Dacia törmäystestissä 1 tähti. Onnea

Anonyymi

83

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko 20 vuotias Corolla turvallinen? Niitä näkyy vielä liikenteessä.

      • Anonyymi

        Nyt puhutaankin uusista autoista…mitä onkaan vanhat daciat jo uudetkin on yhden tähden romuja?


      • Anonyymi

        Daciaa ole vielä keksittykään silloin kun corollalla päästeltiin


      • Anonyymi

        En ole 20-vuotta vanhaa corollaa hetkeen nähnyt autoliikkeissä.


      • Anonyymi

        Mitä ne 20vuotiaat corollat tähän liittyy? Sehän on toyotalta laadunosoitus kun niitä on! Jotaki dacian persereikiä ei löydy edes hajottamolta 10vuoden iässä. Nykymittarilla tuskin mikään 20vuotta vanha auto on turvallinen! Vai onko dacia niin paska että sitä pitää verrata 20vuotta vanhaan 400tkm ajettuun corollaan että oltais lähellekään lähtötilanteessa edes tasoissa HÄH? Tuolla periaatteellahan sitten uusi toyota olisi ultimaattista täyttä timanttia voittamaton kuningas jos mussutetaan jostain 20vuotta vanhasta corollasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daciaa ole vielä keksittykään silloin kun corollalla päästeltiin

        Daciaa ole vielä keksittykään silloin kun Corollalla päästeltiin......No Renaultihan se Daciakin on ja silloin kun Japanissa päästeltiin Renaultilla niin Toyotan mahan alla oli silloin vielä paskankeräys pussi ja sen takana oli kiinnitetty puupyörillä oleva vankkurikärry


    • Anonyymi

      Yksi tähti tuli höpöhöpöhärpäkkeiden puutteesta. Perinteinen kolariturvallisuus oli kelpo tasoa.

      En edes halua autooni automaattijarruttajia, kaistavahteja enkä turvavyömuistuttimia enkä varsinkaan halua maksaa niistä yhtään ekstraa.

      Ajan nyt ensimmäisellä Daciallani. Kokemukset erinomaiset. Seuraava autonikin tulee olemaan Dacia. Hyvä auto ja hintalaatusuhde ylivoimainen.

      • Anonyymi

        Siinähän kituutat :) Daciat tosi kolkkoja pelejä omasta kokemuksesta olis luullu että ranskikset olis tosi pehmeä kyytisiä "autoja". Päinvastoin paskoja ajettavia ohjaus vetelee koko ajan ja tosi kolkko olemus muutenkin. Turvaton olo ja pelkistetty niinkuin ajaisi jollain 70luvun autolla johon on lykätty halpamuovia nitisenään uutena..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän kituutat :) Daciat tosi kolkkoja pelejä omasta kokemuksesta olis luullu että ranskikset olis tosi pehmeä kyytisiä "autoja". Päinvastoin paskoja ajettavia ohjaus vetelee koko ajan ja tosi kolkko olemus muutenkin. Turvaton olo ja pelkistetty niinkuin ajaisi jollain 70luvun autolla johon on lykätty halpamuovia nitisenään uutena..

        Dacian kyyti on erinomaista, pitäisi kelvata hienohelmoillekin jos vain ego mahtuu sisälle. Ja mulla on paljon parempaa käyttöä sille 30000 eurolle, jonka itsetunto-ongelmaiset maksaa velaksi ylimääräistä kolmesta kirjaimesta tai neljästä renkaasta tai tähdestä. Plus että niihin on sitten vakuutusmaksutkin huomattavasti korkeammat johtuen noiden autojen kuljettajien aggressiivisesta(=idioottimaisesta) ajotyylistä ja isosta onnettomuusalttiudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän kituutat :) Daciat tosi kolkkoja pelejä omasta kokemuksesta olis luullu että ranskikset olis tosi pehmeä kyytisiä "autoja". Päinvastoin paskoja ajettavia ohjaus vetelee koko ajan ja tosi kolkko olemus muutenkin. Turvaton olo ja pelkistetty niinkuin ajaisi jollain 70luvun autolla johon on lykätty halpamuovia nitisenään uutena..

        Eli et ole ajannut Dacialla metriäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän kituutat :) Daciat tosi kolkkoja pelejä omasta kokemuksesta olis luullu että ranskikset olis tosi pehmeä kyytisiä "autoja". Päinvastoin paskoja ajettavia ohjaus vetelee koko ajan ja tosi kolkko olemus muutenkin. Turvaton olo ja pelkistetty niinkuin ajaisi jollain 70luvun autolla johon on lykätty halpamuovia nitisenään uutena..

        Kakkosautona ja kauppakassina Dacia on ihan riittävä auto. Itsellä oli sellainen viikon vuokralla Teneriffalla ja härvelistä sai pelkästään positiivisen kuvan. Mäet ovat siellä vähän muhkeampia kuin täällä kotosuomessa ja veto ja pysäytyskyky riitti ihan mainiosti.
        Ei se nyt tietenkään mikään talvitesti ollut joten tammikuusta huolimatta ei tullut testattua lämmittimen tehoa tai kylmäkäynnistys ja kylmäkulutus-ominaisuuksia. Viilennys sai kabiinin ihan riittävän viileäksi ja penkit olivat varsin hyvät.
        Seuraavan kerran kun kakkosauto menee vaihtoon niin on tuollainen Dacia ainakin karsinnoissa mukana vaikka hinnat ovatkin nousseet muutaman vuoden takaisesta 9990 tarjoushinnasta yli 40%


    • Anonyymi

      Vaarallisia romuja Daciat

    • Anonyymi

      On toi Dacia ihan turvallinen VERRATTUNA 80-luvun ja 90-luvun Renuun , Citroeniin ja Pösöön

    • Anonyymi

      Jallupulloonkin riittää yksi tähti. Ei se tee tuotteesta huonoa.

    • Anonyymi

      Auton sisällä olevien suojassa ei ollut suurempia ongelmia, yksi tähti johtui
      a) kevyen liikenteen huonosta suojasta
      b) kaiken maailman sähköavustimien puutteesta.

      10v sitten samasta tuloksesta olisi saanut ainakin 4 tähteä.

      En näkisi tuosa mitään ongelmaa, ihan yhtä turvallinen kuin useimmat 10v sitten myydyt autot. Päinvastoin, näkisin jopa positiivisena kun ei suurta määrää herkkävikaista avustavaa elektroniikkaa. Ei talvi vikavalo-showta seurata sitten kun autolle tulee vähän ikää.

      • Anonyymi

        Juuri noin!

        Minä en edes halua autooni noita kalliita ja herkästi vikaantuvia täysin tarpeettomia elektronisia avustusvirityksiä.

        Ja mikään auto törmätessään jalankulkijaan ei ole jalankulkijalle turvallinen. Kuljettajan pitää olla törmäämättä heihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin!

        Minä en edes halua autooni noita kalliita ja herkästi vikaantuvia täysin tarpeettomia elektronisia avustusvirityksiä.

        Ja mikään auto törmätessään jalankulkijaan ei ole jalankulkijalle turvallinen. Kuljettajan pitää olla törmäämättä heihin!

        "Ja mikään auto törmätessään jalankulkijaan ei ole jalankulkijalle turvallinen."

        Sano se jalankulkijalle, joka kuolee Datsian vuoksi, mutta olisi jäänyt henkiin mikäli kuski olisi ajanut päälle esimerkiksi Volvolla.


      • Anonyymi

        Kolaritestin tuloskin oli kehno. Siitä pelkältään olisi saanut 2 tai enintään 3 tähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolaritestin tuloskin oli kehno. Siitä pelkältään olisi saanut 2 tai enintään 3 tähteä.

        3 tähteä on kelpo tulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja mikään auto törmätessään jalankulkijaan ei ole jalankulkijalle turvallinen."

        Sano se jalankulkijalle, joka kuolee Datsian vuoksi, mutta olisi jäänyt henkiin mikäli kuski olisi ajanut päälle esimerkiksi Volvolla.

        Suurin vaara jalankulkijoille on taajamissa rajusti kiihdyttelevät ja kaahaavat Audi- ja BMW-kuskit. Dacia-kuljettajilla on järki päässä paitsi autoa ostaessa, myös sillä ajaessa. Yleensä Dacian näkee liikkuvan sivistyneesti, nopeusrajoituksia noudattaen. BMW:n tai Audin tuskin koskaan. Aina tehdään aggressiivisia kiihdytyksiä, kulutetaan bensaa ja renkaita, ohitellaan, roikutaan edessäajavan puskurissa, ajetaan ylinopeutta, tehdään teräviä jarrutuksia liikennevaloihin kun taloudellisesta ajotavasta ei ymmärretä mitään jne. Ihan oikein että noiden autojen vakuutukset ovat kalliita. Huonot kuskit = kalliit vakuutusmaksut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja mikään auto törmätessään jalankulkijaan ei ole jalankulkijalle turvallinen."

        Sano se jalankulkijalle, joka kuolee Datsian vuoksi, mutta olisi jäänyt henkiin mikäli kuski olisi ajanut päälle esimerkiksi Volvolla.

        Uuden Dacian hintainen Volvo tuskin on Daciaa turvallisempi jalankulkijalle. Kyseessä on kuitenkin siinä tapauksessa aika vanha Volvo.


    • Anonyymi

      persereikä vehkeitä! Kyllähän sen ymmärtää kun renault yrittää vielä säästää ja kun tietää rellujenkin laadun niin siitä ei tuu lasta eikä edes paskaa.

      • Anonyymi

        Dacia on hintalaatusuhteeltaan paras auto. Mukava ajaa ja matkustaa. Siihen saa aina 3 vuoden takuun ja nykyään myös 5 vuoden takuun pienellä lisämaksulla.

        Vaikka Dacia onkin laadukas auto, iän myötä siihenkin tullee vikoja, mutta niitä on myös varaa korjata, koska autosta ei tarvinnut ostaessa maksaa itseään kipeäksi. Lisäksi Dacian voi korjauttaa melkein missä vain, ei tarvitse mennä merkkiliikkeeseen ryöstettäväksi kuten ns. premium-autojen kohdalla (kyllä, nekin hajoilevat ja kalliiksi tulee korjaaminen!)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eniten tähtiä tarvitaan aina ratin ja penkin välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten tähtiä tarvitaan aina ratin ja penkin välissä.

        Kyllä. Iso osa onnettomuuksista olisi kokonaan vältettävissä jos kuskeilla olisi edes yksi tähti.


      • Anonyymi

        Tulee mieleen vanhat lagunat, mutta paha sanoa noin ruttuun menneestä.


    • Anonyymi

      Itse ajan japanilaisella 05vuosimallin laatumerkillä kolaritesteissä tommonen pikku hatchback saanut 4.5 viidestä eli lähes täydellinen kolariturvallisuus jo silloin. Järkyttää noi yhden tähden menopelit eihän noin turvattomia autoja saisi olla edes liikenteessä. Vähän pitäisi itteänsäkin ajatella kun ei se oo välttämättä susta kiinni jos tulee kolari. Nykyään saa edullisia autojakin jotka on turvallisia toisin kuin relludaciat.

      • Anonyymi

        Dacia on turvallinen törmäystilanteessa. Niin kuin jo monta kertaa täällä on todettu, se sai yhden tähden vain siksi, että vikaherkät elektroniset humpuukiviritykset puuttuvat siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia on turvallinen törmäystilanteessa. Niin kuin jo monta kertaa täällä on todettu, se sai yhden tähden vain siksi, että vikaherkät elektroniset humpuukiviritykset puuttuvat siitä.

        Puuttuu niitä vikaherkkiä *humpuukivirityksiä" muistakin automerkeistä ja silti on enemmän tähtiä. Taitaa olla vaan joku tekosyy vaikka oikea syy on se että dacia on vaarallinen kolarissa. Joku rellu oli saanu nolla tähteä kolariturvallisuudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuttuu niitä vikaherkkiä *humpuukivirityksiä" muistakin automerkeistä ja silti on enemmän tähtiä. Taitaa olla vaan joku tekosyy vaikka oikea syy on se että dacia on vaarallinen kolarissa. Joku rellu oli saanu nolla tähteä kolariturvallisuudesta

        Olisit lukenut testiraportin niin ei tarvitsisi puhua täällä p*skaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit lukenut testiraportin niin ei tarvitsisi puhua täällä p*skaa.

        Ai että kolariturvallisuudessa yksi tähti kun ei ollut vikaantuvia sähköhärpäkkeitä? Älä puhu paskaa äläkä usko kaikkea. Dacia nyt vaan on vaarallinen yhtä tähteä ei voi mitenkään tulla jos puuttuu jotain sähköosia kyllä sen auton pitää olla silloin muutenki heikkolaatuinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että kolariturvallisuudessa yksi tähti kun ei ollut vikaantuvia sähköhärpäkkeitä? Älä puhu paskaa äläkä usko kaikkea. Dacia nyt vaan on vaarallinen yhtä tähteä ei voi mitenkään tulla jos puuttuu jotain sähköosia kyllä sen auton pitää olla silloin muutenki heikkolaatuinen

        Lopeta p:n jauhanta ja lue se Euro NCAP raportti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta p:n jauhanta ja lue se Euro NCAP raportti.

        Paperia pitää olla korikin että saa yhden tähden?


    • Anonyymi

      Datsia johonkin tömähti, tuloksena yksi tähti, kuskilta pieru pärähti, sitten kävelemään lähti.

    • Anonyymi

      En olisi uskonut että nämä hengenvaaralliset .... Eikös ollut mahtavaa nähdä että sinäkin olet joskus väärässä !!

      • Anonyymi

        "Kato Euro NCAP" siis vain kolme tähteä tai kaksi tähteä turvallisin dacia :D En jaksanu sen enempää edes tutkia tuli semmonen myötähäpeän tunne lukiessa. Rellun halpamerkki mikä on tehty paperista


      • Anonyymi

        Kato sä kuspää "dacia crash test" niin huomaat että on poka halpoja turvattomia pskoja.


    • Anonyymi

      Dacia Joggerin perinteinen kolariturvallisuus eli suoja matkustajille törmäystilanteessa on Euro NCAP-testiraportin mukaan hyvä. Tähdet lähtivät tarpeettomien elektronisten vikaherkkien turvahärpäkkeiden puutteen takia. Moni on suorastaan tyytyväinen ettei moisia piippaajia omassa autossa ole.

      Mutta se joka on niin surkea kuljettaja että tarvii automaattiset hätäjarruttimet, kaistavahdit, turvavyömuistuttimet, ym. vikaherkkää krääsää, ostakoon kalliimman auton ja tuhlatkoon rahansa noihin tarpeettomuuksiin.

      Täyspäinen kuljettaja muistaa kiinnittää turvavyönsä ilman muistuttajaakin sekä tietää ilman vahtia, onko auto kaistalla oikein. Hän voi turvallisesti ajaa Dacialla.

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä.

        Olen täysin eri mieltä.


      • Anonyymi

        Dacia Joggerin perinteinen kolariturvallisuus eli suoja matkustajille..........Täysin samaa mieltä


      • Anonyymi

        Ja te hullut vielä uskotte kaikkea sontaa? Et saa nykyaikoina mitenkään vain yhtä tähteä jos puuttuu sähköllä toimivia turvasysteemejä jostain autosta. Mene ja kato vaikka muiden(jopa vanhempien) autojen kolariturvallisuus videoita/tilastoja. Täytyy korinkin vääntyä väärästä kohtaa että saa vain yhden tähden?


      • Anonyymi

        Onko ne turvallisuus lisävarusteet vika herkkää krääsää jos itsellään ei niitä ole varaa ostaa????


    • Anonyymi

      Vaarallisia katiskoja. Samaan aikaan toyotan entry level auto yaris saa 5 tähteä. Ei takuulla ole paljoa sähköhärpäkkeitä siinäkään! Naurattaa niin että vedet tulee silmistä!!

      • Anonyymi

        Kaikki vikaherkimmät härpäkkeet löytyy.


      • Anonyymi

        Vesi tulisi silmistä ihan muusta syystä jos joutuisi yariksella ajamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesi tulisi silmistä ihan muusta syystä jos joutuisi yariksella ajamaan

        Yaris on sporttinen hatchback automalli tojotalta nykyään. Kaikkea sitä hyvää mitä dacia ei ole eikä tule. Dacia on halppiskulkine ja vaarallinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vikaherkimmät härpäkkeet löytyy.

        Eli sinulla ei noitä ole rahaa ostaa


    • Anonyymi

      Kuka näihin Dacia rasioihin sortuu täytyy olla aikamoinen MÖLLI. Yksi tähti voi voi

    • Anonyymi

      No, saipahan älyllisesti "hieman" rajoittunut avaaja tästäkin maalattua suuremman asian kuin se todellisuudessa on.

      Nykyisin tuossa testissä "kuljettajan apupyörät" edustavat huomattavan suurta osaa pisteistä.

      Toisaalta, kuka odottaa Dacian hintaluokan autolta vastaavia pisteytyksiä kun 2 x kalliimmilta vastaavan kokolokan autoilta.

      Tuon edullisen kansanauton varsinainen koriturvallisuus matkustajille on kokonaisuudessaan ihan hyvällä tolalla, mutta saisihan se toki edelleen kohentua.

      Artkkelista:

      "Yhden tähden aiheuttavat moitteet kohdistuvat kevyen liikenteen suojaan ja turvavarusteluun."

      "Aikusmatkustajien suojasta Dacia sai 70 prosenttia maksimipisteistä. Polvien ja rintakehän suojaus jäi välttävälle tasolle, mutta suurin osa asioista oli hyvällä tolalla. Takamatkustajien niskat tosin joutuvat koville perään kohdistuvassa törmäyksessä."

      "Autossa matkustavien lasten osalta prosentuaalinen pistekertymä oli lähes identtinen (69 prosenttia) ja se on tuloksena asiallinen. Tämän osalta kuitenkin moitittiin 10-vuotiaan testinuken saamaa suojausta heikoksi."

      *

      Edelleenkin kaikkein suurin turvaongelma sijaitsee ratin ja penkin välissä, mutta tietysti kolaritilanteissa olisi hyvä olla mahdollisimman hyvä koriturvallisuus turvatyynyineen, mutta siihenkin tarvitaan sitten hieman enempi euroja.

      • Anonyymi

        Kaikkea sitä köyhät itselleen uskottelee, että halpiksesta tulisi jotenkin hyvä.


      • Anonyymi

        No, saipahan älyllisesti "hieman" rajoittunut avaaja tästäkin maalattua suuremman asian kuin se todellisuudessa on..............Harvinaisen asiallista tekstiä ja asiantuntemusta,,sitä ei tällä palstalla useinkaan esiinny !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, saipahan älyllisesti "hieman" rajoittunut avaaja tästäkin maalattua suuremman asian kuin se todellisuudessa on..............Harvinaisen asiallista tekstiä ja asiantuntemusta,,sitä ei tällä palstalla useinkaan esiinny !!!

        Kyllähän ihmiset ymmärtää että daciakuskille turvallisuus ei ole kaikki kaikessa siksi tämä ketju kenties?


    • Anonyymi

      Aikamoinen MÖLLI pitää olla jos Dacian kelpuuttaa kulkuvälineeksi. Toistan MÖLLIT vain tykkää Daciasta.

      • Anonyymi

        Minä tykkään siitä kymppitonnista käteistä, jonka säästin ostaessani Dusterin. Olen tyytyväinen mölli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään siitä kymppitonnista käteistä, jonka säästin ostaessani Dusterin. Olen tyytyväinen mölli.

        Buhahanahahahanan. Paljonkos se dusteris maksoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buhahanahahahanan. Paljonkos se dusteris maksoi?

        Vähemmän, kuin 300000km ajettu Audisi! Buhahanahahahanan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmän, kuin 300000km ajettu Audisi! Buhahanahahahanan!!

        Buhahahahanan vaan itteles. Mun AUDILLA on ajettu 430 tkm. Revi siittä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buhahahahanan vaan itteles. Mun AUDILLA on ajettu 430 tkm. Revi siittä.

        Buhahahahanan vaan itteles. Mun AUDILLA on ajettu 430 tkm. Revi siittä............Kuuleppas,minun autossa on ,,,juuri kävin lukemassa mittarin 423962km ....ja autoni on Dacia. takaan myös että jos pannaan sinun ja minun auto testiin niin minun autossa ei ole niitä öljynkulutus lukemia kuin sulla. Ei sulla ole niin suurta syytä leveillä autosi kilometreillä !!! !!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buhahahahanan vaan itteles. Mun AUDILLA on ajettu 430 tkm. Revi siittä............Kuuleppas,minun autossa on ,,,juuri kävin lukemassa mittarin 423962km ....ja autoni on Dacia. takaan myös että jos pannaan sinun ja minun auto testiin niin minun autossa ei ole niitä öljynkulutus lukemia kuin sulla. Ei sulla ole niin suurta syytä leveillä autosi kilometreillä !!! !!!!!!!

        Kirjoitan vielä tuohon jatkoa että minun Dacia maksoi v. 2010 alle 100000Skr siis pyöreästi 9500e. Revi siitä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan vielä tuohon jatkoa että minun Dacia maksoi v. 2010 alle 100000Skr siis pyöreästi 9500e. Revi siitä !!

        2010tienoilla euron kruunukurssi heittelehti, joten auto maksoi halvimmillaan 9050€ ja kalleimmillaan lähes 10200€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buhahahahanan vaan itteles. Mun AUDILLA on ajettu 430 tkm. Revi siittä.

        Sinulla on 430 tkm ajettu auto. Minä ajan mieluummin vähän ajetulla, jossa on takuu. Se auton merkki ei ole tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buhahahahanan vaan itteles. Mun AUDILLA on ajettu 430 tkm. Revi siittä.

        En ole remonttimies. Jos olisin, voisin harkita 430 tkm ajettua harrasteautoksi. Turha yritää väittää, että esim. Audi kulkee tuon matkan ilman korjauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on 430 tkm ajettu auto. Minä ajan mieluummin vähän ajetulla, jossa on takuu. Se auton merkki ei ole tärkeä.

        Sinulla on 430 tkm ajettu auto. Minä ajan mieluummin ........Tottakai se on suorastaan ilo ajaa uudehkolla tai uudella autolla ,,verrattuna johonkin 400000km ajettuun jossa haisee paska ja tupakinsavu, väsähtänyt kuskinpenkki ja korinruosteet y.m.s.


    • Anonyymi

      Matkustamo daciassa painuu kasaan kolarissa jopa 2022

      • Anonyymi

        Varmaan painuu, mutta ne reitit mitä ajelen töihin tai lähikauppaan, niin eivät täytä Euro NCAP kriteereitä.
        Moottoritiellä on keskikaiteet pitämässä vastustajat aidan toisella puolella, Alku ja loppu onkin sitten varustettu neliskulmaisella liikennemerkillä, joiden keskellä lukee 40.
        No välillä tulee ajettua tällä kauppakassilla riskaapelimpejakin reittejä, mutta toisaalta käytän myös alkoholia ja tyydyttyneitä rasvoja ruokavaliossani, joten pidän Dacialla ajoa oiken mitoitettuna riskinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan painuu, mutta ne reitit mitä ajelen töihin tai lähikauppaan, niin eivät täytä Euro NCAP kriteereitä.
        Moottoritiellä on keskikaiteet pitämässä vastustajat aidan toisella puolella, Alku ja loppu onkin sitten varustettu neliskulmaisella liikennemerkillä, joiden keskellä lukee 40.
        No välillä tulee ajettua tällä kauppakassilla riskaapelimpejakin reittejä, mutta toisaalta käytän myös alkoholia ja tyydyttyneitä rasvoja ruokavaliossani, joten pidän Dacialla ajoa oiken mitoitettuna riskinä.

        Niin ja onhan se oltava autona Dacia kun esim. Audilla kun ei voi ajaa muualla kuin asfaltilla ,muuten se jää mahastaan ja pakoputkestaan kiinni !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja onhan se oltava autona Dacia kun esim. Audilla kun ei voi ajaa muualla kuin asfaltilla ,muuten se jää mahastaan ja pakoputkestaan kiinni !!!

        Eipä näy daciaa liikenteessä sen kummemmin kuin rellua (vertaa autoihin) eli marginaalimerkki yks paskan hailee.. Bongasin sitikan tien poskesta samaa paskaa dacian kans aina jättää tielle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näy daciaa liikenteessä sen kummemmin kuin rellua (vertaa autoihin) eli marginaalimerkki yks paskan hailee.. Bongasin sitikan tien poskesta samaa paskaa dacian kans aina jättää tielle

        Korjaan ei näy daciaa asfaltillakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan painuu, mutta ne reitit mitä ajelen töihin tai lähikauppaan, niin eivät täytä Euro NCAP kriteereitä.
        Moottoritiellä on keskikaiteet pitämässä vastustajat aidan toisella puolella, Alku ja loppu onkin sitten varustettu neliskulmaisella liikennemerkillä, joiden keskellä lukee 40.
        No välillä tulee ajettua tällä kauppakassilla riskaapelimpejakin reittejä, mutta toisaalta käytän myös alkoholia ja tyydyttyneitä rasvoja ruokavaliossani, joten pidän Dacialla ajoa oiken mitoitettuna riskinä.

        Daciakuski määrittää omat Euro NCAP kriteerinsä..


    • Anonyymi

      Baska haisee ja balalaikka soi. Pääasia on että mun AUDI kulkee ja kovaa.

    • Anonyymi

      Älä aja kolaria. Dacia on järkevin auto tällä hetkellä. Kestää siinä missä vag pökäleetkin. Dacia on merkki usein järevästä ihmisestä joka ei osta epäluotettavaa vag romua dacian hinnalla vaan uuden takuun alaisen dacian.

      • Anonyymi

        Dacia kuski meneeki sillä periatteella että: "älä aja kolaria" :D Dacia ei ole missään nimessä merkki ainakaan järkevästä ihmisestä siksi yksi tähti. Järkevät ihmiset ostaa Tojotan tai ihan muun japsin tai saksalaisen Mersun ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia kuski meneeki sillä periatteella että: "älä aja kolaria" :D Dacia ei ole missään nimessä merkki ainakaan järkevästä ihmisestä siksi yksi tähti. Järkevät ihmiset ostaa Tojotan tai ihan muun japsin tai saksalaisen Mersun ym.

        Vaikeaa sitä kolaria on varoa, voi joutua myös päälleajetuksi,auton turvallisuus on ykkösasia kaikin puolin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeaa sitä kolaria on varoa, voi joutua myös päälleajetuksi,auton turvallisuus on ykkösasia kaikin puolin

        Ei se turvallisuus daciakuskia kiinnosta tai sitte tuli yllätyksenä kuinka vaarallinen koppimopo on pihaan hommattu. Halvallahan ei saa hyvää. Se että auto on edullinen ja turvallinen on eri asia kuin halpa mitä esim dacia on. Mun harrasteauto on turvallisempi ja on saanu enemmän tähtiä ja se on 90luvun auto :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se turvallisuus daciakuskia kiinnosta tai sitte tuli yllätyksenä kuinka vaarallinen koppimopo on pihaan hommattu. Halvallahan ei saa hyvää. Se että auto on edullinen ja turvallinen on eri asia kuin halpa mitä esim dacia on. Mun harrasteauto on turvallisempi ja on saanu enemmän tähtiä ja se on 90luvun auto :D

        Mun harrasteauto on turvallisempi ja on saanu enemmän tähtiä......Sinun autosi tähdet on takuulla revitty Jaloviinapullon kupeesta !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun harrasteauto on turvallisempi ja on saanu enemmän tähtiä......Sinun autosi tähdet on takuulla revitty Jaloviinapullon kupeesta !!

        Kyllä näin on 3 tähteä viidestä :) Jos ei daciahörhö usko niin voit tukehtua siihen jaloviinapulloosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun harrasteauto on turvallisempi ja on saanu enemmän tähtiä......Sinun autosi tähdet on takuulla revitty Jaloviinapullon kupeesta !!

        Mun harrasteauto on turvallisempi....Sinun -90 auto jos pannaan tämänpäivän kolaritestiin niin sen tähtimäärä putoaa yhten tai ei sitäkään. Sinä vertailit niitä silloin saamia tähtiä tämänpäivän testeihin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on 3 tähteä viidestä :) Jos ei daciahörhö usko niin voit tukehtua siihen jaloviinapulloosi.

        Kyllä näin on 3 tähteä viidestä.....Usko vain huviksesi että nuo sinun kolme tähteä ovat tänään vain yksi ja ne kaksi ovat Jaloviinaa !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on 3 tähteä viidestä.....Usko vain huviksesi että nuo sinun kolme tähteä ovat tänään vain yksi ja ne kaksi ovat Jaloviinaa !!!

        Niin on daciassakin jo nyt 1 tähti ja jo ilman jaloviinaa :D Mun 90 lukuses harrasteautos on oikeesti 3 turvallisuus vaikkei kusinen daciahörhö sitä sisäistäkkään :D Kusinen dacia on surmanloukku 3vuoden päästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun harrasteauto on turvallisempi....Sinun -90 auto jos pannaan tämänpäivän kolaritestiin niin sen tähtimäärä putoaa yhten tai ei sitäkään. Sinä vertailit niitä silloin saamia tähtiä tämänpäivän testeihin.

        Kuinkahan dacialla? Ei yhtään tähteä vuoden päästä niin turvaton romu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Seiska: Sofia Belorf haki terapeutilta apua - Avautuu Stefan Thermanista: "Räjähdysherkkä ilotulite"

      Sofia Belórf avautuu miesystäviensä Stefan Thermanin ja Niko Ranta-ahon yhteisistä piirteistä Seiskalle. Therman heitti Sofian tavarat ulos ikkunasta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      5069
    2. Raju tilitys Stefan T, nyt aloitti Sofia haukkumiset ja käy terapiassa.

      Siitä nähtiin taas, Sofia alkoi heti syyttelyt ja kaikki kertonut Seiskassa,ei osannut tätäkään nainen pitää suutaan kiinni erosta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      3404
    3. Rane lähettää terveisiä Sofialle ja Stefulle instassa

      Case: 2020-luvun Matti ja Mervi Näiden kahden sankarin elämään en ole liittynyt enää pariin vuoteen. Olen vankilaan asti kuullut mitä hurjimpia tarino
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1376
    4. Sofian piti taas matkia Martina ja ostaa samanlainen nahkatakki.

      Miksi seuraa Martina ja pukeutuu ja ostaa samoja vaatteita, on kuin kiusan tekoa .?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      862
    5. Millä vitun mandaatilla Sanna Marin

      Menee Ukrainaan heilumaan, sehän antaa Venäjälle, lisäsyyn operoida Suomeenkin?! :x
      Maailman menoa
      304
      848
    6. Ukrainalaiset varastivat kaikki ruoat

      Olimme leipäjonossa, kuten ennen eläkepäivää muutenkin. Oli jo hyvissä ajoin Ukrainan pojat tulleet. Kun ovet aukesivat, niin kaksin käsin kantoivat
      Maailman menoa
      173
      777
    7. Vanhemmalle södelle naiselle

      Olithan ihan mukava, ei siinä mitään mutta pysy jo kauempana minusta. Sydämeni kuuluu nyt naiselle joka voisi ikänsä puolesta olla sinun oma tyttäresi
      Tunteet
      69
      704
    8. Mä haluisin niin paljon nähdä

      Sinut.. voi tätä haluamisen määrää.. :(
      Ikävä
      27
      693
    9. Et sä kehtaisi kumminkään

      Et kehtaisi seistä vierelläni! Vai kehtaisitko? naiselle mieheltä
      Ikävä
      48
      663
    Aihe