Kokemuksia kotisiivousfirma Turku Tiimistä

Anonyymi

Itsellä on harkinnassa ottaa säännöllinen kotisiivous pari kertaa kuussa ja vertailinkin tuossa kotisiivousyrityksiä,ja hintoja tietenkin. Sellainen kun Turku Tiimi Paattisilta,tuntiveloitus 30€/tunti olisi just kukkarolle sopiva,mutta. Onko kellään kokemusta kyseisestä putiikista? Työn jälki,luotettavuus,tulevatko sovitusti? Vai onko vinkata parempaa?

9

2554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyykö tosiaan huushollia siivota kaksi kertaa kuukaudessa.
      Siisti kun asuu niin riittää kaksi kertaa vuodessa.

• Anonyymi

ja eikä tarvitse koko ajan vahtia, ettei mitään varasteta.

• Anonyymi

Olet varmaan jo päätynyt johonkin siivousfirmaan, mutta ehkä joku muu etsii arvosteluja. TurkuTiimi n osalta minulla on vain yksi sana: ÄLÄ. Teetin asunnon loppusiivouksen, ja halusin varta vasten sieltä henkilön syynäämään ja arvioimaan paljonko aikaa he tarvitsevat, ettei sitten ainakaan lopu kesken. Tiesin että asunto oli haasteellisempi kuin vain pölyjen pyyhintä, ja kerroin tämän jo puhelimessakin, sekä arviokäynnillä. Kaikki oli ok ja varmasti hyvin ehditään, kun oikein erikseen tenttasin arviota tekemään tulleelta. En kyseenalaistanut, koska oletin heidän osaavan arvioida ajankäyttönsä paremmin kuin minä - no eivät osanneet tai viitsineet sinne päinkään. Seuraavana päivänä ihan samat kaksi ihmistä olivat kuulemma aivan ihmeissään, kun heidän itsensä määrittelemä aika ei riittänytkään. Kaikkia paikkoja ei ollut siivottu ollenkaan, ja ne mitkä olivat, hutaisten rääpimällä. Pahinta oli, että he eivät soittaneet työn tilaajalle kertoakseen, että olemme möhlineet ajan arvioinnissa ja nyt ei aika riitäkään kaikkeen, mitä tehdään. Siivotaanko se mitä ehditään kunnolla ja jätetään loput, vai koetetaanko selvitä kaikesta mutta rääpimällä. He päättivät omia aikojaan tehdä hutaisten ja jättivät jälkeensä sotkun mitään asiasta mainitsematta. Ainoastaan ikkunoiden pesu oli onnistunut, paitsi että yksi ikkunakin oli sujuvasti jätetty pesemättä. Tämä on arvailua, mutta koska en ollut paikalla, en voi olla täysin varma käyttivätkö he edes kaikkea aikaa, mikä oli varattu. Siivoustulos oli niin surkea, että heidän jäljiltään piti siivota itse. Vahinkoakin aiheutui. Tapettiin tuli valumaraitoja, joita ei saanut pois, ja ikkunan korvausilmaräppänän muovilipare paukahti rikki, kun ikkuna jysäytettiin huolimattomasti voimalla kiinni (olin vieressä silloin). Tätä kaikkea he väittivät aivan kelpo siivoukseksi ja selitettiin että minähän olin paikalla vahtimassa, paitsi etten ollut kuin aivan alussa. Tavaraakin oli kuulemma hirveästi tiellä: huonekalut, jotka kuuluivat asuntoon ja joitakin tavaroita, joista olin arviokäynnillä sekä siivouksen aloituksessa erikseen kysynyt haittaavatko siivousta. Ei kuulemma, no sitten oli hetkeä myöhemmin kuitenkin haitannut ihan hirveästi. He puhuvat mitä sattuu ja olettavat, että työn tilaaja toimii myös korvauksetta työnjohtotehtävässä. Siivoojien käytöksessäkin oli toivomisen varaa. He eivät kuunnelleet mitä minulla oli ohjeistettavana ja sanoivat jopa vähän loukkaaviakin asioita. Ei siis ole ammattitaitoinen eikä asiallinen firma, ja ammattiylpeys on väistänyt heidät hyvin kaukaa. Kun kiistin laskutusperusteen, alkoi vimmattu soittelu lähes häirintään saakka, vaikka olin kertonut, etten keskustele asiasta puhelimessa.

• Anonyymi

Kiertäisin Turkutiimin myös remontoinnissa kaukaa. Kuulostaa touhu niin tutulta. Sai soitella monta kertaa perään ennen kuin saivat tehtyä sovitut asiat tai ylipäätään mitään.

• Anonyymi

Sama kokemus täälläkin, ammattitaidotonta touhua, en todellakaan suosittele.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suosittelen myös jättämään remppa hommat heiltä…
      Olen myös kuullut että yritys ei ole kauheen terveellä pohjalla

• Anonyymi

Filippiiniläiset osaa, heille on ilo maksaa kunnon palkkaa.

• Anonyymi

Turkutiimin johtopariskunta kohtelee työntekijöitä kun roskaa joka sitten heijastuu suoraan työkohteisiin…
      Älkää ihmiset käyttäkö tämän yrityksen palveluita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2049
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      130
      1533
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1376
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1244
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1176
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1101
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      223
      922
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      155
      881
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      813
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      779
    Aihe