Joissa kerrottaisiin ihmisistä, jotka olisivat löytäneet ensirakkautensa vasta myöhäisellä iällä?
Löytyykö juttuja
17
59
Vastaukset
- Anonyymi
Täältäkö? No täältähän löytyy juttua alkueläimistä lohikäärmeisiin ja jos ei muuten löydy niin voin ottaa ja tekaista tarinan kuolemattomasta rakkaudesta haudan pertaalla...😁
- Anonyymi
Eikö myöhäinen ikä tarkoita ehtoopuolta?
No siis en minäkään ensirakkautta kokenut ekan seurustelukumppanin kanssa, enkä vielä tokan enkä kolmannenkaan, neljännenkään kanssa. Vasta viidennen kanssa.
Siis rakkauden. Voihan sitä hengailla ilman rakkauttakin jollain pintaihastuksella mikä haihtuu äkkiämpään, kun rakkaus. Mutten puhuisi ensirakkaudestakaan ilman todellista rakkautta.Ja sekin ensirakkaus oli yksipuolista. Vastakaikua sain vasta kuudennen kanssa tunteilleni. Ekan kerran. Rakkautta siis, eikä hölinää ilman tunnetta.
HALiMONSTERi kirjoitti:
Ja sekin ensirakkaus oli yksipuolista. Vastakaikua sain vasta kuudennen kanssa tunteilleni. Ekan kerran. Rakkautta siis, eikä hölinää ilman tunnetta.
Ja olin 28-vuotias, kun kohtasin molemminpuolisen ensirakkauden. Eli sitä mitä suhteelta odotan, molemminpuolista tunnetta.
Seksi, ihastuminen, ollaan mistä syystä ollaan, niitä voi ihmisillä olla monia muutakin syitä kun rakkaus. Vasta rakkaussuhde on kuitenkin mun mielestä ensirakkaus. :D
Muut on jotain ihastus-pano-säätösuhteita.
- Anonyymi
Joo Jonna on vanha huora ja rakastui minuun ja minä olen Jonnan ensimmäinen ja ainut oikea rakkaus
Olen Jonnan ikuinen rakkaus - Anonyymi
Yhtenä päivänä kun puhuttiin keväästä eräs iäkkäämpi ihminen kysyi, että missä kuussa ihastuin... Vastasin, että olen ehtinyt ihastua jo ihan joka kuukautena. ;D
Keskustellessamme asiasta selvisi, että kysyjä itse oli tavannut ja ihastunut omaan elämänkumppaniinsa huhtikuussa. ;) Kysymyksellään varmaan tarkoitti, että missä kuussa olen kohdannut sen elämäni suurimman rakkauden. <3 - Anonyymi
No ei palstalaiset löydä rakkautta koska ette käy koskaan missään mistä vois kumppanin löytää. Ei teidän kannata miettiä rakkautta ollenkaan.
- Anonyymi
Aikoinaan luin jutun jostain paikallislehdestä pariskunnasta, jossa molemmat oli lähes 90-vuotiaita kun olivat tavanneet toisensa eläkeläisten iltapäivätansseista. Kovin rakastuneita vaikuttivat siinä jutussa olevan. :)
Niin, rakkaus voi syttyä vielä vanhanakin. Jotenkin suloisia mitä on vanhuksia nähnyt joiden rakkaus on roihahtanut pihakeinussa vanhainkodin pihalla. ❤️
Ihania rakkaustarinoita.
- Anonyymi
No koko rakkauden käsite on niin hämärä että kyllä sen nimiin voi laittaa ne ihan kaikki teinihormonihoureilutki kyllä, että sellaista jälkikäteisviisastelua sanoa että nyt se on sitten jotain hienoa, oikeaa ja kypsää, kun se sillä hetkellään on ollu sitä silloin aiemminkin.
Teinirakkaus on yhtä aitoa ja pakottavaa kuin myöhempikin. On kuvitelmaa, että rakkauteen tarvittaisiin jotakin korkeampaa kokeneisuutta. 🌹👀
- Anonyymi
Tänne kirjoittavat ovat rakastuneet palstaan.
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Siinä tapauksessa onnea sinulle ja palstalle. Myös.
Sina olet ihan selvästi Jasu. :DD
Mihinköhän se on muuten hävinnyt? :DD Anonyymi kirjoitti:
Sina olet ihan selvästi Jasu. :DD
Mihinköhän se on muuten hävinnyt? :DDNiin olen, kuin?
No eikös raamatussa Metusalemi ollut aika vanhana ukkomies? 🤔
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082525
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401664Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431305Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971121Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151075Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561032Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen221020- 55936
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12835