Sulla mua kohtaan

Anonyymi

Vieläkin mietin sua ja sitä mitä silloin tapahtui. Päädyin lopputulemaan, että joko sulla oli tunteita mua kohtaan tai epäilit, että mulla oli sua kohtaan. Kumminpäin vaan, koit sen huonona asiana ja siksi lopetit.

14

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa.

• Anonyymi

Jaa ei tyhjiä poissa.

• Anonyymi

Et kertonut oliko niitä tunteita ja mitä hän lopetti?

• Anonyymi

Tai ei saanut selvyyttä toisen tunteista, kun käytös kuin tuuliviirillä. Tyhjän saa pyytämättäkin.

• Anonyymi

Joskus voi olla liian aikaistakin. Ei kannata aina tehdä loppupäätelmiä, kysymällä ja keskustelemalla voi selvitä myös mitä todella on menossa ja kuka kokee mitäkin.

• Anonyymi

Mulla oli, ja on tunteita erästä kohtaan, mutta päätin jäähdytellä niitä, kun en usko tunteitteni olevan toivottuja meidän tilanteessamme. Jospa sullakin on kyse samasta.

• Anonyymi

Mulla on samanlainen ajatus kun sulla tosin itelläni miehestä oon siis nainen

• Anonyymi

Mulla oli ja on edelleen tunteita miestä kohtaan. Mies käyttäytyi toisinaan kuin hänelläkin olisi. Nyt olen alkanut epäröidä, että jos hänellä oli niin ei ehkä ole enää. Se surettaa.

• Anonyymi

Tunteita syntyy ja ne myös sammuu..jos näyttää ettei ne johda mihinkään. Itse yritän sammutella tunteitani että voin ihastua johonkin toiseen joka on minulle saavutettavissa..vapaa..sopivan ikäinen ja kokoinen. Joskus on parempi sulkea ovi että voi avata uuden ja löytää sen onnensa.

• Anonyymi

Jos tilanne on epäsopiva eikä tunteita voi siksi näyttää, onko se armollisuutta olla viemättä kuviota eteenpäin vai valheellisuutta olla paljastamatta tunteitaan?

Entä nyt, kun tilanne olisi sopiva ja tuosta on jo vuosia aikaa, miten kertoisin nyt totuuden? Paljastaisin tunteeni. Haluaisin kyllä, sillä kaikki muut miehet ovat vuoksesi pilalla, toissijaisia.

Rakkaudella on sinun kasvosi, vaan en ole sopivaa kokoa sinulle, sen traagisesti tiedän. Huolimatta siitä, mitä kuiskasit minulle eräiden juhlien päätteeksi vuosia sitten.

• Anonyymi

Miten voi jonkun ihmisen kanssa lopettaa suhteen jos sitä ei ole edes alkanut?

• Anonyymi

Suhteen? Kyse oli tunteista ja niiden esittämisestä muodossa tai toisessa ja toisen osapuolen lopettaessa sen..
        Sivusta

• Anonyymi

Ehkä joskus pitää hetki vetää henkeä, jos tunteet on valtavia ja toinen tuntuu joka solussa. Tai sitten se syö mieluummin jäätelöä oman rakkaan ukkonsa kanssa, joka ymmärtää aina antaa isomman palan.

• Anonyymi

Ota selvää nainen, älä oleta! Kukaan ihminen ei ole ajatustenlukija ja tuntemattomat eivät tietää toistensa menoista ja kiireistä, nainen!.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      29
      3478
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3216
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3044
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      80
      3027
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      54
      2915
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2688
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2500
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2361
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2245
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2012
    Aihe