Mitäs mieltä porukka? Sairastuimme kumpikin mieheni kanssa koronaan, mieheni sai siis oireita viime viikon keskiviikkona ja teki positiivisen testin torstaina, itse sain ekat oireet torstaina ja tein myös positiivisen testin. Itselläni ei aluksi juurikin väsymystä lukuun ottamatta ollut muita oireita, miehelleni nousi kuume. Siinä missä mieheni oireet ovat helpottaneet, niin minun oireeni ovat pahentuneet.
Nyt mieheni on ottamassa lapsensa meille pääsiäiseksi, vaikka lasten äiti oli eka sitä mieltä että ehkä ei nyt kuitenkaan mutta mieheni oli sitä mieltä että hieman pakostikkin haluaa heidät tänne. He siis näkevät vain lomilla ja jokatoinen viikonloppu, joten ymmärrän että hän haluaa nähdä lapsensa.
He olisivat kuitenkin tulossa meille jo huomenna tai mahdollisesti vasta ylihuomenna. Omasta mielestäni on täysin järjetöntä ottaa lapsia tänne kun emme ole vielä täysin terveitä. Mutta miten tuo taudin tarttuminen oikeasti? Kuinka suuri riski on että lapset saavat tartunnan, olettaen vaikka että olisimme huomenna jo täysin oireettomia? Tai entä jos toisella meistä vielä on oireita huomenna? Onko myös oireiden laadulla merkitystä?
Itse olin joka tapauksessa ajatellut mennä mökille pääsiäiseksi, joten voin lähteä itse evakkoon etten minä tartuta. Mutta miten tuo tauti tarttuu kotimme pinnoilta, sisäilmasta tms?
Mieheni haluaa lapsensa meille vaikka olemme koronassa
Anonyymi
1
122
Vastaukset 1
- Anonyymi
Njääh...ei paljon kannata korona nuhasta välittää.kaikki sen tulee saamaan ja valtaosalla ihan mitätön nuhatauti.toki jos olet yli 80v ja sairauksia taustalla niin pientä valppautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494