tärkeitä verikokeita ei voida ottaa. Monelle tiedon viivästyminen voi olla kohtalokasta.
NAANTALIN LABRA ON KIINNI
8
94
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä lue missään kyseistä asiasta???????????????
- Anonyymi
kyllä vaan lukee kaupungin sivuilla. Osa kokeista tosin voidaan ottaa riippuen siitä missä ne tutkitaan. johtuen hoitajien lakosta. Labrassa otetaan lakon aikana ainoastaan Tyksin lähetteistä päivystykselliset ja välttämättömät näytteet. Kiireettömillä lähetteillä tulevia näytteitä ei oteta. Ne otetaan vasta lakon lopettua. Siis Tyksiin lähetettäviä näytteitä ei voida käsitellä, ainoastaan näytteet jotka tutkitaan Naantalissa.
- Anonyymi
Aika hurjaa,potilasturvallisuuden vaarantamista. Kyllä tietyt verikokeet pitäisi hoitaa oli lakko tai ei.
- Anonyymi
Siis LABRA ei ole KIINNI, vaan TYKS:iin MENEVÄT labratuloksia EI oteta TÄLLÄ hetkellä. OTSIKKO on VÄÄRIN kirjoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis LABRA ei ole KIINNI, vaan TYKS:iin MENEVÄT labratuloksia EI oteta TÄLLÄ hetkellä. OTSIKKO on VÄÄRIN kirjoitettu.
Kyllä labra mulle on ainakin kiinni, kun aikaa ei saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä labra mulle on ainakin kiinni, kun aikaa ei saanut.
Soita VIP asiakkaiden mumeroon
- Anonyymi
Otetaanko veri suonesta vai tökätäänkö neula vaan jonnekki sinnepäin
- Anonyymi
JOO kiinni on sokerit ja jotakin kokeita voidaan ottaa, mutta suurin osa jää ottamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070