Että haluat, kummatkin halutaan. Otan sinut kuumaan syleilyyn sitten.
Kakista se ulos nainen vihdoin viimein
74
2065
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan. Olen kärsimätön, enkä saa mitä haluan.
- Anonyymi
Ei itseltäsi tunnu onnistuvan?
- Anonyymi
Kuka nainen? Laitapa tuohon kunnon tunniste ja minä kakistan irl, jos osuu.
- Anonyymi
H nainen minusta. Mies sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H nainen minusta. Mies sivusta.
Osui. Miten osasitkin laittaa tuon kaikista kommenteista minulle H-naiselle? Kai se pitää kakistaa.. Toivottavasti nähdään pian taas.
- Anonyymi
No riippuu vähän siitä näytätkö sä siltä että haluat. Kuuma syleily kuulostaa kyllä kivalta.😊
- Anonyymi
Miksi haluat juuri hänet?
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan mainita nähdessä, että olet kiinnostunut ja katsoa mitä tapahtuu..
-saattaisit päästä syleilemään kaivattuasi.
-Sivusta. - Anonyymi
Kultaisen syleilystä haaveilen, aivan ihana tyyppi.
- Anonyymi
Oisko sun syleily kuuma vai hellä ja lämmin?
- Anonyymi
Haluan! Haluan A! Syleilyä odotellessa. 😁
- Anonyymi
En oo sitä koskaan kieltänyt. Niinkö luulit?
- Anonyymi
Mikä nainen? Millainen? Sana on vapaa.
- Anonyymi
Voi kuinka toivoisin, että eräs mies haluaisi myös minut. Totuus on, että olen aivan hulluna häneen. Alkaa olla erittäin turhauttavaa yrittää salata se.
- Anonyymi
No mutta eikö silloin olisi aika tavata? Ajattele nyt hyvä ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta eikö silloin olisi aika tavata? Ajattele nyt hyvä ihminen.
Kyllä me tapaamme useinkin, mutta emme mitenkään sovitusti tai kahden kesken. Sillä tavalla tietysti olisi mukavinta tavata.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Tässä perse-jarski,minäkin haluan syleillä sinun kuumaa ryppyloveasi
- Anonyymi
Terve perse-jarski tiesithän tämän, että olet idiootti?
Nainen ei halua sinua.
- Anonyymi
Haluan T naisen syleilyyn vain, en muiden 😍
- Anonyymi
Haluan Jonna sinua en ketään muuta ikinä
- Anonyymi
Ei muuta kuin halailemisiin. T. T-nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kun heitä trolli voltti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kun heitä trolli voltti
🥺 Ai että trollikin vielä. Olkoon niin sitten, en mä ketään väkisin käy halailemaan.
- Anonyymi
Mä haluan M-miehen syleilyyn, iso lämmin syli, siihen saattas hukkua ihan🥰
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤗💕
- Anonyymi
Olen halunnut alusta saakka, en vain uskaltautunut kertomaan.
- Anonyymi
Koskaan ei ole liian myöhäistä kertoa. Suoraan vaan oikealle kohteelle sitten viestiä että nyt on oikea aika.
- Anonyymi
Kyllä tuli yleisöryntäys. Kyllä kyllä
- Anonyymi
Tylsää oikeasti nämä jo. boooring. sivusta kommentti.
- Anonyymi
Aika monella on halipula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monella on halipula.
Järjetön halipula. 💋❤️ 😊
- Anonyymi
Ei mitään tunnisteita, ei siis mitään kommentoitavaa
- Anonyymi
En mä tahdo🙄
- Anonyymi
Tiedoksi nainen: sylini ei ole kuuma vaan lämmin ja hellä.
- Anonyymi
No mutta sehän on ihanaa. Täällä on monta naista jotka kaipaa syleilyä. Olis kiva kun aloittaja vihjaisi vähän että kuka nainen on kyseessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sehän on ihanaa. Täällä on monta naista jotka kaipaa syleilyä. Olis kiva kun aloittaja vihjaisi vähän että kuka nainen on kyseessä...
En ole aloittaja niin en vastaa hänen puolestaan. Aloittajan syleily on "kuuma".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja niin en vastaa hänen puolestaan. Aloittajan syleily on "kuuma".
Älöittäjän ön öltävä hyvin kyymähh! (Ihänääh!)
- Anonyymi
Seikin sopii. Ei tarvitse sitten heittää vaatteita kun kuumassa syleilyssä tulee hiki, että pitää riisua ja käydä kylmässä suihkussa jäähdyttelemässä.
Naeenen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älöittäjän ön öltävä hyvin kyymähh! (Ihänääh!)
😁😁😁😁kiitos repesin
- Anonyymi
Hälyän Käitsyn, jös vähän älkää tsemppäämään. Olen kyllä kiinnostunut parista muustakin tällä hetkellä. ;)
- Anonyymi
Tiedät että haluan. Tulen syliisi kun vain pyydät IRL ❤🤗. - Starttaanko jo?
- Anonyymi
Olen kakistellut jo vaikka mitä. En kakistele enää, kun ei kerran kiinnosta.
- Anonyymi
😂...vähän hassua olisi. En nyt sano mitään, etten vaa loukkaisi.
- Anonyymi
Loukkasit kuitenkin. Miksi? 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkasit kuitenkin. Miksi? 🙁
Enhän..en oo mitään sanonut! Vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän..en oo mitään sanonut! Vai?
Miks sun tarvi ylipäänsä vastata tähän jos sulla ei ollut mitään positiivista kommentoitavaa? Halusit vain loukata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks sun tarvi ylipäänsä vastata tähän jos sulla ei ollut mitään positiivista kommentoitavaa? Halusit vain loukata.
No en!! Mutta saa kait sitä hymähdellä..
- Anonyymi
Kuumat sylet. Että silleen räitty tällä kertaa.
- Anonyymi
Kuulin vähän mies sellaisia huhuja että olet käynyt syömässä kaupan tiskillä ilmatteeksi 2 kiloa kukkakaalia. Pitääköhän tuo paikkaansa.
- Anonyymi
Tottakai minä haluan.
No, missäs se kuuma syleily viipyy?
PS. Onko vaahtosammutin mukana jos tuleen sytytään? - Anonyymi
Minulla on ikävä,
minulla on siuunnaton ikävä..
Milloin, missä - odotan- Anonyymi
Ketä ikävöit?
Minulla on myös suunnaton ikävä! Olisi sääl, että jäisi kertomatta jos olisi niin epätodennäköinen sattuma, että juuri Sinua. Minulla olisi kaksi päivää vain Sinulle. Kahvia? Lenkille? Silmiin tuijottelua? Toinen pitäisi löytää ensin.
Nyt menee jänmäksi, näin pitkä jono. Kukahan nappaa päävoiton. 😅
- Anonyymi
Kyllä se on täällä. Hehtovoitto!
- Anonyymi
Läskiraili, noita-akka.
Sun kanssa pystyy vain sumopainija.- Anonyymi
Läskirperse olet itse kun istut kaiket päivät.
- Anonyymi
Minulta ei ole koskaan tällaiset aloitukset. Tiedoksi naiselle.
- Anonyymi
Mitä ihmettä rakas. Etkö haluakaan meitä?
- Anonyymi
Kyllä! Haluan sinut minua hemmottelemaan ja elättämään! 😍🤑🤤
- Anonyymi
Kuka hömelö täällä puhuu, mene puhumaan suoraan sille naiselle!!
- Anonyymi
Tässä teille totuus. Itku pitkästä ilosta🙄
- Anonyymi
Lopeta mun painajaiset!
- Anonyymi
Panomies ei pussaile panee aamuviten ja nosta sitten laijalle höyryämään
- Anonyymi
En ole vielä ihan niin nykyaikainen, vaikka nuori olenkin. Jos et ymmärrä eleistä, niin sitten jää ymmärtämättä.
- Anonyymi
Haluaisin pitää sua hyvänä kulta ❤
- Anonyymi
Näe unta pervo.
- Anonyymi
Jos nyt heräisit.
- Anonyymi
Kakista ulos se nainen että pääsisi kakista eroon!
- Anonyymi
Tule se ovelle kertomaan ja kysymään.
- Anonyymi
Ihana arvoitusten palsta, paranee vaan
Minä voisin kokeilla tätä!!!!!
"Sori kamalasti!"
Tämän voisi lukea ääneen muodossa "Olen Todella Pahoillani ja Pyydän Sinulta Anteeksi. Olen kääntynyt väärään suuntaan väärään aikaan ihan liian monesti. En katsonut, en kuunnellut. Itkin hiljaa pää poispäin käännettynä. En osaa edes kuvitella minkälaista tuskaa olen aiheuttanut."
Anteeksipyyntö silloin tällöin sopii monen pirtaan ja itsellä aina hiukan rästejä tästä(kin). Tämä erityisesti Hänelle, tuskin sinulle ja kaikille ketä ylipäätään kaipaa kuulla vastuunottoa.
"Saat anteeksi!"
Pääsiäisen teemaan sopii veristen käsien peseminen puolin ja toisin. Tämä on kuitenkin suoraan Sydämestä Hänelle tämäkin. Ainoa johon uskon. Joka minua liikuttaa.
"Tulethan minun luokseni"!
Odotan seuraavaan ja sitä seuraavaan ja sitä seuraavaan elämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana arvoitusten palsta, paranee vaan
Minä voisin kokeilla tätä!!!!!
"Sori kamalasti!"
Tämän voisi lukea ääneen muodossa "Olen Todella Pahoillani ja Pyydän Sinulta Anteeksi. Olen kääntynyt väärään suuntaan väärään aikaan ihan liian monesti. En katsonut, en kuunnellut. Itkin hiljaa pää poispäin käännettynä. En osaa edes kuvitella minkälaista tuskaa olen aiheuttanut."
Anteeksipyyntö silloin tällöin sopii monen pirtaan ja itsellä aina hiukan rästejä tästä(kin). Tämä erityisesti Hänelle, tuskin sinulle ja kaikille ketä ylipäätään kaipaa kuulla vastuunottoa.
"Saat anteeksi!"
Pääsiäisen teemaan sopii veristen käsien peseminen puolin ja toisin. Tämä on kuitenkin suoraan Sydämestä Hänelle tämäkin. Ainoa johon uskon. Joka minua liikuttaa.
"Tulethan minun luokseni"!
Odotan seuraavaan ja sitä seuraavaan ja sitä seuraavaan elämään.Ei osunut eikä uponnut. Kummallakaa meillä ei ole anteeksipyydettävää. Ketään ei olla loukattu. Tunnistettu kylläkin täällä yksityiskohtaisesti, mutta kumpikin odottaa vain toisen aloitusta palstan ulkopuolella.
Ja mitä tulee seuraavaan elämään niin mulle riittää kyllä tämä elämä, ainakin tällä planeetalla ja tässä galaksissa.
- Anonyymi
Kakistiko asian ulos?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial211800Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3471514Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421116
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928