te, rakkaat ystävät, unohtako tätä: Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä. Ei Herra vitkastele täyttäessään lupaustaan, vaikka hän joidenkin mielestä on myöhässä. Päinvastoin: hän on kärsivällinen teitä kohtaan, koska ei halua kenenkään tuhoutuvan vaan tahtoo, että kaikki kääntyisivät. "

        Kun se aika sitten tulee:

        2. Pietarin kirje 3:10-13
        "Mutta Herran päivä tulee kuin varas. Silloin taivaat katoavat pauhinalla ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, maa palaa ja kaikki, mitä siihen on tehty. Koska tämä kaikki näin hajoaa, millaisia teidän tuleekaan olla pyhässä elämässä ja jumalanpelossa odottaessanne ja jouduttaessanne Jumalan päivän tuloa, tuon päivän, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat. Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu. "

        Jumalan kärsivällisyys on meidän kaikkien pelastus:

        2. Pietarin kirje 3:14-15
        "Rakkaat ystävät! Kun te tätä kaikkea odotatte, pyrkikää siihen, että Herra aikanaan voisi havaita teidät puhtaiksi ja moitteettomiksi ja teillä olisi rauha. Ja pitäkää sitä pelastuksenanne, että Herra on kärsivällinen..."

        Jeesuksen tuloa ei tiedä kukaan. Siksi emme voi tietää, milloin Jumalan tahto on tässä ajassa tapahtunut ja se aika koittaa.

        Mitenkä joudutat Jumalan päivän tuloa ?

        1234567---


      • Anonyymi
        KristinuskonGuide kirjoitti:

        Niin, odotus on yksi ihmisen vaikeimmista asioista. Tässä on kuitenkin kaikille epäileville hyvä sanoma Jeesuksen tuloon:

        Lopun aikoina tulee paljon pilkkaajia:

        2. Pietarin kirje 3:3-6
        "Erityisesti tietäkää, että lopun aikoina tulee pilkkaajia, jotka ovat omien himojensa vietävinä.
        He sanovat pilkaten: »Onko hän muka tullut, niin kuin lupasi? Isämme ovat nukkuneet pois, ja kaikki on entisellään, niin kuin on ollut maailman luomisesta asti.»
        Tieten tahtoen he unohtavat, että jo aikojen alussa olivat olemassa taivaat ja maa, jotka Jumalan sana vedestä ja vedellä loi ja jotka se piti koossa.
        Vedellä ja sanalla sen ajan maailma myös hävitettiin vedenpaisumuksessa. "

        Mutta Jumala tahtoo kaikkien pelastuvan, siksi kärsivällisyyttä, jopa tuhat vuotta:

        2. Pietarin kirje 3:8-9
        "Mutta älkää te, rakkaat ystävät, unohtako tätä: Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä. Ei Herra vitkastele täyttäessään lupaustaan, vaikka hän joidenkin mielestä on myöhässä. Päinvastoin: hän on kärsivällinen teitä kohtaan, koska ei halua kenenkään tuhoutuvan vaan tahtoo, että kaikki kääntyisivät. "

        Kun se aika sitten tulee:

        2. Pietarin kirje 3:10-13
        "Mutta Herran päivä tulee kuin varas. Silloin taivaat katoavat pauhinalla ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, maa palaa ja kaikki, mitä siihen on tehty. Koska tämä kaikki näin hajoaa, millaisia teidän tuleekaan olla pyhässä elämässä ja jumalanpelossa odottaessanne ja jouduttaessanne Jumalan päivän tuloa, tuon päivän, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat. Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu. "

        Jumalan kärsivällisyys on meidän kaikkien pelastus:

        2. Pietarin kirje 3:14-15
        "Rakkaat ystävät! Kun te tätä kaikkea odotatte, pyrkikää siihen, että Herra aikanaan voisi havaita teidät puhtaiksi ja moitteettomiksi ja teillä olisi rauha. Ja pitäkää sitä pelastuksenanne, että Herra on kärsivällinen..."

        Jeesuksen tuloa ei tiedä kukaan. Siksi emme voi tietää, milloin Jumalan tahto on tässä ajassa tapahtunut ja se aika koittaa.

        2 Pietari 3 apostoli vuonna 2000 sitten.


    • Anonyymi

      Johanneksen evankeliumi: 8:24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."

      Tämä on otettava itse kukin sydämeensä, niin että teette uskossa Jumalan tekoja.
      Ja kiittäisitte Herraa Kristusta.
      Jeesus on teidän työnantajanne ja teette Jeesuksen töitä, ette omianne.

      Joka tekee työnantajan työaikana omia töitä, - kenkä käy, - ja kilometritehdas aukeaa.
      Kuinka uskollisia työnantajalle ollaan, mutta ei Jumalalle.

      • Anonyymi

        Johannes apistoli 8 te . Te luulette synteihinne . No ketkä. No Juutalaiset tietysti kun eivät usko Jeesukseen. Sen pituinen se. Juutalaiset kuolee synteihinsä.


    • Anonyymi

      putleri saattaa tulla ensin.

      • Anonyymi

        Pääseekö Putte taivaaseen harmaat hiukset jo. ??? Mitä luulette stalinista.


    • Anonyymi

      >"Jeesus tulee pian, tehkää parannus"

      pelostako sitä parnnusta tehdääm, vai Jumalan rakkaudesta Pojasssaan Jeesuksessa Kristuksessa,
      > parannusta tulee tehdä päivittäin, eikä vain : kerran elämässä . . .

      • Anonyymi

        Kokeile palauttaa varastetut talot autot maat huonekalut . . ..


    • Anonyymi

      Jeesus EI TULE. Näin on näreet.

      • Anonyymi

        Jeesus on saapunut Moskovaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on saapunut Moskovaan.

        Ei näkynyt kun käytiin Lenin näkyi tosin kuolleena kuollutta oli ortodokskirkossakin. Menty vanhaan hapatukseen.


    • Anonyymi

      Voisitte lopettaa tuon Raamatun sanaa vääristelevän, jo perättömäksi todetun hokemannne.

      Jeesus tulee ajallaan, emme tiedä pianko, vai myöhemmin.

      Raamatussa tuo "pian"-sana ei tarkoita ajallisesti "pian", vaan tapahtumana: "äkillisesti, pikaisesti, pian". Mutta teillä hellareilla on aina ollut kaikelle omat "tulkintanne".

      Tuota ajallisesti "pian" te olette hokeneet iät ja ajat ja näin saattaneet Raamatun sanan ja sen uskottavuuden pilkatuksi.

      Erinäisiä asioita pitäisi ilmeisesti vielä tapahtua ennen Ensimmäistä ylösnousemusta. Ylösnousemuksesta on kysymys, ei Jeesuksen paluusta maan päälle. Jeesus Itse ei siis tuollon vielä tule maan päälle. Näemme Hänet pilvissä, tuhansien enkeleittensä seurassa ja äkillisesti nousemme heidän luokseen "pilviin" ja siellä, kaiketi Paratiisiin, nk. Karitsan Hääaterialle.

      Jeesus saattaa tulla hetkellä millä hyvänsä, vaikka minuutin päästä, mutta - toisin kuin anabaptisti-huijarit! - edes Hän Itse ei tiedä tätä ajankohtaa, vain Isä tietää.

      • Anonyymi

        Ai Jeesus itse ei tiedä milloin hän tulee? Vai niin. Mitä sitten?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Oikeasti pitää myös aina ottaa huomioon missä ollaan ja kenelle siinä puhutaan. Ettei ihan ääliö ole .


    • Anonyymi

      Tiesitkö, että parannuksen tekeminen on alkukielessä kreikassa sana metanoia, joka tarkoittaa mielenmuutosta, ei siis konkreettista tekemistä? Se ei tarkoita, että sinun täytyy hylätä syntien tekeminen, ennen kuin olet kelvollinen Jeesukselle. Se tarkoittaa sisäistä muutosta, joka sitten saa aikaan muutoksia käyttäytymisessä.

      • Anonyymi

        Asia ei ole noin kuten tuossa yllä olevassa mainitaan. Kristityn täytyy hylätä syntinen elämäntapansa. Se on EHDOTON vaatimus jokaiselle, joka seuraa Kristusta. Sanoihan Jeesuskin sille syntiselle porttonaiselle "mene, äläkä enää tee syntiä".
        Ilman sydämmen, elämäntavan ja mielenmuutosta emme voi olla kelvollisia herralle.
        Kirjoittaja on oikeassa kun hän kirjoittaa " ....sisäistä muutosta, joka sitten saa aikaan muutoksia käyttäytymisessä". Näin on. Ensiksi kadutaan syntejä ja seuraavaksi alkaa kristityn taistelu sisäisen maailmansa vieheitä vastaan siis syntisyyttä. Pikku hiljaa Jumalan tuella alamme saada voittoja syntisyydestämme. Mutta kovaa taistelua se on. Täydellisyyttä meiltä Ei odoteta, koska se on mahdottomuus tässä ruumiissa ja aikakaudessa. Mutta tulevaisuudessa on.
        Kristityn elämä on taistelu omaa syntisyyttä vastaan. Emme voi vaatia Jumalalta mitään. Lopultakin pelastuksemme on vain sen ansiota, että Jumala armahtaa meidät. Meille osoitetaan siis armoa.
        Mutta on syytä muistaa, että "usko ilman tekoja on kuollutta uskoa". Emme voi siis saada suosiota teo8illamme, mutta niillä voidaan osoittaa, että uskomme on aitoa ja todellista.


      • Anonyymi

        Nyt alat palauttaa niitä varastettuja. Älä enää selitä. Älä varasta.


    • Anonyymi

      No Johan siitä kertoi Paavalikin!
      Uskokaa Paavalia ja tämän viestiketjun aloittajaa!
      Kyllä he tietävät ja puhuvat asiaa!
      Jeesus tulee pian!

      (Vuonna 4022 tämän viestiketjun aloittajan jälkeläinen myös julistaa että: "Jeesus tulee pian!")

      • Anonyymi

        Pylväisiin lehtisiä kiinnitetty.


      • Anonyymi

        Mustanaamio hiipii äänettömästi kuin viidakkokissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustanaamio hiipii äänettömästi kuin viidakkokissa.

        Niin hiipii karrostaloissa hiipii musta kaapuja.


    • Anonyymi

      Mikä olisi niin hyvä synti että voisin sillä parantaa tasoa?

    • Anonyymi

      Vaikka kuinka manaatte, niin mitään jeesusta ei tule mistään suunnasta. Teitä on huijattu.

      • Anonyymi

        Olen pahoillani puolestasi. Saamme nähdä sen sitten, kun kaikki asiat alkavat tapahtua.
        Ei mitään syytä huoleen, on vielä mahdollisuus päästä Jumalan tykö vaivanajan aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani puolestasi. Saamme nähdä sen sitten, kun kaikki asiat alkavat tapahtua.
        Ei mitään syytä huoleen, on vielä mahdollisuus päästä Jumalan tykö vaivanajan aikana.

        Eikö niitä vaivanaikoja ole kaiken aikaa, milloin enemmän milloin vähemmän vaivoja.

        1234567---


    • Anonyymi

      Mitäs sitten tehrään jos tulija on allah?

      • Anonyymi

        Tulemista ollaan kuviteltu tulevan tsiljoona kertaa, eikä yhtään mitään ole tapahtunut!

        Eikö jo olisi aika tajuta, että teitä on huijattu?
        Tai että 'ilmoittajat' vaan on käsittänyt väärin?


      • Anonyymi

        Mohametti on yksi juutalaisista lue sen toinen nimi jotka eksyttää väärä profeetta niitä on paljon hinduissa myös.


      • Anonyymi

        Paholainen 😈 on aina paikalla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe