Messilästä pari etsinnässä

Anonyymi

Etsin Messilässä leirityvää pari joka haluaisi miehen mukaan. Joko kolmistaan tai rouvan kanssa kahdestaan hetero meiningillä. Olen 40 vuotias siisti ja mukava mies hyvällä varustuksella.

52

1017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko vuosi paikalla vai asut lähellä. Pari 50

• Anonyymi

Mikro munat ne taas jaksaa buuaahaa 😂 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikro munat ne taas jaksaa buuaahaa 😂 🤣

Olipa taasen sairas kommenti🥸

• Anonyymi

Asun lähellä. M40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asun lähellä. M40

Tuomme pitkästä aikaa kesäksi vaunun Messilään. Kesäisin ulkona karaoke laulantaa. Oletko käynyt aikaisemmin siellä. Pari 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomme pitkästä aikaa kesäksi vaunun Messilään. Kesäisin ulkona karaoke laulantaa. Oletko käynyt aikaisemmin siellä. Pari 50

Olen käynyt useamman kerran. Mukava meno aina ollut. Olisin kiinnostunut. M40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen käynyt useamman kerran. Mukava meno aina ollut. Olisin kiinnostunut. M40

Voidaan tunteekkin meillä vaunu oli vuosi paikalla aiemmin. Käytiin karaokessa joka kerta viikon loppuisin. Pari 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa taasen sairas kommenti🥸

Sairashan se kyylääjä onkin ja tunnistaa noista nauru hymiöistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaan tunteekkin meillä vaunu oli vuosi paikalla aiemmin. Käytiin karaokessa joka kerta viikon loppuisin. Pari 50

Voihan se olla että ollaan tavattu. Toivottavasti pääsisi kesällä tekemään lähempää tuttavuutta. M40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan se olla että ollaan tavattu. Toivottavasti pääsisi kesällä tekemään lähempää tuttavuutta. M40

Mielellään tavataan olemme etsimässä vaimolle vaki panoa. Vaimo pitkiä aikoja yksin vaunulla kun itse matka töissä. Kokemusta on tälläisestä ennestään. Pari 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielellään tavataan olemme etsimässä vaimolle vaki panoa. Vaimo pitkiä aikoja yksin vaunulla kun itse matka töissä. Kokemusta on tälläisestä ennestään. Pari 50

Kuulostaa hyvälle! Olen kyllä halukas vakipanoksi pitämään rouvaa hyvänä. M40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni kanssa luettiin ilmoitus hän halusi et vasataan.
        Terveys tietenkin a ja o.
        Mietimme meidät osa tunnistaa ennestään näöltä, yleensä jokainen tapaa tuttujaan omalla vaunulla tai autossa. Turha alkaa salailla jos tapaatte vaunulla tai vietätte öitä yhdessä.jos joku utelee pidät huolta tuttavan vaimosta kun mies reisussa, nopeesti porukka tottuu vierailuusi. Pari 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei😀 Kiva kuulla tykkäisit, olen ehkä yli sexsuaallinen nainen. Tykkään vaan olla muidenkin kanssa yhdynnässä joka meidän parisuhteen voima. Terkuin Rva 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei😀 Kiva kuulla tykkäisit, olen ehkä yli sexsuaallinen nainen. Tykkään vaan olla muidenkin kanssa yhdynnässä joka meidän parisuhteen voima. Terkuin Rva 50

Sehän on vain hyvä että seksi maistuu 😉 Saattaa tulla mukava ja nautinnollinen kesä. M40 Voitaisi jatkaa juttelua tetraolahti(at)gmail.com

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on vain hyvä että seksi maistuu 😉 Saattaa tulla mukava ja nautinnollinen kesä. M40 Voitaisi jatkaa juttelua tetraolahti(at)gmail.com

Tuomme vaunun Vapuksi, juhlimme kesän alkamista tanssien ja laulaen. Kesään kuuluu seksi, hyvä sellainen. Oletko viettänyt Vappua aikaisemmin Messilässä. Rva 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomme vaunun Vapuksi, juhlimme kesän alkamista tanssien ja laulaen. Kesään kuuluu seksi, hyvä sellainen. Oletko viettänyt Vappua aikaisemmin Messilässä. Rva 50

Taisin viime vappuna tuli käydä terassilla. Millain rouva on ulkoisesti? M40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on vene Vesijärvellä niin voidaan käydä luonnossakin nautiskelemassa 😉 M40

• Anonyymi

Jatketaaanko spostilla kun täällä noi häiriköt jaksaa olla aktiivisia . M40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisin viime vappuna tuli käydä terassilla. Millain rouva on ulkoisesti? M40

Jälkikasvu käymässä ei pystytty vastaa. Molemmat himo liikkujia. Vaimo vaalea hiuksinen ja mitat 174 65 C siniset silmät. T. Pari 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on vene Vesijärvellä niin voidaan käydä luonnossakin nautiskelemassa 😉 M40

Ai ihana tykkään veneillä ja luonnon helmassa toisista nauttiminen mitä parempaa kesältä voi odottaa💕 Rva 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatketaaanko spostilla kun täällä noi häiriköt jaksaa olla aktiivisia . M40

Jättää sikseen sairaat kommentit johonkin varmaan purettava heidänkin paineet. T. Pari 50 Kuiteski me ilmestymme vappuna, vaunu juuri huollossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ihana tykkään veneillä ja luonnon helmassa toisista nauttiminen mitä parempaa kesältä voi odottaa💕 Rva 50

Varo vaan saatat rakastuu nuorempaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonnossa on mukava nautiskella joko saaressa tai ankkuroitua 😘 Tunnut Rva siltä että vapun tienoilla kohtaamme. M40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jälkikasvu käymässä ei pystytty vastaa. Molemmat himo liikkujia. Vaimo vaalea hiuksinen ja mitat 174 65 C siniset silmät. T. Pari 50

Varmasti upea nainen. Itse 177/85 vaalea sinisilmäinen. M40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti upea nainen. Itse 177/85 vaalea sinisilmäinen. M40

Itsellä ei valittamista myös vieraatkin tyytyväisiä. Vaimo kyselee veneestä minkä kokoinen. Kommentoi kuulema hyvän kokoinen olet, jotain jäi uupuu myhäilee pöydän takana. T. Pari 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varo vaan saatat rakastuu nuorempaan.

Ihastua saa myös tykästyä jopa luonnolista rakastelun tuomaa energiaa kahden ihmisen välille🙂 Rva 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä ei valittamista myös vieraatkin tyytyväisiä. Vaimo kyselee veneestä minkä kokoinen. Kommentoi kuulema hyvän kokoinen olet, jotain jäi uupuu myhäilee pöydän takana. T. Pari 50

Ihan perus 5m HT mutta hyvä peti hytissä. Ai Rva halusi muitakin mittoja 🙂 18 ja 5,5 terhakas ja kykenevä. Kuvan saatte kun tiedän mihin lähetän? M40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastua saa myös tykästyä jopa luonnolista rakastelun tuomaa energiaa kahden ihmisen välille🙂 Rva 50

Kyllä hyvässä rakastelussa pitää olla tunnetta ja ihastumista 😘 Varsinkin jos vakituisempaa. M40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hyvässä rakastelussa pitää olla tunnetta ja ihastumista 😘 Varsinkin jos vakituisempaa. M40

Tottahan pittää olla määrätynlaista rakastumista ja ihastumista / intohimoa jos tapailee säännöllisesti. Tietenkin pystyy molemmat viettää aikaa yhdessä mutta seksi näyttelee suurta osaa tapaamisissa. Itse oon otettu kun vaki pitää vaimoa paremmin kuin minä. Vaimo myös toisin päin. Pari 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan perus 5m HT mutta hyvä peti hytissä. Ai Rva halusi muitakin mittoja 🙂 18 ja 5,5 terhakas ja kykenevä. Kuvan saatte kun tiedän mihin lähetän? M40

Ihana päästä testaa petiä kanssasi🙂 ai tykkään varmasti sopiva jalkojeni väliin. Terhakka ennen kaikea kykenevä pakko olla kanssani. Pakko paljastaa sulle tää motoristi tunnisti meidät. Todella kivaa oli hänen kanssaan yks kaks lähtee vaunulle. Rva 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana päästä testaa petiä kanssasi🙂 ai tykkään varmasti sopiva jalkojeni väliin. Terhakka ennen kaikea kykenevä pakko olla kanssani. Pakko paljastaa sulle tää motoristi tunnisti meidät. Todella kivaa oli hänen kanssaan yks kaks lähtee vaunulle. Rva 50

Oletko todellakin sama rouva? Motoristin teksti sai jo himot päälle 😉 Onko teillä ollut vaunu siinä sataman edustalla parkkipaikan vieressä? Joskus siinä katsellut upeaa rouvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko todellakin sama rouva? Motoristin teksti sai jo himot päälle 😉 Onko teillä ollut vaunu siinä sataman edustalla parkkipaikan vieressä? Joskus siinä katsellut upeaa rouvaa.

Muistatko minkä merkkinen vaunu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan hitsi epäilykseni osui oikeaan🏍
        Viime kesänä lomalla vietin viikon lopun Messilässä. Vanhempi pari kaipaili myös teitä, olitte yllättäen lähteneet vuosipaikalta poies. Olitte kuuleman mukaan pidettyjä.
        Parin mies vitsaili rouva silmän ruokaa monelle, kysyi tunnenko lähemin teidät, heitin vitsinä takaisin en miestä mut rouvan syvältä. Naureskeli aika moni mies täällä varmaan halus samaa. Älä säiky en kertonut enempää. Tuun Henäkuussa lomille, voisin tutustuu vaunuun⛺⛺ T. Motoristi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venilijä tuut samaan upeeta pesää! T. Motoristi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan hitsi epäilykseni osui oikeaan🏍
        Viime kesänä lomalla vietin viikon lopun Messilässä. Vanhempi pari kaipaili myös teitä, olitte yllättäen lähteneet vuosipaikalta poies. Olitte kuuleman mukaan pidettyjä.
        Parin mies vitsaili rouva silmän ruokaa monelle, kysyi tunnenko lähemin teidät, heitin vitsinä takaisin en miestä mut rouvan syvältä. Naureskeli aika moni mies täällä varmaan halus samaa. Älä säiky en kertonut enempää. Tuun Henäkuussa lomille, voisin tutustuu vaunuun⛺⛺ T. Motoristi

Miettinyt sua useesti mitä sulle kuuluu🙂 Kerettiin tutustuu moniin alueella ehkä tiedän tän vanhemman parin, paljon vietettiin aikaa yhdessä. Molemiilla hyvä huumori ehkä mies luki tarkemmin rivien välistä mitä tarkoitit. Molemmat olivat ravintolassa kun hävisimme, olivat kyselleet mieheltäni minne hävisin kesken illan. Mieheni heittänyt joku pitkä tukka mies lainannut vähäksi aikaa. Toinenkin pari näki meidät kun menimme vaunullulle, heidän vaunu meidän vieressä, olivat ulkona katoksessa iltaa viettämässä. Varmaan ei tarvinnut arvailla mitä touhuillaan jos mietit itse, ehkä estot naapureiden suhteen puudutti muutama juoma. Aamulla kyllä juttelimme molempien kanssa oli hauska ilta. Sähän olet kertonut melkein kaiken, onneksi positiivisessa mielessä.
        Toivon todella et nähdään kesällä ehkä minulla silloin vakkari vaunulla kanssani😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venilijä tuut samaan upeeta pesää! T. Motoristi

Oot ihan mahoton😀
        Taidat olla vähän kateellinen!
        Toivottavasti viihtyy pesässäni, palaa pesälle aina udelleen🤗 T. Rva 50

• Anonyymi

Messilässä neljä vuotta takaperin moottori pyörällä yksin teltassa yövyin. Illalla karaoke tanssit, tutustuin tyylikkääseen pariin ravintolassa. Mies kova laulaa sain tanssii vaimon kanssa. Mentiin tupakille terassille, kysyin tarkoituksella minkälainen vaunu heillä on. Nainen maistiaisissa aika lailla, mini hame ja avonainen toppi tosi kiihottava, ruskettuneella kropalla. Nainen lähti näyttää vaunua heitti huumorilla tulikohan peti pedattua kun lähdimme kiireellä. Heitin kävellessä takaisin, petihän odottaa meitä.Nainen siihen ai haluat testata myös sängyn, toivotaan mieheni viihtyy ravintolassa. Kyrpäni reakoi saman tien, tiesin saavani kohta pillua. Vaunuun päästyämme nainen suuteli saman tien. Tarrasi kätensä etukseeni täähän tarttee namia. Riisuin naisen hitaasti sänkyllä mikä kiima rouvalla olikin. Upeempaa vartaloa en aikaisemmin olut päässyt hivelee. Nussimme parituntia rouva laukesi useasti, palasimme takaisin ravintolaan, miehelle vaimo kertoi käyneen esittelee sataman ja krilli paikan. T. Motoristi

• Anonyymi

Taidankin muistaa kyseisen parin. Todella sexy nainen sai housussa pullottaa kun tepasteli bikineissä nurmikolla. T. Vaunuilija ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidankin muistaa kyseisen parin. Todella sexy nainen sai housussa pullottaa kun tepasteli bikineissä nurmikolla. T. Vaunuilija ukm

Sä mitään muista mistään milloinkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä mitään muista mistään milloinkaan

Säälittävä väliin tulo🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säälittävä väliin tulo🤮

Nimenomaan oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan oot

PUHU itestäs vaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivällä itsekkin katselin miten naitava bikinit päällä. Ylätykseni tavattiin ravintolassa en uskonut tavatessa pääsisin panee kunnolla ilta yöstä. Vieläkin fantasioin miten rouva pyöri orgasmissa sängyssä. T. Motoristi Oulusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haiskahtaa joteski kysees sama pariskunta toi urheilulisuus sopisi heihin. Luvassa kunnon kyydit tälle herralle.T. Motoristi

• Anonyymi

H­ei! Om­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti kaikille, jotk­­a haluav­­­at pi­­­tää hauskaa 👉 http://6122444.com/H/E5jc 👈

• Anonyymi

Laittakaa pari 50 spostia kun tuli noi häiriköt sekaan. M40

• Anonyymi

Ei Ukkeli käytä sähköpostia.

• Anonyymi

Onko messilässä tai muilla päijät-hämeen campingeilä vkl miehelle kysyntää? [email protected]

• Anonyymi

Aikuinen bi eläkeläisukm. haluis päästä katselijaksi ja vaikkapa ottamaan maistiaiset sekä kaikenlainen tuhmailu sopii...aikaakin on esim. arkipäivisin ajella messilään. T: O

• Anonyymi

Kesäkivaa kaikille

• Anonyymi

Sitä tässä kaipailee

• Anonyymi

1234

Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      86
      7601
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      104
      5517
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4728
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2758
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe