Ylöjärvellä asuu siistejä koiran omistajia kun koiranpaskatkin jätetään kadulle muiden ihailtavaksi. Monen moista jätöstä löytyy, välillä tuntuu et joku on ulkoiluttanut lehmääkin kadulla, kun on isot kasat(useita) saman kadun varrella. Kaikki ei välitä edes vaikka huomauttaa. Olisikohan sakko jätöksien jättäjälle liikaa ja toisikohan se muutoksia asenteisiin.
Koirien paskat Ylöjärven kaduilla
5
183
Vastaukset
- Anonyymi
Olenkin miettinyt, että kuka se on, joka jää pitkäksi aikaa tuijottamaan jokaista kakkapökälettä mietteliäs ilme naamallaan.
Nyt tiedän. - Anonyymi
Oletko varma ettei ole ihmisulostetta? Minä ainakin väänsin salen vieressä kulkevalle kävelytielle paskat viimeyönä.
- Anonyymi
Toki tuo on helppoa uskoa sinusta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki tuo on helppoa uskoa sinusta :)
Miten voit helposti uskoa, kun et edes tunne minua?
- Anonyymi
Voihan sitä tehdä noin, jos koiran omistaja ei korjaa koiran jätöstä talteen. Seuraa koiranomistajaa kotiovelle ja vääntää sitten itse siihen ulko-oven eteen olevalle jalkakäytävälle ison tortun ja jättää siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238