Onko totta, että se heiluu taas jousen kanssa, tällä kertaa aittakorvessa?
Mika Muranen havaittu?
20
2264
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja on sama trolli joka maalittaa täällä myös kansanedustajaa sekä muita poliitikkoja nimellä mainiten.
- Anonyymi
Niinpä. Aloittajan sairaalloinen riippuvuus ihmisten maalittamiseen on todettu jo 20 vuotta sitten. Jokakortti sen todistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Aloittajan sairaalloinen riippuvuus ihmisten maalittamiseen on todettu jo 20 vuotta sitten. Jokakortti sen todistaa.
Pitää paikkaansa. edes jokakortin jokeri ei asjaa kiistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä hupiukko, itse maalitat koko ajan, etkä sitä edes tajua.
- Anonyymi
Sama ilkimys ja itsekeskeinen narsu. Siinä sen näette. Tyyppi tiedetään jo entuudestaan. Koijasi aina ja teki pahaa. Nyt kitisee kun en antanut sille rahaa enkä mitään muutakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä hupiukko, itse maalitat koko ajan, etkä sitä edes tajua.
Sinä se hupiukko olet. Tosin aika raakaa hupia vedät kun täällä vuositolkulla ihmisiä maalitat nimellä mainiten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ilkimys ja itsekeskeinen narsu. Siinä sen näette. Tyyppi tiedetään jo entuudestaan. Koijasi aina ja teki pahaa. Nyt kitisee kun en antanut sille rahaa enkä mitään muutakaan.
Kävi täälläkin mutta vaan yhtä asiaa vailla, syö ku porsas,.
- Anonyymi
Jos se onkin joku savolainen?
- Anonyymi
Muhoksella saanut oppinsa eikä osaa olla trollaamatta. Aloittajalla paha riippuvuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muhoksella saanut oppinsa eikä osaa olla trollaamatta. Aloittajalla paha riippuvuus.
Meinaatko kauan maalittaa?
- Anonyymi
Havainto on, tieto pitää paikkansa!
- Anonyymi
Missä liikkuu, uskaltaako lähteä rapulakaljojen ostoon? Kauheat pelkotilat päällä...
- Anonyymi
Aloittajana tunnettu kyylä narsu on havaittu verhon takana peräkamarissa. Luulee olevansa piilossa.
- Anonyymi
Peräkamarissa antenni kuumana rollaa ja sitten sanoo olevansa borvoon metroasemalla heh.
- Anonyymi
Mita aloittaja hakee aloituksellaan? Ei osaa aloittaja muuttaa edes tyyliään heh.
- Anonyymi
Pidä jo turpasi kiinni. Vanha juttu ja tuomio kärsitty.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1536777
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264038- 453276
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323084- 512876
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262256- 422142
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2721993Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511938- 291806