Mitä se tämmönen on... tuo mies aiheuttaa minulle ylimääräsiä tykytyksiä...
Rohkeampana pyytäsin häntä ulos mut jospa hän... Miten mun vaistot ilmoittaa että jotakin hänkin miettii😘
Ujostuttaa eräs aikuinen mies...
60
1914
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki me ollaan ujoja vaikka sen onnistuisi hetkittäin peittämään
- Anonyymi
Pieni ujous on aluksi aina ok. Kahdesta ujosta ole sinä vähemmän arka ja luota vaistoihisi.
- Anonyymi
Mikä se tämmöinen vedätysaloitus taas on ?
- Anonyymi
En oo ujo
Oon rohkea - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo ujo
Oon rohkeaUjon vastakohta on lähinnä julkea lipevä tyyppi, eikä rohkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ujon vastakohta on lähinnä julkea lipevä tyyppi, eikä rohkea.
Tiedän tyypin. Ollaan siellä omassa paremmuudessa ja besserwissiydessä, tuskin huomataan muita. Tai huomataan ja yritetään käydä keskusteluja, tietysti aina omilla ehdoilla. Ollaan pintapuolisesti tuttuja ihmisten kanssa, muttei välitetä perehtyä sitten syvällisemmin kuitenkaan. Muodostetaan nopeasti käsitys ihmisistä, välittämättä sen paremmin tutustua. Ollaan alentuvan ystävällisiä tai sitten saattaa tulla se toinen puoli esiin; seurauksena että sieltä tuleekin myös vastapelaajan "parhaat" puolet esiin. Vai kuinka? Vika on aina toisissa, ei koskaan itsessä. Täytyy kuitenkin muistaa, että ihmissuhteissa on aina vähintään kaksi osapuolta. Jos et ymmärrä vaihtaa seuraa, olet itse vastuussa siitä mitä annat toisten itsellesi tehdä.
- Anonyymi
Vieläkö taistelet luonnonlakeja vastaan 🙂🙃🙂
https://youtu.be/B5RRGN43g58 - Anonyymi
Itsensä nolaamista enemmistö pelkää, tulee oltua liiankin varovainen
- Anonyymi
Näin se on ja sitten voi kunnostautua korkeintaan naurettavilla vihjailuilla
- Anonyymi
Vilkaise häntä nopeasti,hänet ohittaessasi.jos hän tuijottaa sinua,ajattelee hän sinua,jos hän tekee muuta..
- Anonyymi
Minulla samanlainen tilanne kuin aloittajallakin. Välillä on itsellä vaikeaa katsoa häntä kohti kun alkaa ujostuttamaan enkä saa sitten täyttä varmuutta ja vielä vähemmän tuotua ilmi omaa kiinnostustani. Mutta haluaisin uskoa että on niissä hieman jotain silloin kun katseemme sitten kohtaavat.. On ollut hymyä ja katseen kääntämistä alas lattiaan, suupielten nykimistä aivan kuin hymyilyä estäisi, silmillä mittailua, joskus alkanut katsella kattoa kun olen yrittänyt ottaa katsekontaktia, hieman sivusilmin vilkuilua. Mutta on ollut myös sitä ettei katso ollenkaan, vaikka kuinka yrittäisin katsoa tai sellaista normaalia platonista hetkellistä katsekontaktia.
Olen varmaan aivan susisurkea lukemaan eleitä ja aina on taottu päähän että ei etenkään miehen katseesta jäisi epäselväksi jos todella on kiinnostunut ja haluaisi lähestyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla samanlainen tilanne kuin aloittajallakin. Välillä on itsellä vaikeaa katsoa häntä kohti kun alkaa ujostuttamaan enkä saa sitten täyttä varmuutta ja vielä vähemmän tuotua ilmi omaa kiinnostustani. Mutta haluaisin uskoa että on niissä hieman jotain silloin kun katseemme sitten kohtaavat.. On ollut hymyä ja katseen kääntämistä alas lattiaan, suupielten nykimistä aivan kuin hymyilyä estäisi, silmillä mittailua, joskus alkanut katsella kattoa kun olen yrittänyt ottaa katsekontaktia, hieman sivusilmin vilkuilua. Mutta on ollut myös sitä ettei katso ollenkaan, vaikka kuinka yrittäisin katsoa tai sellaista normaalia platonista hetkellistä katsekontaktia.
Olen varmaan aivan susisurkea lukemaan eleitä ja aina on taottu päähän että ei etenkään miehen katseesta jäisi epäselväksi jos todella on kiinnostunut ja haluaisi lähestyä.Kuulostaa aivan minulta toi miehen käytös :D, olen kyllä sellainen analysoiva ihminen joka tykkää seurata vähän tilannetta ja tehdä sen perusteella päätöksiä, että kannattaako edes lähestyä toista.
Olen kyllä kiinnostunut hieman siitä todella nuoresta naisesta, joka on tuijotellut minua ruskeilla silmillään. Joskus hän on ollut kuin ei huomaisikaan, seuraavina päivinä tuijottelee vähän väliä silmiin sellaisella pienellä :3-hymyllä ja muutenkin hakee katsekontaktia.
Mutta itsehän pidättelen tässä, koska en pidä oikein sopivana sitä ikäeroa mikä meillä on. Sitä kun on hieman yli 10 vuotta kuitenkin ja toinen on vasta laillisesti aikuisen ikään päässyt.... Ja ei meillä muutenkaan taitaisi mitään yhteistä olla, toisen ulkonäkö kun vain miellyttää, molempiin suuntiin siis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa aivan minulta toi miehen käytös :D, olen kyllä sellainen analysoiva ihminen joka tykkää seurata vähän tilannetta ja tehdä sen perusteella päätöksiä, että kannattaako edes lähestyä toista.
Olen kyllä kiinnostunut hieman siitä todella nuoresta naisesta, joka on tuijotellut minua ruskeilla silmillään. Joskus hän on ollut kuin ei huomaisikaan, seuraavina päivinä tuijottelee vähän väliä silmiin sellaisella pienellä :3-hymyllä ja muutenkin hakee katsekontaktia.
Mutta itsehän pidättelen tässä, koska en pidä oikein sopivana sitä ikäeroa mikä meillä on. Sitä kun on hieman yli 10 vuotta kuitenkin ja toinen on vasta laillisesti aikuisen ikään päässyt.... Ja ei meillä muutenkaan taitaisi mitään yhteistä olla, toisen ulkonäkö kun vain miellyttää, molempiin suuntiin siis.Voi kiitos vastauksesta, eli hänkin tosiaan voisi olla kiinnostunut? :) Kai sitä ihastuneena ei uskalla tulkita vaikka itse käyttäytyisikin samalla tavoin. Pessismisti kun ei pety.. Ja meillä teitä vanhemmilla ikäero kuitenkin lähemmäs 20 vuotta.
Olen aivan varma että tuo neiti on sinusta kiinnostunut tuon perusteella! Ja 10 vuoden ikäero ei sinällään merkitse vaikka tietysti te olette vielä aika erilaisissa elämäntilanteissa mutta sekin riippuu aivan siitä miten maailmaa katsoo kumpikin. Tutustumallahan se selviäisi olisiko yhteistä matkaa tallattavana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiitos vastauksesta, eli hänkin tosiaan voisi olla kiinnostunut? :) Kai sitä ihastuneena ei uskalla tulkita vaikka itse käyttäytyisikin samalla tavoin. Pessismisti kun ei pety.. Ja meillä teitä vanhemmilla ikäero kuitenkin lähemmäs 20 vuotta.
Olen aivan varma että tuo neiti on sinusta kiinnostunut tuon perusteella! Ja 10 vuoden ikäero ei sinällään merkitse vaikka tietysti te olette vielä aika erilaisissa elämäntilanteissa mutta sekin riippuu aivan siitä miten maailmaa katsoo kumpikin. Tutustumallahan se selviäisi olisiko yhteistä matkaa tallattavana.Juu onhan se neiti varmaan ihastunut minun ulkonäkööni, mutta viimeistään siinä vaiheessa kun tutustuu pitemmälle, niin huomaa minkälainen nörtti minä sitten olen :D
Jokunen nainen kyllästynyt tosiaan siinä vaiheessa, ulkonäkö kun ilmeisesti on kiinnostanut niin paljon, mutta ei tarpeeksi että jaksaisi hyväksyä nörtit harrastukseni.
Mutta itseä kyllä häiritsee oikeasti tuo ikäero sen verran, että luultavammin en tule mitään tekemään sen neidin eteen.
Ja hän ei ole ensimmäinen yli 10v ikäerolla ollut nainen jonka kiinnostukseen en ole vastannut, juuri sen takia kun henkistä kasvua on vielä paljon edessä heillä.
Ei haluaisi toista kuitenkaan pelkkään seksiin, vaan jotain pysyvämpää haluaisi, mutta kun se elämänkokemus 18-20v ja 30v välillä on aika järkyttävän suuri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiitos vastauksesta, eli hänkin tosiaan voisi olla kiinnostunut? :) Kai sitä ihastuneena ei uskalla tulkita vaikka itse käyttäytyisikin samalla tavoin. Pessismisti kun ei pety.. Ja meillä teitä vanhemmilla ikäero kuitenkin lähemmäs 20 vuotta.
Olen aivan varma että tuo neiti on sinusta kiinnostunut tuon perusteella! Ja 10 vuoden ikäero ei sinällään merkitse vaikka tietysti te olette vielä aika erilaisissa elämäntilanteissa mutta sekin riippuu aivan siitä miten maailmaa katsoo kumpikin. Tutustumallahan se selviäisi olisiko yhteistä matkaa tallattavana.Älä kirjoittele tuollaisia "olen aivan varma". Yksikään 18v nainen ei halua keski-ikäistä ukkoa peräänsä. Se on nuorelle naiselle todella ahdistavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoittele tuollaisia "olen aivan varma". Yksikään 18v nainen ei halua keski-ikäistä ukkoa peräänsä. Se on nuorelle naiselle todella ahdistavaa.
Ja mistäs sinä sen tiedät? Jospa 18v naisella on fetissi vanhempia miehiä kohtaan? Tai sitten jos mies on tarpeeksi komea, niin varmana nuorempikin nainen tykästyy ulkonäköön ainakin.
- Anonyymi
Rohkeasti vain tulta päin ettei käy niinkuin aiemmilla kerroilla.
- Anonyymi
Kysy sitä treffeille
- Anonyymi
No hyi...mua oksettaa sana treffit🤢...naisena en kysyisi koskaan ja oksentaisin, jos mies kysyisi..jos kahdella ihmisellä kohtaa niin siihen mitää treffejä tarvita, siinä vaan tapahtuu, joko menee yhteen sit se menee tai ei mene. Niin se vaan on...mulla, kun menee tai meni yhden kanssa yhteen niin automaattisesti kaikki tapahtuu, myös halit käytävällä...uuuuups.. jarruja jarruja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyi...mua oksettaa sana treffit🤢...naisena en kysyisi koskaan ja oksentaisin, jos mies kysyisi..jos kahdella ihmisellä kohtaa niin siihen mitää treffejä tarvita, siinä vaan tapahtuu, joko menee yhteen sit se menee tai ei mene. Niin se vaan on...mulla, kun menee tai meni yhden kanssa yhteen niin automaattisesti kaikki tapahtuu, myös halit käytävällä...uuuuups.. jarruja jarruja..
Erikoinen rollaaja olet kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haluisiksää lähteä treffeille ? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haluisiksää lähteä treffeille ? :)
Siis mitäääääää?🙆♀️...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen rollaaja olet kyllä
Yhtä erikoinen, kuin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä erikoinen, kuin....
Trollaava mies, sitähän sinä yöllinen vuorolainen ja tuumailija tarkoitit eiks jeh? terveisiä sinne studioon vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaava mies, sitähän sinä yöllinen vuorolainen ja tuumailija tarkoitit eiks jeh? terveisiä sinne studioon vain
Kertoisitko vähän tarkemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla pahasti peloissasi, että ihastuksesi vie joku muu. Rauhoitu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla pahasti peloissasi, että ihastuksesi vie joku muu. Rauhoitu!
Ei jei..jei jei.. elämässä on aina joku tarkoitus. Itseasiassa en pelkää yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...Halukkuutta ei löydy jos viikkovapaat puuttuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jei..jei jei.. elämässä on aina joku tarkoitus. Itseasiassa en pelkää yhtään.
Ainakin virhearvot sekä niiden toistot.
- Anonyymi
se on pelkoa, varmaan merkki et ei kannata, itse en ainaskaan yritä yhtä naist
- Anonyymi
red flackki siis ei kannata, oikee rakkaus tulis varmaan helposst
- Anonyymi
Eipä tuo aloitus sulle olekaan.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo aloitus sulle olekaan.
-sivustakyllä se taisi olla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
red flackki siis ei kannata, oikee rakkaus tulis varmaan helposst
Helposti se tuleekin normaalielämässä, turvallisuudessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se taisi olla :)
Ei ollut, koska olen se nainen jota pelkäät.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti se tuleekin normaalielämässä, turvallisuudessa
Kaikkea tulee. Tulee kapinamieli rahapulasta ja eripura työnjaosta ja unelmain romahdus paikallisjaostossa.
- Anonyymi
Miksi epäilet niin? Onko teillä ollut jotain juttua ja miksi se ei ole edennyt?
- Anonyymi
Miksi pitää erikseen painottaa, että aikuinen mies? Miehet on aikuisia, pojat on lapsia. Viestisi on tyhmä.
- Anonyymi
Jos haluaa noin asian ilmaista et aikuiselle miehelle niin ei siihen ole muilla mitään sanomista.
Terve ihminen ei tyhmittele toisten viestejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaa noin asian ilmaista et aikuiselle miehelle niin ei siihen ole muilla mitään sanomista.
Terve ihminen ei tyhmittele toisten viestejä.Mitä olen huomannut, niin hänen syynsä olla täällä on varmaankin seuloa nimenomaan naisoletettujen aloituksia, jotta pääsee huomauttamaanhyvin väkinäisesti jotain. Olen kyllä samaa mieltä, ettei se tervettä ole ja mitä tulee kärkevään kommentointiin, niin ilkeiltä voi kysyä ilkeästi takaisin, että mitä oikein yrität ja miksi? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olen huomannut, niin hänen syynsä olla täällä on varmaankin seuloa nimenomaan naisoletettujen aloituksia, jotta pääsee huomauttamaanhyvin väkinäisesti jotain. Olen kyllä samaa mieltä, ettei se tervettä ole ja mitä tulee kärkevään kommentointiin, niin ilkeiltä voi kysyä ilkeästi takaisin, että mitä oikein yrität ja miksi? Sivusta
Kenen hänen? Olet sekaisin kuin seinäkello. Hanki jotain apua itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olen huomannut, niin hänen syynsä olla täällä on varmaankin seuloa nimenomaan naisoletettujen aloituksia, jotta pääsee huomauttamaanhyvin väkinäisesti jotain. Olen kyllä samaa mieltä, ettei se tervettä ole ja mitä tulee kärkevään kommentointiin, niin ilkeiltä voi kysyä ilkeästi takaisin, että mitä oikein yrität ja miksi? Sivusta
Elina Forssasta? Vielä elossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elina Forssasta? Vielä elossa?
Jo varjopuolella mutta vielä kylvökunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo varjopuolella mutta vielä kylvökunnossa.
Tarkoitatko nyt ettei kyntömies vakoaan valitse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen hänen? Olet sekaisin kuin seinäkello. Hanki jotain apua itsellesi.
Hieman on ylimitoitettua kommentointia ja muuten nämä samat fraasit on toinen juttu mikä pistää sinun, ei hänen kommenteissa silmään. Kolmannekseen kai muutkin saa harrastaa tätä samaa juontamista, vaikka koetkin varmasti nämä sananvapausasiat hyvin yksilökohtaisena asiana
- Anonyymi
Minkälaiset välit teillä on olettako ystäviä tai muuten tekemisissä ja missä yleensä näette?
- Anonyymi
Sinu hän miettii aloittaja, juuri sinua!
- Anonyymi
mietin ainakin sinua,,
- Anonyymi
Tätä tää mies miettii https://areena.yle.fi/audio/1-61748588
- Anonyymi
Ota kalja ja kysy!
- Anonyymi
pyytäisit mieluummin sisälle :)
- Anonyymi
Ihan samaa mietin kun luin aloitusta (hassu sattuma).
Itse pyytäisin miestä sisään :)
- Anonyymi
Levitä huulia sormilla
- Anonyymi
Kyllä sä Päivi ihan oikeassa olet, koska minäkin ajattelen sinua. Laita viestiä tulemaan, niin tulen luoksesi mahdollisimman pian. En malttaisi enää odottaa.
- Anonyymi
Olet sekaisin Päivi.viesteinesi joka paikassa. Mene hoitoon!
-sivusta
- Anonyymi
Mikset vaan mee sen luo kun näettä ja alat vaan suutelemaan? Sen jälkeen ei varmaan tarvi ujostella enää mitään ja jos muutekin molemmat sanattomasti tietää mistä on kyse.
- Anonyymi
Oletko koskaan kuullut meeToosta? sivusta kysyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut meeToosta? sivusta kysyn.
Olen kuullut semmoisesta kun sodassa ja rakkaudessa...
- Anonyymi
Pyydät ihan rohkeasti avaat keskustelut
- Anonyymi
Me Toossa kaikki keinot ovat sallittuja kuten sodassa ja rakkaudessakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780