Vieläkin mietin sua ja sitä mitä silloin tapahtui. Päädyin lopputulemaan, että joko sulla oli tunteita mua kohtaan tai epäilit, että mulla oli sua kohtaan. Kumminpäin vaan, koit sen huonona asiana ja siksi lopetit.
Sulla mua kohtaan
14
537
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa.
- Anonyymi
Jaa ei tyhjiä poissa.
- Anonyymi
Et kertonut oliko niitä tunteita ja mitä hän lopetti?
- Anonyymi
Tai ei saanut selvyyttä toisen tunteista, kun käytös kuin tuuliviirillä. Tyhjän saa pyytämättäkin.
- Anonyymi
Joskus voi olla liian aikaistakin. Ei kannata aina tehdä loppupäätelmiä, kysymällä ja keskustelemalla voi selvitä myös mitä todella on menossa ja kuka kokee mitäkin.
- Anonyymi
Mulla oli, ja on tunteita erästä kohtaan, mutta päätin jäähdytellä niitä, kun en usko tunteitteni olevan toivottuja meidän tilanteessamme. Jospa sullakin on kyse samasta.
- Anonyymi
Mulla on samanlainen ajatus kun sulla tosin itelläni miehestä oon siis nainen
- Anonyymi
Mulla oli ja on edelleen tunteita miestä kohtaan. Mies käyttäytyi toisinaan kuin hänelläkin olisi. Nyt olen alkanut epäröidä, että jos hänellä oli niin ei ehkä ole enää. Se surettaa.
- Anonyymi
Tunteita syntyy ja ne myös sammuu..jos näyttää ettei ne johda mihinkään. Itse yritän sammutella tunteitani että voin ihastua johonkin toiseen joka on minulle saavutettavissa..vapaa..sopivan ikäinen ja kokoinen. Joskus on parempi sulkea ovi että voi avata uuden ja löytää sen onnensa.
- Anonyymi
Jos tilanne on epäsopiva eikä tunteita voi siksi näyttää, onko se armollisuutta olla viemättä kuviota eteenpäin vai valheellisuutta olla paljastamatta tunteitaan?
Entä nyt, kun tilanne olisi sopiva ja tuosta on jo vuosia aikaa, miten kertoisin nyt totuuden? Paljastaisin tunteeni. Haluaisin kyllä, sillä kaikki muut miehet ovat vuoksesi pilalla, toissijaisia.
Rakkaudella on sinun kasvosi, vaan en ole sopivaa kokoa sinulle, sen traagisesti tiedän. Huolimatta siitä, mitä kuiskasit minulle eräiden juhlien päätteeksi vuosia sitten.
- Anonyymi
Miten voi jonkun ihmisen kanssa lopettaa suhteen jos sitä ei ole edes alkanut?
- Anonyymi
Suhteen? Kyse oli tunteista ja niiden esittämisestä muodossa tai toisessa ja toisen osapuolen lopettaessa sen..
Sivusta
- Anonyymi
Ehkä joskus pitää hetki vetää henkeä, jos tunteet on valtavia ja toinen tuntuu joka solussa. Tai sitten se syö mieluummin jäätelöä oman rakkaan ukkonsa kanssa, joka ymmärtää aina antaa isomman palan.
- Anonyymi
Ota selvää nainen, älä oleta! Kukaan ihminen ei ole ajatustenlukija ja tuntemattomat eivät tietää toistensa menoista ja kiireistä, nainen!.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p4637083Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"
Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit784204- 1132435
Meidän Hanko
Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h1572166Soffe on nähty ulkomaisia lätkänpelaajia vonkaamassa
Mahtaakohan joku huolia?912127Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät
Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t1791599Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä4791063Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.
Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne2381027- 941004
- 27997