Mä vasta hokasin ettei kukaan oo musta koskaan tykänny... Mun kustannuksella on vaan laskettu leikkiä ja olen ollut yleinen pilkan kohde!
Ai joo nythän
28
96
Vastaukset
- Anonyymi
No et ole ainoa.
- Anonyymi
Kolmas täällä.
- Anonyymi
Nelonen paikalla 👋
- Anonyymi
Oikeastaan parempi vaihtoehto tajuta tuo. Kun on olla tajuamatta että joku pitääkin oikeasti.Eikä vaan leiki.
- Anonyymi
Toi nyt on ihan täyttä valhetta eikä koske ainakaan mua. Rakastan sua ja mä biletin sitä paitsi.
- Anonyymi
Great deal
- Anonyymi
Miksi vastata ja kommunikoida tällaisiin mitään?
- Anonyymi
Valhe ei ole koskaan ”hyvä juttu”
- Anonyymi
Yleensä tuommoiset ihmiset saa vielä jossain vaiheessa nokilleen. Ainakin minun tietämät ihmiset, jotka ovat olleet yksin tai ryhmässä vaikka ja mitä, lopulta siitä jotenkin kärsivät.
- Anonyymi
Luulet vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet vaan
Sairauksia, ylipainoa ja pian päihteitä täynnä ainakin, vailla hyviä työpaikkoja, edessä vielä nöyryytystä ja taloudellista vedetystä ym. Jotain kai hyvääkin saavat, mutta paljon on huonoa tulossa. Kai niitä kerroraan minulle, että en kostaisi lisää. Kaikkien takia. Exällekin tulossa puolisoineen jos jotakin, mutta ei minun ongelma enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairauksia, ylipainoa ja pian päihteitä täynnä ainakin, vailla hyviä työpaikkoja, edessä vielä nöyryytystä ja taloudellista vedetystä ym. Jotain kai hyvääkin saavat, mutta paljon on huonoa tulossa. Kai niitä kerroraan minulle, että en kostaisi lisää. Kaikkien takia. Exällekin tulossa puolisoineen jos jotakin, mutta ei minun ongelma enää.
Luulet vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet vaan
Katso itse ja näe 😊 vaikka jos et usko en minun sinua tarvitse vakuutella 😊 paljon pahaa minulle tehneet, joten nautin kyllä vähän, yritän olla neutraali, koska ei ole oikein nauttia toisen pahasta. Siksi poistan heidät pian facebookistakin. Hyvästäni hakkaavat, pahastaansa saattaisin nauttia. Parempi ettei tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso itse ja näe 😊 vaikka jos et usko en minun sinua tarvitse vakuutella 😊 paljon pahaa minulle tehneet, joten nautin kyllä vähän, yritän olla neutraali, koska ei ole oikein nauttia toisen pahasta. Siksi poistan heidät pian facebookistakin. Hyvästäni hakkaavat, pahastaansa saattaisin nauttia. Parempi ettei tiedä.
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin randomina, en tiedä sua
- Anonyymi
Ap: 😳👈 AHAHAHAHAAAAHAHÄHÄÄHEHEE, naurettava tyyppi HEHEHEHE🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vaikuttaa, että olet nainen, ap. Pää pystyyn ja aiheestakin. Olet parempaa vaimoainesta kuin rehvakkaat siskot. Sinulla on hyvät senssit NIILLÄ markkinoilla. Onnea! 🌹👀
- Anonyymi
Tällainen ei ole lohdutusta kenellekään, ei vaihtokauppa turvasta, totuudesta mitä tulee esimerkiksi sun persoonaan, ulkonäköön, elämään ym. Ja ihmisarvosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen ei ole lohdutusta kenellekään, ei vaihtokauppa turvasta, totuudesta mitä tulee esimerkiksi sun persoonaan, ulkonäköön, elämään ym. Ja ihmisarvosta.
En ole ketjun aloittaja
- Anonyymi
Ja millä markkinoilla ei ole? Ja onko sellainen epäoikeudenmukainen ja painajaismainen tilanne kenellekään normaalijärjellä varustetulle ihmiselle ok?
- Anonyymi
Mikään parisuhde ei voi myöskään tuoda ihmisen elämästä hukkaan syyttä mennyttä aikaa takaisin. Parisuhde ei myöskään tuo onnea. Jos ihmiseltä viedään mielenrauha, sitä ei mikään enää tuo takaisin.
- Anonyymi
Kukahan tuonkin uskoisi! Ei kukaan ku näkis sut aidoimmillaan!
- Anonyymi
Ai ap miehelläkö?
Anonyymi kirjoitti:
Ja millä markkinoilla ei ole? Ja onko sellainen epäoikeudenmukainen ja painajaismainen tilanne kenellekään normaalijärjellä varustetulle ihmiselle ok?
On olemassa kahdet markkinat, A) irtoseksin ja B) pysyvän liiton. 🌹👀
- Anonyymi
Sunnuntaina trollaus pitäisi olla kiellettyä.
- Anonyymi
En tiedä, mutta ehkä minuakin on haukuttu täällä. Mutta ei sillä ole minulle merkitystä, koska olen varma siitä ettei se ole sellainen ihminen, jonka tunne hyvin. En halua tutustua yhteenkään sellaiseen ihmiseen, jota en ole tuntenut vähintään puolet elämästäni.
- Anonyymi
Kysyn poltatko mies?
Kysyn: etkö itse pelaillut täällä kun oli suhde jo toisen kanssa? Eikö hänestä tuntunut pahalta. Sitä saa mitä tilaa jos näin. En tiedä mitään sun tapauksessasi tietenkään, tunnistan vain tuon tavan kirjoittaa..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 46777
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701