Mistähän löytyisi faktaa tietoa, että tuliko alkoholin hintoihin korotusta vuoden 2022 alussa? Auttaisi asiaa jos jostain löytyisi Alkon hinnasto vuodelta 2021. En ole löytänyt netistä vastausta asiaan.
Alkoholin hinnankehitys
Anonyymi
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
2022 ei korotettu alkoholiveroa.
Muistaakseni 2004 veroa laskettiin. Syy oli viron eu:n jäsenyys. Sitten pikkuhiljaa tajuttiin, että eihän kaikki sinne viroon asti lähde ja nostettiin pikkihiljaa alkoholivero takasin ylös. Eli on kai kannattavaa näin, että antaa vaan osa veroista valua viroon kuin se, että vero olisi viron tasolla.- Anonyymi
Sitähän minäkin, oli vain erimielisyyttä asian suhteen erään kaverin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368