kettu,jänis ja etana viettivät iltaa ryyppäämällä ja pelaamalla korttia...
aika kului ja juomat olivat loppumaan päin...
he alkoivat miettiä että kuka lähtisi hakemaan lisää juotavaa.sitten jänis keksi että;-pelataan korttia ja se joka häviää lähtee hakemaan lisää juotavaa!no he pelasivat ja etana hävisi ja lähti hakemaan juomia....
kului monta tuntia eikä etanaa kuulunut.kettu alkoi hermostua,ja sanoi;-jos ei se etana tule kohta niin minä leikkaan siltä vehkeet pois...
sitten eteisestä kuului;-älkää jätkät alkako uhoon,tai mä en mee ollenkaan...!
kettu,jänis ja etana...=)
6
2630
Vastaukset
- Osmo
Laphalainen pani koko yön, kävi suihkussa ja sanoi muijalle:
"Nyt et nähe minhua kahteen päivään."
"Miten niin? Mihin menet?"
"Enh mihkää. Ny panhen takhaa päi..."- lapin mies
Kannattas opetella murrre ensin ja kertoa sitten vitsi. Niistä menee maku pois kun eivät ole LÄHELLÄKÄÄN oikein. Tiäkkös sie ees mikon poron kusema?
Turun murre oli hyvin kirjoitettu ja hauska
suorastaan esimerkillinen.
Vaikka "saan vuen päästä sitäkhän muistak kukha" - Osmo
lapin mies kirjoitti:
Kannattas opetella murrre ensin ja kertoa sitten vitsi. Niistä menee maku pois kun eivät ole LÄHELLÄKÄÄN oikein. Tiäkkös sie ees mikon poron kusema?
Turun murre oli hyvin kirjoitettu ja hauska
suorastaan esimerkillinen.
Vaikka "saan vuen päästä sitäkhän muistak kukha"Tarkoitus oli kertoa vitsi, mutta kaitpa tuo vitsin kerronta ontui. Mutku ol nii hyvvee piimmee, jotta silimät piässä kiänty ja jiäkuapin piällä ol piänsärkyliäkettä...
- lapin mies
Osmo kirjoitti:
Tarkoitus oli kertoa vitsi, mutta kaitpa tuo vitsin kerronta ontui. Mutku ol nii hyvvee piimmee, jotta silimät piässä kiänty ja jiäkuapin piällä ol piänsärkyliäkettä...
lapin mies istui kapakan baaritiskillä ja silmäili nuorta naista vierellään:
-"mikäs solet?"
nainen vastasi:-"molen lespo"
"mitäs tet tehettä"-kysyi lapin mies
"juuhan kalijaa ja nuolhan pillua"-sanoi nainen
ja jatkoi:-mikäs solet sitte?
Mieki olen sitte vishin lespo.Sanoi lapin mies.
- kumienkeli
arvosteletteko te nyt tota vitsiä vai sitä miten sen kirjotin.....enkä kyllä todellakaan yrittäny kirjottaa sitä millään murteella...kirjotin sen vaan niin ku sen kertoisin suullisestikki....(itekkin kyllä pohojosesta päin...mutta en mikkään jänkhä jooseppi-eräJorma...=))
- kumienkeli
hupsista...tais olla minun moka....siis skriivasitko sä lapin mies tolle osmolle vai..?
mutta joo eikai täsä sitte muuta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339