Mistä löytyy erilaisia fetissi yhteisöjä? Etenkin sukat ja alusvaatteet kiinnostaa.
Erilaiset fetissit
8
1123
Vastaukset
- Anonyymi
Katso netistä, siellä niitä on sadoittain.
Suomenkielisiä jos etsii, niin ei mistään.
En ole kokeillut kuin ilmaisversiota, jolla ei näe mitään, mutta ehkä Xperience United:in ryhmissä? Vähän Alastonsuomi sivustolla myös.
Mutta muuten ei kielellä löydä suomalaiset yhteen kyllä missään Redditeissä tai muissa.- Anonyymi
Laitoin kaksi vastausta kiinnostavista fetisseistä.
Ylläpidosta ne eivät olleet kiinnostavia. Piiskaa on minun fetissi!
- Anonyymi
Ei, tuo on sinun fetissisi. Minulla on piiskaus.
Anonyymi kirjoitti:
Ei, tuo on sinun fetissisi. Minulla on piiskaus.
Kuka sinä olet joka on näin viisas?Siis sinä joka kirjoittaa Minulla on piiskaus,tuo on sinun fetissisi!
myyn käytettyjä sukkahousuja ja sukkia jos kiinnostaa ;)
- Anonyymi
Postisi toimii?
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23837Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat284739- 93727
- 109636
- 34628
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550