Kyllä tämä Venäjän johto ja armeijan johto ovat ihan mielipuolista porukkaa ! Nyt Venäjän armeijan uusin kenraali syyttää Ukrainaa terroristi iskuista ja sabotaaseista Venäjän puolelle ! Tämä on täysin keksitty juttu jota valehdellaan taas Venäjän kansalaisille ja yritetään nostattaa vihaa Ukrainan kansaa kohtaan. Venäjällä on siten olemassa aina jokin syy tehdä ilmaiskuja, kuten viime yönä taas Kiovaan ja sen siviilikohteisiin. Suomen mahdollinen liittyminen Natoon ei kuulu vainoharhaiselle Vladimir Pultinille mitenkään , sillä Nato eikä siihen kuuluvat valtiot ole uhkaamassa Venäjän valtiota ja sen itsenäisyyttä millään tavalla. Vladimir Pultin on itse suurin uhka koko Venäjän valtiolle jos hän sekoaa täysin. Hän taitaa nähdä harhanäkyjä natseista, fasisteista ja juutalaisista ja omista vastustajistaan !
Nyt on ortodoksisen kirkon kaikkein suurin juhlan aika, on pyhä Pääsiäinen, Voi kunpa Venäjä tekisi tulitauon, ja pitävän sellaisen nyt Pääsiäispyhien ajaksi ja kunnioitettaisiin humanitäärisiä käytäviä ja pelastushenkilökuntaa ja antaa heidän auttaa ukrainalaisten siviili ihmisten päässä lähtemään piiritetyistä kaupungeista turvaan, varsinkin lasten ja vanhusten. Siviili ihmisten kiduttaminen ja ampuminen kuuluvat sotarikosten piiriin ja suurin vastuussa olija niistä on presidentti Vladimir Pultin itse.
Venäjän kovuus
Anonyymi
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787