Kim Jong-un ja Putin on molemmat niin lyhyitä

Anonyymi

Molemmat kompensoi lyhyyttänsä (Alle 170) uhoamalla ydinaseilla

17

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kertoo vain teidän todellisten argumenttien vähyydestä, kun ihmisen ulkomuotoa pilkataan. Eikö valheenne enää oikein uppoa kansaan?

      • Anonyymi

        Myös Stalin, Mussolini, Hitler ja Hirohito olivat lyhyitä ja rumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Stalin, Mussolini, Hitler ja Hirohito olivat lyhyitä ja rumia.

        Nuo ovat olleet aikalaisiinsa nähden ihan normimittaisia. Ja onko sinulla varaa arvostella muita rumiksi? Olkoon miten hirveä diktaattori tahansa, niin arvosteltavaa lienee ensisijassa muuta kuin ulkonäkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ovat olleet aikalaisiinsa nähden ihan normimittaisia. Ja onko sinulla varaa arvostella muita rumiksi? Olkoon miten hirveä diktaattori tahansa, niin arvosteltavaa lienee ensisijassa muuta kuin ulkonäkö.

        Lyhyitä nuo sontaläjät olivat silloinkin ja rumia. Miksi haluat kiistää tosiasiat?


    • Anonyymi

      Keksitkö tuon ihan itse vai katsoitko jostakin linkistä?

    • Anonyymi

      Epäilen että Putin on aika hyvä sängyssä,perustelen
      väitettä sillä,että on judo tausta.Lapsia on myös
      siunaantunut monen eri naisen kanssa,joten
      Putinin sänkykamari silmät vieneet jalat alta
      monelta naikkoselta.Lapset voivat olla myös
      vahinkoja,jos käyttänyt venäläisiä kondomeita,
      menee helposti *llun päreiksi?

    • Anonyymi

      Molemmat diktaattoreita maissaan ja rahanahneita kapitalisteja.

    • Anonyymi

      Kim Jong-il 160 Pohjois-Korea
      Kuningatar Elisabet 163 Britannia
      Dmitri Medvedev 163 Venäjä
      Silvio Berlusconi 165 Italia
      Angela Merkel 165 Saksa
      Josef Stalin 165 Neuvostoliitto
      Margaret Thatcher 165 Britannia
      Winston Churchill 168 Britannia
      Benito Mussolini 169 Italia
      Vladimir Putin 170 Venäjä
      Adolf Hitler 173 Saksa
      Sauli Niinistö 177 Suomi

      • Massey Ferguson 165 Iso-Britannia


    • Anonyymi

      Näin on, isot ja pitkät johtajat ovat yleensä parhaita. Muistellaan esim. Saksaa, Helmut Kohl oli noin 2 metriä pitkä ja painoi 200 kiloa ja kun hän löi nyrkkiä pöytään niin seismolokit kirjasivat sen pienenä maanjäristyksenä mutta Kohl oli se henkilö joka piti Euroopan koossa Neivostoliiton hajottua. Ei sotia vaan laajennettiin EU:ta.

      • Anonyymi

        Oliko Kohl 70-luvulla?


      • Anonyymi

        Matti Vanhanen 2 metriä. Eipä ollut kummoinen johtaja.


    • Anonyymi

      Molemmilla tolppakannat ja jatkeet kenkien sisällä

    • Anonyymi

      Yleensä riisin ja kasvien syönti yleensäkin aiheuttaa tuollaista lyhytkasvuisuutta.

    • Anonyymi

      Ei ole syynä pituus vaan pään ongelmat ja sisältö joka aiheutuu vallast jota ei kykene hallitsemaan. ÄO taso siis minimissä.

    • Anonyymi

      Pienet kasvuiset, kauheat teot kostaa pienikasvuisuutta maailmalle.

    • Anonyymi

      Näyttää kuitenkin, että Kim ei kärsi ruuan puutteesta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe