Gallup-mikä on pääpankkisi?

Kroisos Pennonen

Itse siirryin pari vuotta sitten Osuuspankista (hyvin v''ttuuntuneena) Handelsbankenin asiakkaaksi, enkä ole katunut. Palvelu on vähän eri planeetalta kuin kepun pankissa.

18

3497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen Op:n asiakas

on edelleen osuuspankki ja pysyy. Ei ole tullut tarvetta vaihtaa, tutut toimihenkilöt, luottamus molemminpuolista

• satavarmasti

Minullakin vaihtuu pankki. On homma sen jälkeen Hanskassa. Häiritsee asioida pankin kassalla siksi, että naapuri on tiskin toisella puolella yhdessä konttorissa ja puolituttu toisessa. Tämä ei ole varsinainen pankinvaihtosyy, mutta yksi niistä.

• KOP/Merita/Nordea ollut koko pienen ikäni.

• ajomies

1. Postipankki
      2. Säästöpankki
      3. Osuuspankki
      4. POP
      5. Handelsbanken

Säästöpankki meni postipankille, jolloin siirryin Osuuspankkii, joka taas muuttui POP:ksi. Lainaa ottaessa siirryin Handelsbankenin asiakkaaksi ja mainittakoon se että en ole koskaan maksanut mitään maksuja pankkipalveluista.

• Juhe

Täytyy onnitella Sinua, mutta samalla ottaa vähän osaa. Katsos kun osuuspankista saa vielä ilmaisten palvelujen lisäksi bonusta, mistä sinä olet jäänyt kaikki nämä vuodet paitsi.

• ajomies
        Juhe kirjoitti:

Täytyy onnitella Sinua, mutta samalla ottaa vähän osaa. Katsos kun osuuspankista saa vielä ilmaisten palvelujen lisäksi bonusta, mistä sinä olet jäänyt kaikki nämä vuodet paitsi.

Osuuspankissa on maksuja, jotka vähennetään niistä "bonuksista". Mutta en halua maksaa mitään mistä saisin bonusta. OP:n systeemi ei pahemmin kiehdo, lainatarjous jäi sen verta heikoksi että en joutunut asiakkaaksi.

• on ja pysyy

Osuuspankki. Olen saanut aina hyvää palvelua.

Ns. 2-pankkina on POP. Ihan OK sekin, mutta kassatätit on vähän vanhoja.

• milla magia

Osuuspankki, tyytyväinen olen ollut palveluun mutta taitaa mennä vaihtoon koska ex-anoppi on siellä töissä......

• blackmagictiger

nordea

• omavarainen

Säästöpankki, se pieni konttori eräällä pienellä paikkakunnalla, jolta muutin pois jo vuosia sitten.

Puhelimeen vastaa edelleen se sama ihminen, jonka aikanaan avasi tilini. Asiat hoituvat saman tien, eivätkä palvelumaksut siitä huolimatta päätä huimaa.

• Tyytyvänen asiakas

Nykyisen Nordean asikas olen ollut koko ikäni. Loistavaa palvelua olen saanut aina, joten vaihto ei ole suunnitelmissa.

• DBB

Toimii nykyään täältä suomestakin käsin.

• tilimies

Ehdottomasti Nordea. Joustava, tehokas palvelu. Ei turhaa liirumlaarumia, vaan tehokkuutta ja tarkkuutta palvelussa. Tuotteet itselleni sopivat, esim. Nordean erittäin nopea joustoluotto ehdoton netin kautta. Ei ole koskaan ollut valittamista virheiden suhteen.

Aiempi pankkini oli Osuuspankki. Palvelun laatu puutteellista, ja pienellä paikkakunnalla aiemmin asuttuani myös pari virkailijaa vittuilevia tiukkapipoja. Olin pitkään pakkosidoksissa k.o. paikkakunnan OP:hen isäukkoni takaussotkujen takia, vaan kun vapauduin siitä, vaihdoin paikkakuntaa Helsinkiin. Noh, pk-seudulla OP-verkosto on harva, ja toimii pääosin Okopankki-pohjalta. Päätin tuolloin sitten vaihtaa pankkia, eikä loppujaossa muu tullut kyseeseen kuin Nordea. Tiheä konttoriverkosto pkseudulla, erittäin hyvät verkkopalvelut ja kohtuu maksut.

Sampo jäi laskuista postipankkimädännäisyyden ja Nalle Wahlroosin takia, Handelsbanken taas svenskinimen takia pelkästään jo, ja pienet koivunlehtisäästöpankit ja Nooat eivät jo harvinaisuutensa takia kiehtoneet.

• a.p

koska sieltä sanottiin kerran julkisuuteen että työttömät pitäis olla valtion vastuulla, se oli selvä viesti mulle. KÖYHÄT ÄLKÖÖN TULKO VÄHILLÄ RAHOILLANSA KULUTTAMAAN TÄMÄN PANKKIRYHMÄN LATTIOITA!! Joten Op on must. ja ei ole tarvinnut katua. säästämisessä on rahastot auttaneet paljon ja sen saa mitä tarvitsee.

• Peisos Kronnonen

Pankkini on Nordea, olen ollu suht tyytyväinen pankkini, enkä oikeestaan jaksais vaivautua vaihtamaan.

• joku vaan

Suurin osa Ålandsbankenissa, jonkin verran eQ-pankissa.

Kummassakin tyrkytetään kummallisia sijoitusrahastoja, mutta ovat vakavaraisia ja palvelu pelaa.

• Kanzia

Deutsche Bundesbankenissa on pääasiallisesti rahat. Sitten Osuuspankin vanhalla käyttötilillä on myös, koska tuo on perustettu siihen aikaan, kun käyttötilillekkin sai korkoa. En tuosta siis luovu.

• tili

Niin, ja mulla on rahat Suomen Pankissa. Tainnu mennä taas puurot ja vellit sekaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe