Tarviin neuvoja..

Anonyymi

Niinkuin otsikosta näkee, tarviin neuvoja. Mulla on niin paha olla että en pärjää kotona. Mutten voi mennä n1. Ne kohteli mua kuin paskaa siellä. Huusivat mulle, en saanut käydä vessassa ja jos pyysin huusivat mulle, huusivat kun pyysin melatoniinia.., repivät ruoka levolle pakosta yhteisiin tiloihin (vaikka autismin takia sosiaalistentilanteiden pelko ja muut nuoret ahdistivat) niin että mulla tuli mustelmia käsiin ja jalkoihin. Kun kysyi miksi levolle yhteisiin tiloihin vastaus oli koska lääkäri määräsi, kun lääkäriltä kysyi vastaus oli koska hän niin määrää. Ahdisti ja pelotti olla siellä. Olin monta kertaa kuset housuissa kun en uskaltanut pyytää kun alkoi kauhea huuto siitä ettei saa. Mun hoidosta ei kerrottu mitään mulle tai mun äidille. Äitiä sain nähdä 15min päivässä. Olin siis siellä syömishäiriön takia. Nyt joka ruokailulla kotona uhkaus että takaisin sinne jos ei syö. Yritän parhaani, en vaan jaksa. Saan ahdistuskohtauksia, huudan, itken, rikon paikkoja. Mulla ei ole mitään keinoa hallita itseäni. Äskön itkin ja huusin, rikoin posliinilautasen, leikkasin hädissäni hiukseni ja olin ihan hysteerisessä paniikissa omenan puolikkaan takia. Sama aamulla, sama lounaalla. Kohta päivällinen ja sitten iltapala. Huomenna tilanne sama.. en jaksa tätä. Mitä vaihtoehtoja mulla on..? Kaikki apu kelpaa paitsi n1, en vaan pärjää yksin.

8

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      puolikkaassa omenassa on noin 25-30 kcal ja sä pelkäät että sä lihot siitä.Itepähän olet valinnut anoreksian niin kärsi seuraukset.

      • Anonyymi

        Valinnut? Kukaan ei valitse sairautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valinnut? Kukaan ei valitse sairautta.

        Mutta voi valita myös parantumisen.Ei ole tervettä että pelkää lihovansa puolikkaasta omenasta.Jos ei halua parantua niin on sitten syömättä edes sitä puolikasta omenaa jos siitä tulee noin paha olo.Kyllä mäkin olisin huolissani jos luuranko pelkää lihovansa 30 kilokalorista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voi valita myös parantumisen.Ei ole tervettä että pelkää lihovansa puolikkaasta omenasta.Jos ei halua parantua niin on sitten syömättä edes sitä puolikasta omenaa jos siitä tulee noin paha olo.Kyllä mäkin olisin huolissani jos luuranko pelkää lihovansa 30 kilokalorista.

        Haluan kyllä parantua. Se ei vaan ole niin helppoa. ”On sitten syömättä edes sitä puolikasta omenaa” niin että siinä kohtaa äiti soittaa ambulanssin ja sillä n1. Ja kyllä, pelottaa helvetisti lihominen, muutenkin puolikkaassa omenassa on enemmän kuin 30 kaloria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kyllä parantua. Se ei vaan ole niin helppoa. ”On sitten syömättä edes sitä puolikasta omenaa” niin että siinä kohtaa äiti soittaa ambulanssin ja sillä n1. Ja kyllä, pelottaa helvetisti lihominen, muutenkin puolikkaassa omenassa on enemmän kuin 30 kaloria.

        pienessä omenassa on noin 50-60 kaloria.Voi ei sä oot syönyt ison omenan.Ihan kauheeta.


    • Anonyymi

      Et kertonut mitään lääkityksestäsi. Sen vuoksi kukaan ei voi sanoa mitään.

      Tarvitset neuvoja, mutta niitä saadaksesi sinun pitäisi kertoa enemmän.

    • Anonyymi

      Voi raukkaa, kun kasvat aikuiseksi, niin ymmärrät monia asioita. Esimerkiksi sen, että trollaaminen ei paranna sun mielenterveysongelmia, vaan pahentaa niitä.

      • Anonyymi

        Kuuleks sä ite mitä sanot?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe