Homeessa 26:00 TOSI TESTI - RUMATIKKI ja MIELENMUUTOKSIA
Asuntovaunu home
15
1043
Vastaukset
- Anonyymi
Oes hyvä saaha tää ukko hoitoo kyllä.
- Anonyymi
Ei se tarvitse hoitoo
- Anonyymi
Hieno vaunu ikäsekseen,varmasti menee.
- Anonyymi
Ei se sitä enää myy.
- Anonyymi
Home käräjät tiedossa.
- Anonyymi
Tuosta saa 10 000e ensi suvenna.
- Anonyymi
Ite maksoi 2000e.Nyt pyytää 4000e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite maksoi 2000e.Nyt pyytää 4000e.
Kuvittelloo julkisuuvellaan tienaavansa kaikesta yl tuplat voittoo…. Kaekki on ihanasti rempallaan! Vae eehän siinä anttaa poejan äheltöö ja toteuttoo ihteensä kun ei muuhunkaan ou.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelloo julkisuuvellaan tienaavansa kaikesta yl tuplat voittoo…. Kaekki on ihanasti rempallaan! Vae eehän siinä anttaa poejan äheltöö ja toteuttoo ihteensä kun ei muuhunkaan ou.
Olen samaa mieltä
- Anonyymi
Pikku voitto on hyväksi.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Se on hyvä tuo rumatikin ilmakierto lämmitin! Jos käyttää paljon niitä poppareita , päästöjen ja ilmaston kannalta !!
- Anonyymi
Niinpä olen samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä olen samaa mieltä
Jooo
- Anonyymi
Lestoille männöö kevyesti Suvi seuroille tuo vaunu.
Ja voittoa tulloo!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713458
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811459Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251229- 1581202
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16923Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85751- 62735