Ylöjärvellä asuu siistejä koiran omistajia kun koiranpaskatkin jätetään kadulle muiden ihailtavaksi. Monen moista jätöstä löytyy, välillä tuntuu et joku on ulkoiluttanut lehmääkin kadulla, kun on isot kasat(useita) saman kadun varrella. Kaikki ei välitä edes vaikka huomauttaa. Olisikohan sakko jätöksien jättäjälle liikaa ja toisikohan se muutoksia asenteisiin.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Olenkin miettinyt, että kuka se on, joka jää pitkäksi aikaa tuijottamaan jokaista kakkapökälettä mietteliäs ilme naamallaan.
Nyt tiedän. - Anonyymi
Oletko varma ettei ole ihmisulostetta? Minä ainakin väänsin salen vieressä kulkevalle kävelytielle paskat viimeyönä.
- Anonyymi
Toki tuo on helppoa uskoa sinusta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki tuo on helppoa uskoa sinusta :)
Miten voit helposti uskoa, kun et edes tunne minua?
- Anonyymi
Voihan sitä tehdä noin, jos koiran omistaja ei korjaa koiran jätöstä talteen. Seuraa koiranomistajaa kotiovelle ja vääntää sitten itse siihen ulko-oven eteen olevalle jalkakäytävälle ison tortun ja jättää siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3121232- 95969
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh18654- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587