Paltamon sellutehdas

Muuttuiko sellutehdas rannukaksi?

16

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tule sellutehdasta ei tullut kuopioonkaan niin ei ne tee paltamoonkaan.

• Anonyymi

Rannukka gigafactory tulee. Näin sota-aikaan tulee olla omavarainen rannukoiden suhteen.

• Anonyymi

Tulee on aloitettu jo rakentaminen.

• Anonyymi

Puuta ei riitä kun kieltäydytään ostamasta Venäläistä puuta. Elokapinalliset pitää huolen lopusta.

• Anonyymi

Pajua pelloille kasvamaan saa pajuselluvillaa kutomo tekee Paltamo villapaitoja 24 7

• Anonyymi

Kainuun kannalta sellutehdas toteutuessaan olisi hyvä asia. Vaan riittääkö investoijia kyseiseen hankkeeseen?

• Anonyymi

Kouluttaako kainuun ammattiopisto sitten uusia sellunpillaajia?

• Anonyymi

Odottelen innolla sitä päivää kun KaiCellin hallituksen puheenjohtaja kokoomuksen Eero Suutari joutuu ilmoittamaan, että ko. osakeyhtiö on ajautunut selvitystilaan ja hanke kuopataan. Tämä olisi jo kolmas kepulaisten hanke Kainuussa joka ajaa karille.
      On ollut Pohjan Sellu, Kainuun Puu ja nyt KaiCell Fibers. Hyvin menee mutta menköön!

• Anonyymi

Kaikki alkaa olla valmista. Enää uupuu miljardi euroa toteuttamiseen. Ei valmistu siis koskaan.

• Anonyymi

Paltamo - Lupausten Pitäjä
      Mikä olikaan seuraava lupaus ?

• Anonyymi

Tarkoitat kai että muuttui pannukakuksi.

• Anonyymi

Ei mainuantien varressa asuvalta voi odottaa liikaa kielioppia, eikä kyllä hänen vara rouvaltakaan, PANNUKAKKU joka tapauksessa!!😂

• Anonyymi

Suomeen tuotiin vuonna 2020 vaatimattomat 12,000,000 kuutiota puuta Venäjältä. Kun yksi hehtaari tuottaa aukkohakkuun jälkeen 200 kuutiota puuta hehtaarille niin aika paljon pitää Suomen metsiä hakata että Venäjän puuta saataisiin korvattua.
      Osaako kukaan laskea montako hehtaaria se on.

• Anonyymi

Itse laskin että Kainuusta pitää joka vuosi hakata 24,5 X 24,5 neliökilometrin kokoinen aukkohakkio metsää että tuo Venäjän puumäärä tulee korvattua Kainuulaisella puulla.

• Anonyymi

hukkaan meni kunnan maanvaihto-operaatiot

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6410
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4043
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1768
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1079
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1044
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      988
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      939
    Aihe