Vaimo 57v suostutteli 18v pojan vierailulle

Anonyymi

Lauantaina tapahtunutta. Vaimon töissä on ns jokin työharjoittelija poika ollut joka yllätys yllätys kova hiplaamaan puhelintaan,isonäyttöistä one luuria. Oli sattunut jotain sex pätkää katsomaan turhan keskittyneesti ja vaimo hiippaili paikalle sopivasti ilkikurittaan ja äänistä oli jo kuullut likeltä että nyt on sexclippi pyörimässä. Poika oli ollut kiinnostuneen näköinen työpaikan naisista mutta kovin ujohko ja ei ollut vaimon mukaan mikään oikein tärpännyt pojalle. Vaimon yllätys oli saanut pojan kasvot punaisiksi ja hirmuinen hipelöinti puhelimeen että olisi katkennut mutta eihän se ollut onnistunut hätäpäissään ja puhelin putosi onneksi pöydälle josta vaimo oli sen ottanut ja aikuisena rauhallisesti sanoi vain pojalle että olipa hyvä ettei rikkoutunut noin iso näyttöinen puhelin ja kokoajan kuului voihkintaa ja läiske näkyi ruudulta. Poika punainen ja vaimo oli mennyt ihan pojan viereen kumartuen jolloin myös rinnat oli tulleet pojan kasvojen vierelle ja on muuten isot rinnat vaimolla kun kumartuu niin vyörähtää oikein hienosti. Vaimo piti puhelinta edessä näyttäen myös pojalle näyttöä johon vaimo oli sanonut että tykkäisitö tehdä noin myös ? Johon poika hiljaa että olisi mukavaa soperteli. Video oli ollut nuori poika ja vanhempi nainen kuinka ollakkaan. Vaimo piti puhelinta ja oli painanut rintansa reunaa pojan päätä vasten ja sanonut että voi opettaa viikonlopulla hieman ja poika oli saanut sanottua että hyvä mutta missä. Ja vaimo sanoi että tulet kotiimme käväsemään lauantaina ja kertoi osoitteen. Se oli muutaman minuutin juttu ollut tämä työtapahtuma ja kotona vaimo kertoi miten ihmeessä oli sujunutkin niin kuin strömsössä. Oltiin jo jonkin aikaa tuumittu tai siis minnä mies että olisipa joku nuori kokematon nuori poika jota vaimo voisi hieman opettaa ja saisi ekaa kertaa nuori säheltää. Vaimo oli ihan innostunut kun alkuun esitin toivettani joten tämä meni kuin strömsössä. . Vaimo olikin jo kertonut että töissä on juuri sopiva nuori poika joka vilkuilee jopa häntä vanhempaa naista monta kertaa. Eikä se kyllä,ole ihme sillä vaimo on muodokas avokaulaista paitaa usein pitävä isorintainen nainen. Tämä puhelin tapaus oli keskipäivällä jolloin muu väki oli ruokailemassa pitkään ja vaimo sai rauhassa poikaa hiukan jo ennakko valmistella ja oli jopa sanonut pojalle että koeta hyväillä rintaa sivummalla käytävällä ja poikahan oli innostunut ihmeesti siitä ja vaimoa itseäänkin oli ujon pojan puuha saanut veret kuohumaan kun oli tuntenut miten nännit oli kovettuneet kömpelöstä käpäilystä ja kuulemma pillu oli kostunut siinä pikaisessa asian varmistuksessa että poika oli myyty täysin. Vaimo oli painellut hieman pojan housujen etumusta ja kuiskannut että lauantaina saat ja poika hymyili. No se työpäivä loppui ja lauantaina poika tuli talollemme jättäen auton kadun varteen hieman parkkipaikalle. Vaimo oli laittanut kivan asun päälle ns kissapuvun mustaa pitsiä ja haaroista avoin. Olin vastassa ovella poikaa ja toivotin tervetulleeksi ja poika asteli reippaasti sisälle. Vaimo moikkasi tutusti ja voi pojat minkä näköinen oli poika kun näki vaimon! Ei ollut koskaan nähnyt livenä seksi asuista naista. No nyt näki ja samassa vaimo jo kuori pojalta takkia pois eteisessä. Tässä ei paljon odoteltu vaan suoraan toimintaan. Poika oli ihmeenkin valmis riisuuntumaan vieraassa paikassa ja niin oli samassa vain bokserit jalassa jo aulassa. Vaimo hiplaili poikaa liki innoissaan ja hyvä niin sillä se nopeutti asioiden etenemistä ja itse pelkäsin vaivautunutta ilmapiiriä ennakkoon mutta eikö mitä. Vaimo halasi poikaa joka oli ihan kiimaisen näköinen kun nainen pitsi asussa veti syliin ja rinnat painui poikaan kiinni. Vaimo puristeli pojan pakaroita ja laski samalla boksereita lattiaa kohden. Poika uskalsi kosketella vaimon lanteita ja itse katselin vierestä kiihottavaa näytelmää vau vau. Vaimo on posliini ollut liki aina ja sanoin pojalle että koeta edestä miltä tuntuu nainen ja poikahan kokeili ja vaimo hieman filmasi ja huokaili kun kokematon sormeilija ekaa kertaa pääsi huulia hiplaamaan. Vaimo oli saanut pojan bokserit nilkkoihin ja kylläpä oli jäykkä kattia kohden oleva kalu , ei ollut vaaka suorassa kuten itsellä pitkään on ennenkuin jäykistyy näin ikää myöden. Normi kalu kaiketi mitä lie 14-15cm ja lyhempi kuin omani ja itse olin pettynyt hieman kun toivoin jotain omaani suurempaa mutta oli sentään jäykkä sojottava ja vieras kalu. Vaimon käsi etsiytyi myös pojan kaluun ja poika nytkähti kun vaimo puristi kalua. Oli pojalle ekakerta kun nainen koski kaluunsa. Kiihottavan näköistä kun vaimo liikutteli kättä kalussa ja poika sormeili vaimoa. Sanoin vaimolle että mene selälleen isolle sohvalle ja enempää en ehtinytkään kun vaimo jo veti poikaa sohvalle ja kädestä ollen selällään ja veti pojan jalkojensa väliin johon poika asettuikin ja samassa vaimo ohjasi jo kalun pilluunsa ja veti selänpäältä pojan pilluunsa huokaisten syvästi ja keinutteli lannettaan pojan ollessa pohjassa asti mitaltaan. Kaikki kävi super nope

5

3651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinänsä kiva juttu, mutta jäsentelyllä (kappalejako) olisi ollut kivempi lukea.

    • Anonyymi

      Harkkapojat on kivoja noilla naisvaltaisilla työpaikoilla. Me naiset kysellään usein toisiltamme... Panisitko tuota ?

    • Anonyymi

      Mun vaimolla on myös tuollainen fetissi. Välillä tuo juttu meinasi karata lapasesta, oli jos minkälaisia kimppoja. Olin kyllä antanut hänelle ( 51 v. ) luvan , mutta jotenkin nuo kimppasessiot alkoivat olla joka viikkoisia. Niinpä sitten sovimme, että kerran kuukaudessa on mun puolesta Ok.

    • Anonyymi

      Asun varuskunta paikkakunnalla ja minulla on useampi tyydyttäjä aina kierroksessa.Kun tulee uusi ikäryhmä niin aina löytyy muutama uusi innokas astuja. Oon 62 v ja ollut leskenä jo 8 vuotta .ne upeat nuoret miehet pitävät minut iloisena ja tuoreena. Mies sairasti pitkään ja olin n 5 vuotta ilman mieheni eläessä.Nyt olen onnellinen kiitos upeat, kestävät kiimaiset sotapojat

      • Anonyymi

        Meidän keski iän naisten fantasia päästä sotapojan kanssa sänkyyn. N 45


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe