Ei ole kyseessä siis captain fantastic vaan joku muu.
Juoni menee jotenkin näin:
Kyseessä on elokuva, jossa isä asuu yhden lapsen (Teini ikäinen tyttö) kanssa metsässä jossain luonnonsuojelualueella.
Puisto vartijat löytävät nämä ja sosiaalivirastomeinaa ottaa tytön huostaan mutta joku vanhempi mies suostuu antamaan näille asuntonsa käyttöön.
Tyttö saa jäädä isälleen, mutta tämä kyllästyy nopeasti sosiaaliviranomaisten tarkkailuun ja talossa asumiseen.
Lähtevät uudestaan metsään eri paikkaan, eksyvät ja isä loukkaantuu.
Tyttö loytää isänsä ja hakee apua lähellä olevasta kylästä, jossa on paljon mm asuntoautossa olevia ihmisiä.
Tyttö haluaa jäädä lopussa ja isä lähtee metsään.
- En millään löydä elokuvaa tai sen nimeä, muistaako kukaan?
Mikä elokuva, jossa isä asuu tyttärensä kanssa metsässä ja jää kiinni?
Anonyymi
2
1182
Vastaukset
Elokuva on "Leave No Trace" vuodelta 2018, Wikipedian juonikuvaus on juuri niinkuin kerrot:
https://en.wikipedia.org/wiki/Leave_No_Trace_(film)
ps. Tämä löytyi googlella hakusanoilla "movie father daughter forest".- Anonyymi
Tuohan se olikin, kiitos:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969