Gallup-mikä on pääpankkisi?

Kroisos Pennonen

Itse siirryin pari vuotta sitten Osuuspankista (hyvin v''ttuuntuneena) Handelsbankenin asiakkaaksi, enkä ole katunut. Palvelu on vähän eri planeetalta kuin kepun pankissa.

18

3488

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen Op:n asiakas

      on edelleen osuuspankki ja pysyy. Ei ole tullut tarvetta vaihtaa, tutut toimihenkilöt, luottamus molemminpuolista

    • satavarmasti

      Minullakin vaihtuu pankki. On homma sen jälkeen Hanskassa. Häiritsee asioida pankin kassalla siksi, että naapuri on tiskin toisella puolella yhdessä konttorissa ja puolituttu toisessa. Tämä ei ole varsinainen pankinvaihtosyy, mutta yksi niistä.

    • KOP/Merita/Nordea ollut koko pienen ikäni.

    • ajomies

      1. Postipankki
      2. Säästöpankki
      3. Osuuspankki
      4. POP
      5. Handelsbanken

      Säästöpankki meni postipankille, jolloin siirryin Osuuspankkii, joka taas muuttui POP:ksi. Lainaa ottaessa siirryin Handelsbankenin asiakkaaksi ja mainittakoon se että en ole koskaan maksanut mitään maksuja pankkipalveluista.

      • Juhe

        Täytyy onnitella Sinua, mutta samalla ottaa vähän osaa. Katsos kun osuuspankista saa vielä ilmaisten palvelujen lisäksi bonusta, mistä sinä olet jäänyt kaikki nämä vuodet paitsi.


      • ajomies
        Juhe kirjoitti:

        Täytyy onnitella Sinua, mutta samalla ottaa vähän osaa. Katsos kun osuuspankista saa vielä ilmaisten palvelujen lisäksi bonusta, mistä sinä olet jäänyt kaikki nämä vuodet paitsi.

        Osuuspankissa on maksuja, jotka vähennetään niistä "bonuksista". Mutta en halua maksaa mitään mistä saisin bonusta. OP:n systeemi ei pahemmin kiehdo, lainatarjous jäi sen verta heikoksi että en joutunut asiakkaaksi.


    • on ja pysyy

      Osuuspankki. Olen saanut aina hyvää palvelua.

      Ns. 2-pankkina on POP. Ihan OK sekin, mutta kassatätit on vähän vanhoja.

    • milla magia

      Osuuspankki, tyytyväinen olen ollut palveluun mutta taitaa mennä vaihtoon koska ex-anoppi on siellä töissä......

    • blackmagictiger

      nordea

    • omavarainen

      Säästöpankki, se pieni konttori eräällä pienellä paikkakunnalla, jolta muutin pois jo vuosia sitten.

      Puhelimeen vastaa edelleen se sama ihminen, jonka aikanaan avasi tilini. Asiat hoituvat saman tien, eivätkä palvelumaksut siitä huolimatta päätä huimaa.

      • Tyytyvänen asiakas

        Nykyisen Nordean asikas olen ollut koko ikäni. Loistavaa palvelua olen saanut aina, joten vaihto ei ole suunnitelmissa.


    • DBB

      Toimii nykyään täältä suomestakin käsin.

    • tilimies

      Ehdottomasti Nordea. Joustava, tehokas palvelu. Ei turhaa liirumlaarumia, vaan tehokkuutta ja tarkkuutta palvelussa. Tuotteet itselleni sopivat, esim. Nordean erittäin nopea joustoluotto ehdoton netin kautta. Ei ole koskaan ollut valittamista virheiden suhteen.

      Aiempi pankkini oli Osuuspankki. Palvelun laatu puutteellista, ja pienellä paikkakunnalla aiemmin asuttuani myös pari virkailijaa vittuilevia tiukkapipoja. Olin pitkään pakkosidoksissa k.o. paikkakunnan OP:hen isäukkoni takaussotkujen takia, vaan kun vapauduin siitä, vaihdoin paikkakuntaa Helsinkiin. Noh, pk-seudulla OP-verkosto on harva, ja toimii pääosin Okopankki-pohjalta. Päätin tuolloin sitten vaihtaa pankkia, eikä loppujaossa muu tullut kyseeseen kuin Nordea. Tiheä konttoriverkosto pkseudulla, erittäin hyvät verkkopalvelut ja kohtuu maksut.

      Sampo jäi laskuista postipankkimädännäisyyden ja Nalle Wahlroosin takia, Handelsbanken taas svenskinimen takia pelkästään jo, ja pienet koivunlehtisäästöpankit ja Nooat eivät jo harvinaisuutensa takia kiehtoneet.

      • a.p

        koska sieltä sanottiin kerran julkisuuteen että työttömät pitäis olla valtion vastuulla, se oli selvä viesti mulle. KÖYHÄT ÄLKÖÖN TULKO VÄHILLÄ RAHOILLANSA KULUTTAMAAN TÄMÄN PANKKIRYHMÄN LATTIOITA!! Joten Op on must. ja ei ole tarvinnut katua. säästämisessä on rahastot auttaneet paljon ja sen saa mitä tarvitsee.


    • Peisos Kronnonen

      Pankkini on Nordea, olen ollu suht tyytyväinen pankkini, enkä oikeestaan jaksais vaivautua vaihtamaan.

    • joku vaan

      Suurin osa Ålandsbankenissa, jonkin verran eQ-pankissa.

      Kummassakin tyrkytetään kummallisia sijoitusrahastoja, mutta ovat vakavaraisia ja palvelu pelaa.

    • Kanzia

      Deutsche Bundesbankenissa on pääasiallisesti rahat. Sitten Osuuspankin vanhalla käyttötilillä on myös, koska tuo on perustettu siihen aikaan, kun käyttötilillekkin sai korkoa. En tuosta siis luovu.

      • tili

        Niin, ja mulla on rahat Suomen Pankissa. Tainnu mennä taas puurot ja vellit sekaisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe