Moi! Aattelin kysyä apua ja neuvoja ja kuulla mahollisesti tätä kautta jos jollain on samaa, koska mua on hetken aikaa vaivannut ruokahaluttomuus. Oon aina halunnu itteni olevan laihempi vaikka oon siis ihan normaali painonen yms. Mut nyt viime aikoina ei vaan tee mieli mitään, ei edes herkkuja. Olen muutenkin tooosi nirso, enkä pidä juuri mistän ”oikeesta lämpimästä ruuasta”. Äiti tietty rageee ainaku en syö tms. Haluisin oikeesti silleen olla terve yms muttaku en saa mitään alas.
Ruokahaluttomuus
Anonyymi
1
277
Vastaukset
- Anonyymi
Olen siis ihan perusterve ihminen muuten!
-ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3594588Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1482598Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822196- 1451760
- 311310
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441292- 411283
- 791161
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3461147Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029