Alavieskan Verkasalon Tuulivoima hanke.

Anonyymi

Tuolla Alavieskan Verkasalon alueella paljon liikkuneen voin todeta että alueelta löytyy kaikki suurpedot jotka on mainittu E. Un. suojeluliiteessä, eli tuulivoima puiston perustaminen on alueelle mahdotonta.

21

1439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ahma Karhu ja Ilves .

      • Anonyymi

        Sekä venäjämielinen persu vastustamassa kotimaista energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä venäjämielinen persu vastustamassa kotimaista energiaa.

        Ja myös ahne kepulainen löytyy tältä alueelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä venäjämielinen persu vastustamassa kotimaista energiaa.

        Nolo, kaikkein venäjämielidimmät löytyy keskustasta ja sossuista, hyviä esimerkkejä Esko Aho sekä keskustan johtama suomi venäjäseura, sossujen Lipponen, Heinäluoma ja Tuomioja. Tuon kotimaisen energian voi kyllä tuulivoiman osalta myös unohtaa sekä puhtauden ja egologisuuden myös, luontoa tuhoavaa energiaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä venäjämielinen persu vastustamassa kotimaista energiaa.

        No mille se tuntuu vastustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä venäjämielinen persu vastustamassa kotimaista energiaa.

        Oletko muuten itse vieraillut näissä tuulimyllymetsissä ??


    • Anonyymi

      Todellakin sieltähän vielä löytyy metsää jonka voi pilata muuttamalla TUULIMYLLYMETSÄKSI !!

      • Anonyymi

        Niin jo monena vuotena ollut alueella karhupesue niistä on saatu kuvia riistakameroiden kautta, joskus useampikin pesue, samoin hangaskurun alueella. Lisäksi alueella viihtyvät susi, ahma ja ilves.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jo monena vuotena ollut alueella karhupesue niistä on saatu kuvia riistakameroiden kautta, joskus useampikin pesue, samoin hangaskurun alueella. Lisäksi alueella viihtyvät susi, ahma ja ilves.

        Niipä niin, pedot tuskin viihtyvät näissä tuulimyllymetsissä !!


    • Anonyymi

      minä olen kuullut siellä viitasammakon vihellystä ja liito-oravien laulua, niitä ei saa peittää siipien suhinalla eikä laakerien lorinalla

    • Anonyymi

      Minä olen nähnyt siellä uhanalaisen 2jalkaisen metsärosvon.

      • Anonyymi

        Oliko oikein kunnan herroja ?????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko oikein kunnan herroja ?????????????

        Entisiä valtuutettuja?


    • Anonyymi

      Me Perussuomalaiset vastustamme kaikkea suomalaista energiantuotantoa ja vaadimme tilalle Venäläistä öljyä.

      • Anonyymi

        Kepulia korventaa, pistää puhumaan potaskaa kun oma lehmä ojassa.


    • Anonyymi

      Niin Mekin kokoomuspojat, meillä on kykyjä vaikka mihin.

    • Anonyymi

      Juu juu kalajoellakin luontoarvot vain kasvaneet kun ropelleille täytetään taivaanranta, oikein matkailupitäjä hömelöitä päättäjiä sahaavat omaa oksaansa.

    • Anonyymi

      Ei myllyjä Verkasaloon, ei myllyjä minnekkään!

      • Anonyymi

        Niipä niin tulimyllymetsien vastustus saa näköjään kannatusta. Ehkäpä vielä enemmän jos kuvissa ja videoissa näytetäisiin sähkölinjat ja tiet, ja kerrottaisiin miten alueella saa esimerkiksi marjastaa ???


    • Anonyymi

      Varokaa metsän omistajat, jottei kunta vie etuosto oikeudellaan pieniä ja vanhain ihmisten omistamia metsä palstoja!!

    • Anonyymi

      Aktivistien mukaan tuulivoimayhtiöt käyttävät häikäilemättömästi hyväkseen maaseutua. Tuulivoima vaikuttaa erittäin negatiivisesti poronhoitoon ja yleisesti villieläimiin. Lisäksi tuulimyllyjen rakentaminen tuhoaa luontoa teiden, kaapeleiden, kuorma-autojen, kaivinkoneiden ym. muodossa.

      Aktivistit kutsuvat tuulivoimaa vihreäksi kolonialismiksi, jossa paikallisilta ihmisiltä viedään oikeus puhtaaseen veteen, vuoriin ja ylipäätään ympäristöön.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe