iso nainen ratsastaa?

marikki

Sellaista haluisin lähinnä miehiltä kysyä, että miten varovainen pitää olla, kun tällainen 80-kiloinen keskipituinen nainen ratsastaa?
Mies on 187 cm ja hoikka..
Eli tuntuuko se pahalta jos ihan kunnolla pistää menemään...
Ja miten paljon se maha vie haluja?? Tähän mennessä on kyllä miehet tuntuneet tykkäävän, mutta pitäisikö sitä jotenkin peitellä..
Mieheltä en halua kysyä, kun haluan hänen seurassaan vaikuttaa itsevarmemmalta kuin olenkaan, kun se tuntuu miestä miellyttävän...
Onhan se mies minut itse "valinnut" ja tulee kyllä kerta toisensa jälkeen hommansa hoitamaan.

21

19291

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Let's menoks

Kyllä se mies kestää, anna mennä vaan kunnolla. Äläkä koita peitellä vaan nauti ja anna ukkos nauttia täysillä.

Epätoivoinen peittely latistaa ja siitä jää vielä kiinnikki.

• samassa tilanteessa ollut

eihän tuo haittaa, jos ystäväsi sinut hyväksyy, anan mennä vaan

• Isoa tyttöä
        samassa tilanteessa ollut kirjoitti:

eihän tuo haittaa, jos ystäväsi sinut hyväksyy, anan mennä vaan

Olen itse 70 kiloinen mies ja vaimoni on yhtäpitkä kuin minä , mutta sinun painoisesi. Minä olen aina
        pitänyt seksistä , jossa toinenkin osapuoli vie, eikä vikise...

• Satula

Jos pidät ratsastuksesta niin ratsasta. Välillä ravaa ja sitten laukkaa. Toisinaan pysähdy ja anna miehen hoitaa meno. Ja kun taas huvittaa, niin kovaa laukkaa eteenpäin.
      Oletko muuten kokeillut ratsastusta miehesi naamalla. Varsinkin oikean ratsastuksen lomassa.

• Intohimoinen ratsastaja

Meillä ratsatelen minä ja määrään tahdin. Ensin alkuravia mieheni kasvoilla. Hän pitää kieltään ulkona ja saan hyvät alkukyydit ja näin saan paikat sopivat liukkaiksi. Sitten varsinaiseen satulaan. aluksi taas rauhallista ravia jossa mies saa käyttää sauvaansa. Sitten kiihdytän tahtia ja mieheni makaa paikoillaan. Saan itse määrätä vauhdin juuri sellaiseksi kuin haluan. näin saan pitkitettyä nautintoani ja samalla pystyn kontroloimaan miestäni. Lopuksi hurjaa laukkaa kohti orgasmin kukkulaa. Kaiken kruunaa se kun lopuksi laukean mieheni kasvoille. Joskus jopa niin, että hän on hetkeä aikaisemmin lauennut sisääni.

• demon10

ei muuta kun hyppäät päälle ja annat mennä,ei se satu

• Lyyli

Pistäisin jatkokysymyksen tässä samalla vielä, sillä olen itsekin isokokoinen nainen. Itseasiassa 85kg, mutta pitkähkö. Tosin se ei liity nyt kysymykseeni, sillä itse pidän ns. ratsastamisesta ja päällä olosta (en jännitä sillä pidän itseäni jaloilla ilmassa etten ruserra miestä)... mutta en osaa liikkua. Kuinka naisen tulee liikkua päällä että mies nauttii ja tykkää?

Miehen on helpompi tuikata alhaaltapäin vain liikuttamalla lantiotaan, mutta miten nainen voi tehdä sen yhtä nopea liikkeisesti ettei mies kyllästy ja itse ala tuntumaan hitaalta? Ylös alas hyppiminen on hankalaa, itse en ainakaan tiedä kuinaks etehdään... Olisiko vinkkejä kuinka tyydyttää ja leikkiä villinaista ensikerralla (eikä vain istua ja antaa miehen tehdä kaikkea)??

• Isoa Tyttöä

Vaimoni ei nouse jalkojensa varaan , vaan keinuu lantionsa päällä- ilmeisesti samaan tyyliin
        kuin hevosella ratsastaessa. Lopuksi hän toki
        upottaa kärjestä-tyveen, ennenkuin saa. ...
        Ja sitten tulen minä -herreguuuuuud......

• hyvältä tuntuu

istaha miehes päälle jääden jalkojesi varaan "kyyköttämään" siitä mulkku sisälle vaan. ja aloitat jalkojesi varassa armottoman lantion pyörityksen. välillä painasten sisään niin syvälle kuin menee. vauhtia vaan lisäät sitä mukaa. kun hyvältä tuntuu. sekä mulkku pysyy sisälläsi. ettei se vaan siinä armottomassa "vatkoomisessa" muljahda pois.sillä se ottaa kipeää. lantion kova pyöritys tuntuu miehestä erikoisen hyvältä. siinä et tartte kauaa pyöritellä kun mies alkaa vastaamaan altapäin sinun pyörittämiseen hu hu se tekee hyvää!!

• Ison mies

Mulla on tosi pullee vaimo ja nautin suunnattomasti kun hän ratsastaa mulla. Itseasiassa kaikkein useimmin nussimme juuri sillei. Myös hän pitää ratsastusasennosta kaikkein eniten, koska saa silloin määrätä vauhdin. Siis jatka vaan rassastusta miehelläsi, uskon hänenkin nauttivan siitä.

• 45v Aviomies

Luettuani muut viestit niin ei tarvitse sanoa mitään muuta kun joko ympyrää tai ratsastaminen.
      Seksi maistuu aina, jopa enemmän kun sais olla "haareminkissana"
      Miehet, isoilla naisilla on ihan samat tarpeet kun hoikat. Hyvänäpitäminen mahdollistaa monta asiaa...

• ettei katkea

niin voisit kummiskin hieman varoa sitä. ettei mies tukehdu. eikä akseli katkea. katoppas kun 80 kg:en kun alkaa päällä hyppimään täysillä. niin kyllähän siinä miehelle tulee ahtaanpaikan kammo!! joten oliskos siinä tapauksessa parempi vaan ukon vedellä takaapäin niin pääsee pienimmillä vaurioilla.D

• totuudenpuhuja

Karmealtahan se tuntuu, epämiellyttävin asento miehelle jos taivutat selkää taaksepäin ja rynkytät edestakaisin (et siis ylös - alas). Hyllyvät ihrat ei pahemmin tilannetta paranna.

• ratsastamista

Kts. se toinen osio " Iso Tyttö ".
        Ei ole kyse rynkyttämisestä vaan ratsastamisesta.
        :)

• Marika

Olen saanut orgasmeja rakastellessa VAIN ja ainoastaan ratsastusasennossa mutta en pystyasennossa istuen vaan eteenpäin nojaten ja lantiotani keinuttaen. Minun on saatava olla itse päällä ja minun itseni on saatava hallita ja määrätä tahti. Olen itsekin iso kokoinen mutta se ei haittaa miestä koska paino tulee myös käsilleni ja jaloilleni, ei miehen tarvitse kannatella koko massaani. Saan aika pian joten sen ajan mies kyllä jaksaa.

Minulle kävi nolo homma viime kesänä, nousin nimittäin hevosen selkään ilman satulaa hame päällä. Puristin paljailla reisilläni hevosen kylkiä ja kun nojasin eteenpäin, hevonen lähti kävelemään. Sen vahva selkä hietoi ihanasti herkkää klitorista ja tuotti nautintoa. Nyt en seurustele joten seksielämäni on olematonta mutta tuo ratsastus oli kyllä nautinnollinen kokemus.

• tuossa oli

Juuri tuon klittan hieronnan takiahan tytöt tykkää hevosella ratsastaa ja saa pitää jalkovälissä suurta ja kovaa joka ei heti letkuksi lurpsahda!

• Tiedän kyllä

Voit aiheuttaa kumppanillesi lonkkavamman kuvailemallasi uhkayrityksellä. Mahasi peittämiseen suosittelen korsettia tai rasvaimua.

• orijori

Jos löydätte hyvän asennon ja todellakin ratsastat, et pompi päällä sen pitäisi sujua .
        Voit kysyä tietysti pariltasi miltä tuntuu.
        Kyllä hän varmaan osaa antaa ohjeita.

Ja se riippuu kovasti kulttuurista ja henkilöstä pitääkö maha peittää. Minua henkilökohtaisesti
        aikuisen naisen massukka häiritse... vaan aivan päinvastoin.
        Se mikä on luonnollista on kaunista

• Anonyymi00019
        UUSI
        orijori kirjoitti:

Jos löydätte hyvän asennon ja todellakin ratsastat, et pompi päällä sen pitäisi sujua .
        Voit kysyä tietysti pariltasi miltä tuntuu.
        Kyllä hän varmaan osaa antaa ohjeita.

Ja se riippuu kovasti kulttuurista ja henkilöstä pitääkö maha peittää. Minua henkilökohtaisesti
        aikuisen naisen massukka häiritse... vaan aivan päinvastoin.
        Se mikä on luonnollista on kaunista

Kyllähän se onnistuu kun ei koko painollaan miestä litistä,eikä se ole tarkoituskaan.
        itsellä oli nuoremoi tukeva nainen ja ihan hyvin ratsasti,tisei mitä teki ja osasi jännitää lihaksiaan ku nhevosratsastustakin harrastanu.

• Anonyymi00020
      UUSI

Anna mennä vaan täysillä

• UUSI

Hyvin kestää vaik emäntä 110kg ja ratsastaa miten haluaa 🥰

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      54
      1064
    2. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      17
      1009
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      851
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      759
    5. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      737
    6. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      59
      631
    7. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      204
      627
    8. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      105
      617
    9. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      193
      594
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      94
      558
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      260
      488
    12. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      87
      462
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      461
    14. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      434
    15. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      413
    16. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      400
    17. 30
      397
    18. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      5
      388
    19. Persut eivät uskaltaneet tulla ulos

Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9
      Perussuomalaiset
      142
      376
    20. Miten viikonloppu meni

Mielestäsi? Tapasitko kaivatun? Jos, etenivätkö asiat?
      Ikävä
      29
      348
    Aihe