😍🌾👍 tuttaville. Yhtä hyvin se taitaa auttaa kuin maskit ja käsienpesut.
"Virvon varvon vitsa on uusi
kaunis kuin kukkiva tuomi,
elämän onnea toivotan sulle
nöyrästi vaadin palkkaa mulle!” 💍😘
Nyt kannattaisi virpoa
10
83
Vastaukset
- Anonyymi
Maskit estävät pisaratartunnat eli yskiville tulisi suositella niiden käyttöä. Käsienpesu on ihan hyvää säännöllisesti, mutta jatkuva käsien puhtauden murehtiminen menee kyllä liian pitkälle.
- Anonyymi
Pesen käsiä 24/7 ja heiluttelen niitä. Onkohan mulla joku sairaus.
Anonyymi kirjoitti:
Pesen käsiä 24/7 ja heiluttelen niitä. Onkohan mulla joku sairaus.
Hyvä kun heiluttelet niin pöpöt ei ehdi tarttua!
Kai muistat käyttää oikeaa puolta vessapaperista. 🧻🚽 Vain toinen puoli pyyhkii. Kahvinsuodatin paperi pitää myös laittaa oikeinpäin. Väärinpäin laitettuna se ei suodata ☕
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kai muistat käyttää oikeaa puolta vessapaperista. 🧻🚽 Vain toinen puoli pyyhkii. Kahvinsuodatin paperi pitää myös laittaa oikeinpäin. Väärinpäin laitettuna se ei suodata ☕
Kyllä on kivaa... 😅
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on kivaa... 😅
En vaan käsitä miten virus pystyy tietämään kumpaan suuntaan se on kulkemassa. Maskista ulos vai maskista sisään.
- Anonyymi
No moro nääs espoon emäntä ;)
- Anonyymi
Det är bra att bo I Esbo.. här finns mycke trevliga mäniskor här..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947613- 374037
- 473586
- 2433004
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452552
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212504- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292419Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292258