Mustat kevytmetallivanteet?

Anonyymi

Mistä tämä käsittämätön muoti-ilmiö on peräisin?

Vuosikymmeniä on ollut tiedossa, että renkaat ja vanteet ovat oleellinen osa auton ulkonäköä. Oikean kokoinen rengas tietyn kokoisella vanteella korostavat toinen toistaan ja yhdistelmä sovitettuna lokasuojan muotoon ja pyöräkoteloon ovat parhaimmillaan valtava osa auton ulkonäköä.

Kun vanne maalataan mustaksi, kaikki kontrasti renkaan ja vanteen väliltä katoaa ja koko yhdistelmä ikään kuin katoaa kokonaisuudesta. Mustan vanteen on oltava todella voimakkaasti muotoiltu, jotta se erottuisi muovisesta pölykapselista.
Musta vanne ei kiinnitä huomiota, joten sen takaa näkyvät ruosteiset jarrulevyt ja -satula pistävät silmään aivan eritavalla kuin hopeisen vanteen takaa.

Käsittämätön tyylisuunta.
Nimimerkillä, vaihtoauton peräkontissa oli mustat kesävanteet...

5

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä itku avauksesi on tehty jo aiemmin täällä. Kiitos ja hei.

• Anonyymi

Perheen molemmissa vm 2001 autoissa on mustat alumiinivanteet.
        Ei tulisi mieleenkään maalata niitä vannehopealla.
        Onneksi itkupilli ei edes huomaa että meillä on aluvanteet.

• Anonyymi

Sinulla on mielipide, mutta ketään ei se kiinnosta.

• Anonyymi

Voi hyvää päivää minkälaiset murheet joillain ihmisillä on. Eikö musta paistinpannu harmita sinua yhtään? Entä salmiakki? Tai musta kissa?

• Anonyymi

Mustissa muotivanteissa on hyväkin puoli. Sain toisille renkaille halvalla verkosta käytetyt ja erittäin hyväkuntoiset kaksiväriset alumiinivanteet, joiden hinta uutena yli 400 Eur/kpl. Myyjä oli ostanut uudet - mustat aluvanteet. Leveys tai offset ei ollut oleellisesti muuttunut.

Rumathan ne uudet mustat on. Ilmeisesti riittävän ruma näyttää jonkun toisen mielestä hyvältä. Minun mielestäni alkuperäinen sopii paremmin kyseisen auton tyyliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1449
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1318
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1209
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1103
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe