Onko Juuka hyvä inter-reilaajan kohde? Jotkut kuulemma kehuneet.
Inter-reilaamalla Juukaan?
11
229
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Juuka on ihan jeespaikka, mutta kun ei taida juna kulkea ihan likeltä, Joensuuhun pitää jäädä ja liftata Juukaan, mukavaa ja TurvallistaMatkaa, toivoo; Stig Ombord ; ))
- Anonyymi
Suklaa juna koukkaa Joensuusta Lieksaan ja Nurmekseen. Sit voi perse kipeenä pohtia lähteekö Juukaan.
- Anonyymi
Heikki Turunen lähettää joka päivä kuvia Juuasta Ylelle.
- Anonyymi
Menin nurmekseen suklaa junalla ja tulin takaisin maitojunalla ja on pojat nyt pylly kipeä.
- Anonyymi
Löytyykö hikiselle inter-reilaajalle majapaikkaa Juuasta? noin 1-2 yöksi.
- Anonyymi
Muutamia vuosia taaksepäin kun muistelen niin inter-reilasin kassini Juuan siwan ovenkahvan väliin.
- Anonyymi
Itse inter-reilasin Juukaan 3 vuotta ja 7 kuukautta sitten. Oli mainio kokemus!
- Anonyymi
Ei oo inter-reilaajia näkyny vuosikymmeniin? ei tänne Juukaan kukaan halua. pysykykööö poissa.
- Anonyymi
Nykyisin on muodissa interreilata suklaajunalla nurmeksessa
- Anonyymi
Sain taas aivopierun 😇
- Anonyymi
Kokeile reilata kulli edellä oveen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191