Jos onpassive olisi totta ...

Anonyymi

Jos onpassive olisi totta, niin miten estettäisiin että kaikki maailman ihmiset eivät liittyisi siihen ja lopettaisi työntekoa?

Eikös niin helmannit, pitäähän jonkun oikeasti tehdä jotain työtä? Mistä se automaattinen tienaaminen muuten syntyisi? Osaatteko vastata tähän?

39

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt taisi kaikki helmannit muuttua kysymysmerkeiksi. Sormi meni suuhun.

    • Anonyymi

      Ei sitä tarvitse estää. On arvioitu että 80 % ihmisistä tulee olemaan asiakkaita.
      Ja paljon tulee yrityksiä jotka eivät ole kiinnostuneita jälleenmyynnistä , vaan tarvitsevat jonkun tuotteen/tuotteita.

    • Anonyymi

      Miten niin jos? Etkö tiedä jo että se on totta?

    • Anonyymi

      Kuten ennustaja on sanonut, onpassiven ainoana tuotteena on ja pysyy AUTOMAATTINENTIENAAMINEN (o-founder) ja sitä markkinoidaan verkostomarkkinointina.

      Nimestään huolimatta tämä tuote ei tuo mitään tuloja mutta ei aiheuta mitään menojakaan myyntihintansa lisäksi. Tämä tekee onpassivesta ehkä kaikkien aikojen rehellisimmän verkostomarkkinointiyrityksen.

      • Anonyymi

        Täysin metsään menevä kommentti. Tällä kommentoijalla on "jäänyt levy päälle".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin metsään menevä kommentti. Tällä kommentoijalla on "jäänyt levy päälle".

        MIkä "levy"? Lieden levykö? Miksi ihmeessä sellainen pitäisi jättää päälle ja miten se liittyy Onpassiveen ja verkostomarkkinointiin?

        Onpassive ei itse markkinoi itseään, vaan markkinoinnista huolehtivat jäsenet eli asiakkaat. Sitä kutsutaan ammattikielellä verkostomarkkinoinniksi. Verkostomarkkinoinnissa näet jäsen/myyjä on samalla myös asiakas.

        Ja metsätkään eivät liity mitenkään siihen tosiasiaan, että onpassivella ei ole kuin yksi tuote eikä siitä saa mitään tuloja.


      • Anonyymi

        Totta kai se haittaa! Etkö tajua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin metsään menevä kommentti. Tällä kommentoijalla on "jäänyt levy päälle".

        Mistä ihmeen "levystä" tässä oikein puhutaan? Onko se joku onpassiven uusi tuote? Mistä sitä voi ostaa ja paljonko maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeen "levystä" tässä oikein puhutaan? Onko se joku onpassiven uusi tuote? Mistä sitä voi ostaa ja paljonko maksaa?

        Näin yleensä sanotaan ihmisestä joka toistaa samoja asioita uudestaan, ja uudestaan,ja uudesstaan ja uudestaan,ja uudestaan.........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin yleensä sanotaan ihmisestä joka toistaa samoja asioita uudestaan, ja uudestaan,ja uudesstaan ja uudestaan,ja uudestaan.........

        Eli niin kuin onpassiven edustajat tällä palstalla?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tulevana perjantaina taas live striimaus youtuben kautta Dubaista !
      www.thetop.live (tarkka kellonaika myöhemmin)

    • Anonyymi

      "Ei sitä tarvitse estää. On arvioitu että 80 % ihmisistä tulee olemaan asiakkaita."

      Minunkaan mielestäni ei ole mitään syytä estää.

      Onpassivella on jatkossakin vain yksi tuote, AUTOMAATTINENTIENAAMINEN (o-founder), eikä sillä ole asiakkaita kuin korkeintaan kymmeniä tuhansia. Tuote on vallankumouksellinen siksi että sillä ei voi tehdä mitään eikä sitä voi käyttää mihinkään.

      Eikä onpassive edes markkinoi itseään muuten kuin verkostomarkkinoinnin keinoin, eli hyvin pienistä volyymeistä puhutaan.

      • Anonyymi

        Perjantaina voit seurata miten Onpassive markkinoi itsensä. www.thetop.live


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina voit seurata miten Onpassive markkinoi itsensä. www.thetop.live

        Eivät tee mitään perinteiseen tapaan. Maailma tulee hämmästymään.


      • Anonyymi

        Youtube videoita voi tuskin kutsua markkinoinniksi.

        "Eivät tee mitään perinteiseen tapaan. Maailma tulee hämmästymään."

        Hah hah, tuota te olette jauhaneet jo viime kesästä lähtien kun aloitte täällä (TÄÄLÄ) houkutella jäseniä onpassiveen. Luulen ettei ole kertaakaan tärpännyt. Tai oikeastaan olen varma että kukaan ei ole liittynyt onpassiveen, ja syynä on teidän "kampanjanne" joka suorastaan halveksii inhimillistä älyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät tee mitään perinteiseen tapaan. Maailma tulee hämmästymään.

        Tähän mennessä ette ole tehneet yhtään mitään sellaista mitä ei olisi jo tehty. Joten miksi tämä muuttuisi tulevaisuudessakaan. Itse asiassa näyttää siltä että tämä teidän homma on aika amatöörimäistä.

        Ja maailma varmasti tulee hämmästymään jos joskus julkaisette jotain tuotteita. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät tee mitään perinteiseen tapaan. Maailma tulee hämmästymään.

        Väärin! Kukaan ei tule hämmästymään - korkeintaan ehkä sitä, miten masentavalla "idealla" kukaan kehtaa tulla markkinoille. Ainoa syy voi olla mielenterveyden häiriö.


    • Anonyymi

      "Eivät tee mitään perinteiseen tapaan. Maailma tulee hämmästymään"

      Onpassive ei todellakaan ole tehnyt MITÄÄN muuta kuin hokenut tuota "...maailma hämmästyy..." ja "ei tee perinteiseen tapaan" jne. roskaa.

      Mutta mitään ei ole saatu aikaan.

      Youtube videoissa - jotka ovat ainoat joista onpassivesta saa jotain tietoa - eivät kerro MITÄÄN näistä "mullistavista" ei-perinteisistä toimintatavoista. Eivät SANAAKAAN!

      MUAHAHAHA MUAHAHA MUAHAHAHAAAAA
      onpassive
      MUAHAHAHA MUAHAHAHA MUAHAHAHAAA
      nauran itseni tärviölle
      MUAHAHA MUAHAHAHAAA MUAHAHAHAAAA

      • Anonyymi

        Sellainen ihminen joka on katsonut Onpassiven yleisöwebinaaria missä kerrotaan Onpassivesta, ja mitäOnpassive voi tehdä sinulle, evätkä ivielä ole tajunneet mistä on kysymys, niin sellaista ihmistä kutsutaan aivokuolleeksi. Ymmärrän töki että kaikki eivät ymmärrä Englantia, mutta en oleta että he olisivat katsoneetkaan kyseisiä webinaareja..


    • Anonyymi

      johan meni passivistimeuhkaajat hiljaiseksi
      syystäkin. Toinen sormi meni suuhun ja toinen siihen minne aurinko ei koskaan paista

      • Anonyymi

        Tämä tiedetään. Ja käden vaihto aina parillisin tasatunnein, MUAHAHAHAHAAAA uunot, MUAHAHAHAAAAA miettikää tätä uunot MUAHAHAHAAAA


    • Anonyymi

      Onecoinnissa sai 5000 eurolla ostaa koulutusta.
      Jokainen tietää, jos jätät lukematta koulutuksen et pärjää tutkinnoista.
      Kukaan ei lukenut tietenkään diipadaapaa ja tämähän oli maahotjajan ja transun tiedossa.

      Ei järjestetetty tutkintoja, 100% ei olisi läpäissyt kun itse Ruja ei olisi läpäissyt kun sukupuolisotestin

    • Anonyymi

      GET READY FOR THE GREATEST SHAPE OF YOUR LIFE !
      Tietenkin pitää ymmärtää olla mukana.

    • Anonyymi

      onpassiven "markkinointikampanja" on tarkoitettu yksinomaan jäsenille vankistamaan heidän uskoaan mahdottomaan. Sen tarkoitus ei ole hankkia lisää jäseniä. Omaa väkeä aivopestään mm. siksi ettei kukaan saisi päähänsä nostaa mitään oikeusjuttua onpassivea vastaan kun mitään ei koskaan julkaista.

    • Anonyymi

      Ja mikä sanoo ettei se ole totta?

      • Anonyymi

        Se joka väittää sen olevan totta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joka väittää sen olevan totta !

        Eihän sitä kukaan väitä, vaan tiedämme sen olevan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä kukaan väitä, vaan tiedämme sen olevan totta.

        Minä taas tiedän että se ei ole totta.
        Kumpi meistä tietää enemmän? Minä joka olen käynyt kouluja ja sinä joka et ole? Mieti tätä asiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas tiedän että se ei ole totta.
        Kumpi meistä tietää enemmän? Minä joka olen käynyt kouluja ja sinä joka et ole? Mieti tätä asiaa!

        Et sinä ole mitään kouluja käynyt. Sen huomaa siitä että sinulla ei ole tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole mitään kouluja käynyt. Sen huomaa siitä että sinulla ei ole tietoa.

        Onko onpassivelta tullut markkinoille ensimmäistäkään tuotetta vaikka aikaa on kulunut jo kolme vuotta? Aivan!

        Tämä todistaa että minä olen oikeassa ja tämä kouluja käymätön moukka väärässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko onpassivelta tullut markkinoille ensimmäistäkään tuotetta vaikka aikaa on kulunut jo kolme vuotta? Aivan!

        Tämä todistaa että minä olen oikeassa ja tämä kouluja käymätön moukka väärässä!

        Ei ole ollut tarkoituskaan tulla. Onpassive rakennetaan, ja kun aika on oikein yllätämme maailman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut tarkoituskaan tulla. Onpassive rakennetaan, ja kun aika on oikein yllätämme maailman.

        MUAHAHAA MUAHAHAAAAA

        Tätä samaa vastausta nämä huijarit ovat tarjonneet jo kolmen vuoden ajan. MUAHAHAAAA

        Vitsihän on tietenkin siinä että "oikea aika" ei koita koskaan, MUAHAHAHAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut tarkoituskaan tulla. Onpassive rakennetaan, ja kun aika on oikein yllätämme maailman.

        Siinähän se vastaus tuli. Tuotteita ei ole tarkoituskaan koskaan tulla. Niitä vain "rakennetaan" ja maailma yllätetään kun on muka "oikea" aika. Niinpä niin, "rakennetaan", hah hah

        Todellisuudessa asia on kuten ennustajakin on sanonut: mitään tuotteita ei tule koskaan, paitsi ainoa olemassaoleva AUTOMAATTINENTIENAAMINEN (o-founder). Ja tämä on siitä kätevä tuote että sillä ei voi tehdä mitään eikä sitä voi käyttää mihinkään. Se vain on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se vastaus tuli. Tuotteita ei ole tarkoituskaan koskaan tulla. Niitä vain "rakennetaan" ja maailma yllätetään kun on muka "oikea" aika. Niinpä niin, "rakennetaan", hah hah

        Todellisuudessa asia on kuten ennustajakin on sanonut: mitään tuotteita ei tule koskaan, paitsi ainoa olemassaoleva AUTOMAATTINENTIENAAMINEN (o-founder). Ja tämä on siitä kätevä tuote että sillä ei voi tehdä mitään eikä sitä voi käyttää mihinkään. Se vain on.

        Uudistus on tulossa, vaikka jotkut pelkäävät ja yrittävät kaikin keinoin vastustaa sitä, mutta ovat siihen voimattomia.

        GET READY FOR THE GREATEST SHAPE OF YOUR LIFE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUAHAHAA MUAHAHAAAAA

        Tätä samaa vastausta nämä huijarit ovat tarjonneet jo kolmen vuoden ajan. MUAHAHAAAA

        Vitsihän on tietenkin siinä että "oikea aika" ei koita koskaan, MUAHAHAHAAA

        Kaikilla suurilla yrityksillä on mennyt vuosia tulla markkinoille. Samaa odotettiin Onpassivestakin. Vähintään 6 vuotta sanoivat asiantuntijat. Onpassive on onnistunut ennätysajassa. 4 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se vastaus tuli. Tuotteita ei ole tarkoituskaan koskaan tulla. Niitä vain "rakennetaan" ja maailma yllätetään kun on muka "oikea" aika. Niinpä niin, "rakennetaan", hah hah

        Todellisuudessa asia on kuten ennustajakin on sanonut: mitään tuotteita ei tule koskaan, paitsi ainoa olemassaoleva AUTOMAATTINENTIENAAMINEN (o-founder). Ja tämä on siitä kätevä tuote että sillä ei voi tehdä mitään eikä sitä voi käyttää mihinkään. Se vain on.

        https://www.onpassive.com
        Siinä näette osan tulevista tuotteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla suurilla yrityksillä on mennyt vuosia tulla markkinoille. Samaa odotettiin Onpassivestakin. Vähintään 6 vuotta sanoivat asiantuntijat. Onpassive on onnistunut ennätysajassa. 4 vuotta.

        MUAHAHAHAHAAAAAA

        Ja sitten kun 6 vuotta on kulunut, nämä sanovat "vähintään 8 vuotta sanovat aasintuntiat. onpassive on onnistunut ennätys ajassa 6 vuotta". MUAHAHAHAAA

        Huomaatteko juonen? Näillä on "aasin tuntioita" jotka korottavat vuosilukuja sitä mukaa kun aika kuluu.

        Pääasia on että koko aikana EI TAPAHDU MITÄÄN. Paitsi tietenkin tyhjiä puheita "KOHTA RÄVÄHTÄÄ" jne.jne.jne.

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
        nauran itseni tärviölle
        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAHAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.onpassive.com
        Siinä näette osan tulevista tuotteista.

        Siellä ei näy yhtään tuotetta. Pelkkiä muualta internetistä kopioituja kuvia joihin on liimattu "onpassive" päälle. Tämäkin todistaa että onpassivella ei ole mitään tuotteita paitsi AUTOMAATTINENTIENAAMINEN (o-founder) joka on siitä hauska tuote ettei sitä voi käyttää mihinkään eikä sillä voi tehdä mitään. Se vain on.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe