Haaveilluusioelämän hyviä puolia.

Anonyymi

Aina voi muuttaa tarinaa ja mielipidettä palvelemaan haaveilua päivittäen palvelemaan kyseisen päivän omanapanarssuilua.

Hyönteisen näköistä moottoripyörää ei kannata ostaa, vaan vuokraus on ainut järkevä tapa, koska käyttötunteja niin vähän.
Ducati kannattaa ostaa talliin vuodeksi ja sitten myydä pois koska käyttöä niin vähän.

Autoja ei kannata ostaa koska on käyttöleasing, mutta Ford täytyy omistaa, myös traktori.

Järjetöntä tehdä vaimon kanssa vuokrasopimus tontista ja rakentaa sille talo, mutta järkevää kun rakentaa talon jossa kaikki parasta mitä rahalla saa.

Täällä thaimaassa ei polleilla varallisuudella mutta avomersu on ok ja kylän komein talo.

En tarvitse helikoptereita, huvijahteja enkä loistoautoja, mutta avomersun tarvitsen.

Käytän vuositasolla sellaiset satatonnii euroja mutta perheemme kaikki kulut kuukaudessa on noin 2.000 euroa.

Lennän aina bisneksessä mutta olen lentänyt viimeksi ulkomaanlennon vuosia sitten ja viimeksi lensin turreluokassa kun en saanut bisnespaikkaa.

Investoin kiinteistöihin Pattayalla koska se on kannattavaa mutta en kuitenkaan investoi, koska en löytänyt kannattavaa.

Piipahdin juhannuksena suomessa vaimoni kanssa samalla meidän käyden virossa mutta palasin syksyllä ja vaimoni passi on roskiksessa.

Minä olen mies joka pysyy aina sanojensa takana, eikä muuta tarinoitaan kuin vain tarpeen vaatiessa.

Ym. jne. ja huuhaa.

40

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketään tuossa oikein kuvataan ei tule nyt yhtään noin hullua mieleen, vai saiko pojat mitä tilasi.

• Anonyymi

Pojallani oli LVI-yhtiö jonka myynnin järjestin kun hän pääsi varusmiespalveluksesta jolloin hän sai muutaman miljoonan, mutta kun hän pääsi armeijasta niin hän heti sai työpaikan ja pääsi työnjohtotehtäviin peruskoulupohjalla ja hän opasti minua rakennusmestaria uima-altaan vedensuodatusjärjestelmän rakentamisessa meidän päätyen juomaveden suodattimiin.

• Anonyymi

Minä olen rakennusmestari ja minulla on hyvä ystävä valtakunnallisen rakennusliikkeen pääkaupunkiseudun aluepäällikkönä jonka kanssa suunnittelimme nykyisen kotimme rakenteita ja päädyimme ruiskubetonoituihin pilareihin.

• Anonyymi

Minä suosin kaikkea luonnollista naturaalis ja luonnon materiaaleista valmistettuja korkealuokkaisella käsityötaidolla valmistettuja, siksi minulla on ulkokalusteina muovituoleja ja kaikki mahdollinen komposiittia, koska ne on ikuisia.

• Anonyymi

Meillä on thaimaan ainoa Buudeliaitaus, koska thaimaalaiset ei ymmärrä että Buudelit on suomen ajokoiran alarotu.

• Anonyymi

Gastronomia on minun elämäni a ja o, siitä en poikkea muulla tavalla kuin syömällä verestämättömiä kaloja.

• Anonyymi

Minä olen rakkauden esikuva, kouluesimerkki rakkauden eedenissä.
      Vanhat työtoverini soittelee minulle vieläkin kertoen että olin heidän paras työnantajansa. Minulla oli kaksi exää jotka rintaruokitsi samaan aikaan rakkaita kuopuksiani toisen exän vieläkin kostuen minun leveistä hartiostani. Lapseni kaikki rakastavat minua ja kunnioittavat suuresti ymmärtäen minun 10 vuotista sbugekauttani, kuten myös saan edelleenkin runsaasti rakkauden osoituksia neljältä sadalta maksurakkaaltani nykyisen tulevan kolmannen exäni pitäen minua lähes puolijumalana.
      Minua rakastaa myös kaikki Pattayan rakkaat pyyteettömästi.
      Olen maailman rakastetuin ihminen kun ottaa vielä huomioon kaikki minulle rakkaat facekaverini ja internetimuroidut lapseni.

• Anonyymi

Minä olen 300-kerholainen ja sitten vahingossa hoksasin miten moottoripyörää ohjataan.
      Olen myös kymppikerholainen pääkymppinä.

• Anonyymi

Nämähän alkaa vaikuttaa 2010 oksennuksille, illuusioelämää pattayan savosta.

• Anonyymi

Minä olen merkittävä henkilö ja olen jakanut roskapönttöjä kylällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen merkittävä henkilö ja olen jakanut roskapönttöjä kylällä.

Meillä on thaimaan kalleimmat kanat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on thaimaan kalleimmat kanat.

Eiks ne hanhet muni kultamunia, 100 taalan kappalehinnalla.

• Anonyymi

Autokatokset on turhia paahtavan auringon alla kotona koska autot täällä on tarkoitettu ajamista varten.

• Anonyymi

Meidän olohuoneeseen mahtuu talo.
      Lapsellani on nukkekoti.

• Anonyymi

Thaimaa on edelläkävijä terveysasioissa, vedellä läträäminen on kielletty ettei maailmanlaajuinen viirusperäinen kausiflunssa leviä, mutta lukemat on luettavissa viikon kuluttua.

• Anonyymi

Voi voi miten herttaisen söpöä yksinpuhelua keskellä yötä rakastaan kaivaten. Kaikkea se rakkaus teettää.

• Anonyymi

Ilta venähti aamuun.... Uutisista luin juuri kuinka suomalaiset varaavat matkoja samaan malliin kuin 2019 ennen koronaa. Ei ole vuosi 2025, ei ole vuosi 2026, Lapin matkailukin on jo elpynyt, ei haittaa Ukrainan sota, Thaimaahan lennellään hieman pidempää reittiä. Thaimaa tuottaa paraikaa 160.000 ulkomaalaista työntekijää ja Pattayalla normaali meno menomestoissa. Terkkuja vaan senseille savonlinnaan, loma noin puolivälissä ja vanhan vauhti kiihtyy!

• Anonyymi

En oikein ymmärrä miten se sinuun liittyy jos suomalaiset varaavat matkoja, mutta kiitos kuitenkin kuin kerrot, taidanpa varata.

• Anonyymi

Niinkö hienoa että olet päässyt matkaan, matkailijoita thaimaassa tarvitaan että talous lähtee elpymään, mutta siihen menee vielä vuosia, mutta elpyy kuitenkin, matkailu oli mahdotonta kaksi vuotta ja toipumiseen menee vielä vuosia, kallis oli korona.aika thaiamaalle, tosin en oikiein ymmärrä että miksi sinun piti kertoa että thaimaassa on ihmisiä, kesken lomasi, tosiaan täällä on ihmisiä omasta takaa jo vajaa 70 miljoonaa, siinä muuten ei muutama satatuhatta juurikaan paina, tosin matkailuelinkeino kärsii kohtuuttoman paljon, ettet vaan kuitenkin ole 2010 tapainen haavematkaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö hienoa että olet päässyt matkaan, matkailijoita thaimaassa tarvitaan että talous lähtee elpymään, mutta siihen menee vielä vuosia, mutta elpyy kuitenkin, matkailu oli mahdotonta kaksi vuotta ja toipumiseen menee vielä vuosia, kallis oli korona.aika thaiamaalle, tosin en oikiein ymmärrä että miksi sinun piti kertoa että thaimaassa on ihmisiä, kesken lomasi, tosiaan täällä on ihmisiä omasta takaa jo vajaa 70 miljoonaa, siinä muuten ei muutama satatuhatta juurikaan paina, tosin matkailuelinkeino kärsii kohtuuttoman paljon, ettet vaan kuitenkin ole 2010 tapainen haavematkaaja.

Niin, sinähän sanoit että ketään ei tule Thaimaahan vaikka rajat aukeaa. Mainitsit vielä että se on aivan varmaa. Joten kovin hyvää ennustajaa sinusta ei tule noilla lahjoilla.
        Olet myös tiukasti ollut sitä mieltä että kenenkään ei pidä nyt matkustaa vaan pitää jatkaa eristyksiä ja karanteeneja. Mites nyt suu pannaan kun kohta ollaan entisellään?
        Matkailu toipuu vain matkailemalla. Suosittelen kokeilemaan joskus siellä Savonlinnassakin.
        Pistäpäs tulemaan tuosta korjaamolaskustasi kuitti. Epäilen nimittäin että olet jo järsimässä vanhaa muikkukukkoa Kallaveellä. Voin laittaa Pattayalta tämänpäiväisiä kuitteja kolme. Eksoottisesti säin Burger Kingissä ja hain seiskasta mehua ja apteekista aspiriinia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sinähän sanoit että ketään ei tule Thaimaahan vaikka rajat aukeaa. Mainitsit vielä että se on aivan varmaa. Joten kovin hyvää ennustajaa sinusta ei tule noilla lahjoilla.
        Olet myös tiukasti ollut sitä mieltä että kenenkään ei pidä nyt matkustaa vaan pitää jatkaa eristyksiä ja karanteeneja. Mites nyt suu pannaan kun kohta ollaan entisellään?
        Matkailu toipuu vain matkailemalla. Suosittelen kokeilemaan joskus siellä Savonlinnassakin.
        Pistäpäs tulemaan tuosta korjaamolaskustasi kuitti. Epäilen nimittäin että olet jo järsimässä vanhaa muikkukukkoa Kallaveellä. Voin laittaa Pattayalta tämänpäiväisiä kuitteja kolme. Eksoottisesti säin Burger Kingissä ja hain seiskasta mehua ja apteekista aspiriinia.

En oikein muutenkaan ymmärrä että kertomasi mukaan olet aikuinen mies kuitenkin kirjoitat kuin akat, sinä kerrot mitä mieltä minä olen WTF, miksi helvetissä kaiketi minä tiedän aivan tarkaan itse mitä mieltä minä mistäkin olen, sinun epäilykset on suoraan 2010 käsikirjasta, olen ollut pysyvästi vuodesta 2013 thaimaassa, sitä ennen kaikki lomani, olen thaimaalaisen kanssa aviossa nyt melkotarkkaan ja jokaisen uhkauksen otan vakavasti, joten niitä ei kannata täällä esittää, jos on asiaa mielipiteensä voi tulla esittämään rohkeasti hua hiniin, ettei tarvitse puskissa huudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein muutenkaan ymmärrä että kertomasi mukaan olet aikuinen mies kuitenkin kirjoitat kuin akat, sinä kerrot mitä mieltä minä olen WTF, miksi helvetissä kaiketi minä tiedän aivan tarkaan itse mitä mieltä minä mistäkin olen, sinun epäilykset on suoraan 2010 käsikirjasta, olen ollut pysyvästi vuodesta 2013 thaimaassa, sitä ennen kaikki lomani, olen thaimaalaisen kanssa aviossa nyt melkotarkkaan ja jokaisen uhkauksen otan vakavasti, joten niitä ei kannata täällä esittää, jos on asiaa mielipiteensä voi tulla esittämään rohkeasti hua hiniin, ettei tarvitse puskissa huudella.

Nyt melko tarkkaan nyt 22 vuotta.

• Anonyymi

Kävin tänään autoa huoltamassa, rahaa meni kohtuullisesti, öljyt perä, vaihteisto sekä moottori, jarrupalat eteen, sarja alipaineilmaletkuja moottoriin, oli vielä jotain muutakin seitsemän paikkaa, yhteensä 6800 bahtia, nyt on hyvä huomenna lähteä ajoon, songkrania viettämään, terkkuja kaikille kuopioon.

• Anonyymi

Yhteensä seitsemän paikkaa, ei kallis.

• Anonyymi

Laitathan kuitin tuosta remontista, kiitos, ettei jää pelkäksi puheeksi taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen on mersun liisinkikuitti, että ei jää puheeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun laskuttaa namutehtaan tuotantolinjan hoidosta, niin on myös laskuja.
        Kun saa vuokratuloja, niin on tositteita.
        Kun myy huumeita lääketehtaille, syntyy asiakirjaa.
        Mutta sanoja mahtuu maailmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla jää harvemmin mikään puheeksi, https://aijaa.com/TgsDDR, huomaa maksettu omalla rahalla, ei osamaksulla eikä osakaslainalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla jää harvemmin mikään puheeksi, https://aijaa.com/TgsDDR, huomaa maksettu omalla rahalla, ei osamaksulla eikä osakaslainalla.

Wuuffelis sentään oletko sinä Numba ihan oikeasti täällä thaimaassa, nyt alkaa pukkaamaan varmaan tositetta kuules aivan solkenaan Pattayan Savosta katsos kun isoa päällikköä on nyt laskutettu kauan ja on jopa kauppakirjat kerrostalosta, aatteles kuule jäät ihan satanolla kakkoseksi ..... Hauskaa.

Muuten kun nyt lähdette raitille jossa todella ruuhkaa ja vaaratilanteita, niin olkaa varovaisia.
        Hyvää matkaa ja mukavaa juhlaa toivotan teille koko porukalle.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wuuffelis sentään oletko sinä Numba ihan oikeasti täällä thaimaassa, nyt alkaa pukkaamaan varmaan tositetta kuules aivan solkenaan Pattayan Savosta katsos kun isoa päällikköä on nyt laskutettu kauan ja on jopa kauppakirjat kerrostalosta, aatteles kuule jäät ihan satanolla kakkoseksi ..... Hauskaa.

Muuten kun nyt lähdette raitille jossa todella ruuhkaa ja vaaratilanteita, niin olkaa varovaisia.

S

Joo olen tietoinen 7 thaimaan maaliikenteessä vaarallisemmasta päivästä alkoi tänään, huomenna ajetaan ensin bangkokiin ja sieltä kerätään pari vaimon veljeä mukaan tuossa kello 16-17 aikoihin, takissa pitäisi olla ennen puoltayötä, ruuhkia voi olla matkalla, joten aikataulu voi kusta paljonkin, mutta minä en aja, vaimo ajaa bangkokiin ja veljensä siitä eteenpäin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Numerosensei olet siis savonlinnassa. Olet viimeisen eläkkeesi jälkeen puhunut täällä näköjään niin älytöntä paskaa taas kaikesta, ettei mitään rajaa ja kaikesta paistaa se perinteinen syvä katkeruus.

Navaran huollosta kun juttelet niin miten siihen liittyy minun mersun liisinkikuitit? Suoritit siis vaimon veljen Navaraan mielikuvitushuollon.

Oletko kunnostanut romuauton? Kukaan ei teetättele tuollaisia huoltoja samalla kertaa mitä mainitsit, koska niille on huolto-ohjelmassa jokaiselle määritelty eri ajankohdat ja kilometrit. Songkranin aikaan sinä resupetteri seikkailet vain täällä palstalla.

Älä välitä, ei mekään mitään ihmeellistä tehdä. Syödään vähän paremmin kuin normaalisti. Yhdellä meistä kaatumisvamma joka vaatii muutaman päivän lepoa sisätiloissa viileässä.

Tehdäänpäs sillälailla että kun kuksa nähdään Chiang Maissa ja sinä laitat sieltä Takista uudenvuoden viettokuvan, niin minä kaivan auton sopimukset esiin ja laitan perhepotretin altaalta.

Eli ei muuta kuin Räps Räps. Sensein osalta se onkin sitten ensimmäinen kuva Chiang Maista kautta aikojen ja suurien puheiden.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S

Eikö jää? Minusta on jäänyt lähes aina. Ei ole näkynyt Rolls Roycea ja lentomajurin hommatkin oli vuosien mittaista paskapuhetta. Lähetystön juhlat oli muuten hienot mutta ne ei koskaan toteutuneet, kuten ei Pattayan kattosviittikään eikä nanan miljoonacondo ja lukemattomat muut munattomat rehvastelut.
        Se on hyvä että sinulla ja senseillä on sama näppäimistö, joka on kuvattu Paraisilla lahoilla portailla. Ainoa yhteinen ei siis ole jippo-kaukoputki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö jää? Minusta on jäänyt lähes aina. Ei ole näkynyt Rolls Roycea ja lentomajurin hommatkin oli vuosien mittaista paskapuhetta. Lähetystön juhlat oli muuten hienot mutta ne ei koskaan toteutuneet, kuten ei Pattayan kattosviittikään eikä nanan miljoonacondo ja lukemattomat muut munattomat rehvastelut.
        Se on hyvä että sinulla ja senseillä on sama näppäimistö, joka on kuvattu Paraisilla lahoilla portailla. Ainoa yhteinen ei siis ole jippo-kaukoputki.

Tuo näppäimistö on kaksi kuukautta vanha, ostettu kiinasta, lazadan kautta.

• Anonyymi kirjoitti:

Numerosensei olet siis savonlinnassa. Olet viimeisen eläkkeesi jälkeen puhunut täällä näköjään niin älytöntä paskaa taas kaikesta, ettei mitään rajaa ja kaikesta paistaa se perinteinen syvä katkeruus.

Navaran huollosta kun juttelet niin miten siihen liittyy minun mersun liisinkikuitit? Suoritit siis vaimon veljen Navaraan mielikuvitushuollon.

Oletko kunnostanut romuauton? Kukaan ei teetättele tuollaisia huoltoja samalla kertaa mitä mainitsit, koska niille on huolto-ohjelmassa jokaiselle määritelty eri ajankohdat ja kilometrit. Songkranin aikaan sinä resupetteri seikkailet vain täällä palstalla.

Älä välitä, ei mekään mitään ihmeellistä tehdä. Syödään vähän paremmin kuin normaalisti. Yhdellä meistä kaatumisvamma joka vaatii muutaman päivän lepoa sisätiloissa viileässä.

Tehdäänpäs sillälailla että kun kuksa nähdään Chiang Maissa ja sinä laitat sieltä Takista uudenvuoden viettokuvan, niin minä kaivan auton sopimukset esiin ja laitan perhepotretin altaalta.

Eli ei muuta kuin Räps Räps. Sensein osalta se onkin sitten ensimmäinen kuva Chiang Maista kautta aikojen ja suurien puheiden.

T 2010

Hei Neitirakas, sulla alkoi juhannukses kovin varhain.

Ei Mersua, ei kuitteja, eikä sun mersus liity muuhun kuin haaveilluusioosi.

Tehdäänpä kuules kusipää silleen että sinä alat pysymään sanojesi takana vedonlyöntisi osalta, jolla ei ole mitään tekemistä apina sun rapujuhlies kanssa Hua Hinissä internetpupu.

Tervetuloa puhumaan suuria naismainen olio tänne Chiang Maihin kun selkärankaa ja rohkeutta räps räps.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Hei Neitirakas, sulla alkoi juhannukses kovin varhain.

Ei Mersua, ei kuitteja, eikä sun mersus liity muuhun kuin haaveilluusioosi.

Tehdäänpä kuules kusipää silleen että sinä alat pysymään sanojesi takana vedonlyöntisi osalta, jolla ei ole mitään tekemistä apina sun rapujuhlies kanssa Hua Hinissä internetpupu.

Tervetuloa puhumaan suuria naismainen olio tänne Chiang Maihin kun selkärankaa ja rohkeutta räps räps.

2010 onkin muu sukupuolinen, mitä sekin sitten lienee olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010 onkin muu sukupuolinen, mitä sekin sitten lienee olevan.

Tiesitkö numpa että muu sukupuolinen on yhdys sana. Minä tiedän koska minä olen.

s

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö numpa että muu sukupuolinen on yhdys sana. Minä tiedän koska minä olen.

s

Tiedän mutta 2010 ei ole muusukupuolinen vaan jokin muu sukupuolinen, huomaatko eron.

• Anonyymi

Lentoyhtiö easyJet on perunut noin 100 lentoa kausiflunssan johdosta.

• Anonyymi

Lumpurkainen auttaa hutsulaisen hodaripajaa pääidiootin myyden pössyttelykasveja lääketeihtaille katukaupan hintaan ja kaikki kuititta, outoa, todella outoa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      360
      14050
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      100
      2131
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      93
      1789
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1693
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      45
      1271
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      97
      1220
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      280
      1073
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      28
      1034
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1033
    10. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      997
    Aihe