Mikä on sinun pääsiäisherkkusi?

Minun on mämmi.

76

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä rakastan lammasta.

      • Anonyymi

        Minä suklaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä suklaata.

        No kumpikaan ei ole rikos, mutta syntejä kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kumpikaan ei ole rikos, mutta syntejä kuitenkin.

        Vain sinulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kumpikaan ei ole rikos, mutta syntejä kuitenkin.

        Syötkö itse vain ilmaa, vai onko joku synnitön ruoka? Jeesuskin teki ilmeisesti syntiä lammasta syödessään, vai miten se oli? :p


      • Anonyymi

        Lammas tietenkin, siitähän on jo aikaa, kun lammas maistui vanhalle villasukalle. Karitsanpaisti ja punkku, molemmat maistuivat oivallisesti. Kyllä juhlapyhinä aina tulee tehtyä juhlapyhään kuuluvat sapuskatkin, vappunakin perunasalaatti tehdään tietenkin itse, onkin loistava resepti.

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lammas tietenkin, siitähän on jo aikaa, kun lammas maistui vanhalle villasukalle. Karitsanpaisti ja punkku, molemmat maistuivat oivallisesti. Kyllä juhlapyhinä aina tulee tehtyä juhlapyhään kuuluvat sapuskatkin, vappunakin perunasalaatti tehdään tietenkin itse, onkin loistava resepti.

        -a-teisti-

        Sinulle kommarille vappu onkin vuoden tärkein juhla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle kommarille vappu onkin vuoden tärkein juhla.

        Palstalle kirjoittelevista suvakeista valtaosa taitaa olla aika keskiluokkaisia ja tuskin kukaan kommari. Te olette vain määritelleet käsitteen kommari uudelleen, se on synonyymi ihan keskiverto suvakille, eli kattaa väestöstämme valtaosan. Oikeita kommunisteja ei tässä maassa ole kuin kourallinen.

        Vappua toki juhlin, miksi jättäisin osallistumatta omiin syntymäpäiväbileisiin, kun kaikki muutkin niitä viettävät?

        -a-teisti-


      • Anonyymi

        Nykyään se on laillista.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Syötkö itse vain ilmaa, vai onko joku synnitön ruoka? Jeesuskin teki ilmeisesti syntiä lammasta syödessään, vai miten se oli? :p

        Jeesus söi noustuaan kuolleista kalaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus söi noustuaan kuolleista kalaa.

        Niin? Eli vain se ei ole syntistä ruokaa, mitä Jeesus söi yläsnousemuksen jälkeen?


      • Anonyymi

        Miksi viihteellä käymiseen tarvittaisiin jokin tekosyy? Sellaisen tarvitsee, keksimään itselleen synnillisyyden kumoavat perustelut jos asian kanssa on jokin ongelma, esim. ulkoa annettu tiukkapipoinen syntikäsitys.

        Ja kyllä esimerkiksi helluntailaisetkin kuppia ottavat, eivät välttämättä oman pitäjän kuppilassa, jos pienemmällä paikkakunnalla asustelevat mutta hiukan kauempana sitten. Nähtyhän tuo on ja kuskattukin pikkukylästä kaupunkiin viihteelle.

        Vaan onpa siinä taas yksi tekosynti, sellainen ylhäältä annettu. Ei viihteellä käyminen silloin tällöin ole paha teko tai synti.

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi viihteellä käymiseen tarvittaisiin jokin tekosyy? Sellaisen tarvitsee, keksimään itselleen synnillisyyden kumoavat perustelut jos asian kanssa on jokin ongelma, esim. ulkoa annettu tiukkapipoinen syntikäsitys.

        Ja kyllä esimerkiksi helluntailaisetkin kuppia ottavat, eivät välttämättä oman pitäjän kuppilassa, jos pienemmällä paikkakunnalla asustelevat mutta hiukan kauempana sitten. Nähtyhän tuo on ja kuskattukin pikkukylästä kaupunkiin viihteelle.

        Vaan onpa siinä taas yksi tekosynti, sellainen ylhäältä annettu. Ei viihteellä käyminen silloin tällöin ole paha teko tai synti.

        -a-teisti-

        Alkoholistina et toki tarvitse muita syitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi viihteellä käymiseen tarvittaisiin jokin tekosyy? Sellaisen tarvitsee, keksimään itselleen synnillisyyden kumoavat perustelut jos asian kanssa on jokin ongelma, esim. ulkoa annettu tiukkapipoinen syntikäsitys.

        Ja kyllä esimerkiksi helluntailaisetkin kuppia ottavat, eivät välttämättä oman pitäjän kuppilassa, jos pienemmällä paikkakunnalla asustelevat mutta hiukan kauempana sitten. Nähtyhän tuo on ja kuskattukin pikkukylästä kaupunkiin viihteelle.

        Vaan onpa siinä taas yksi tekosynti, sellainen ylhäältä annettu. Ei viihteellä käyminen silloin tällöin ole paha teko tai synti.

        -a-teisti-

        Et kykene viihtymään ilman, että sekoitat pääsi ensin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kykene viihtymään ilman, että sekoitat pääsi ensin?

        En kykene. Olen päihteiden väärinkäyttäjä.

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholistina et toki tarvitse muita syitä.

        Jotakin elämästäsi puuttuu mitä edes usko ei sinulle voi antaa uskopistevainen. Mitähän se mahtaisi olla sitten? Ehkä jokin muu harrastus kuin tämä palsta?

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotakin elämästäsi puuttuu mitä edes usko ei sinulle voi antaa uskopistevainen. Mitähän se mahtaisi olla sitten? Ehkä jokin muu harrastus kuin tämä palsta?

        -a-teisti-

        Lisään vielä, että minulta puuttuu kaikki koska menetin kaikki päihteiden takia.
        Minulle ei jäänyt kuin katkeruus ja puran sitä tällä palstalla.

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kykene. Olen päihteiden väärinkäyttäjä.

        -a-teisti-

        No, se selittää pitkälti kirjoitustesi tason.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että minulta puuttuu kaikki koska menetin kaikki päihteiden takia.
        Minulle ei jäänyt kuin katkeruus ja puran sitä tällä palstalla.

        -a-teisti-

        Olisit uskopistevainen ennemminkin huolissasi itsestäsi. Olet vuosikaudet käyttänyt palstalla viikossa aikaa enemmän kuin normaali ihminen käyttää elantonsa hankkimiseen. Se ei ole normaalia millään mittapuulla.

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinulle.

        Ai muutko kristityt eivät pidä teidän eläimiin sekaantumisia ja suklaaosastohommia Jumalan tahdon vastaisina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai muutko kristityt eivät pidä teidän eläimiin sekaantumisia ja suklaaosastohommia Jumalan tahdon vastaisina?

        Niitäkö sinä harrastat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinulle.

        Naispappia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naispappia.

        Kannattiko tuon takia valvoa?


    • Anonyymi

      Niuvanniemen aito Pasha.
      t aloittaja

      • Hyvä kun olet tyytyväinen mitä saat mutta et voi Anonyyminä olla minä.


      • Anonyymi

        Niuvanniemi-kortti on pelattu jo monta vuotta sitten.


      • Anonyymi
        RepeMämmi kirjoitti:

        Hyvä kun olet tyytyväinen mitä saat mutta et voi Anonyyminä olla minä.

        Toki voin olla. Unohdin pistää ruksin käytä rekattua valintaan koska iPadini näppis on niin huono
        t aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki voin olla. Unohdin pistää ruksin käytä rekattua valintaan koska iPadini näppis on niin huono
        t aloittaja

        taloittaja onkin ihan uusi ”nikkisi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki voin olla. Unohdin pistää ruksin käytä rekattua valintaan koska iPadini näppis on niin huono
        t aloittaja

        Sinulla on yhtä vilkas mielikuvitus kuin IR:llä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taloittaja onkin ihan uusi ”nikkisi.”

        Kerro toki lisää alhaisesta ÄO:stasi ja miksi sinut suljettiin Niuvanniemen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki lisää alhaisesta ÄO:stasi ja miksi sinut suljettiin Niuvanniemen

        Uskonne kyllä , että olet Niuvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on yhtä vilkas mielikuvitus kuin IR:llä.

        Kenellä niistä IR:stä? Eikö sitäkin nimeä käytä ties kuinka moni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä niistä IR:stä? Eikö sitäkin nimeä käytä ties kuinka moni!

        Vain yksi käytti kunnes bannatiin.
        Nyt tuo rekannut nikin Mlstänäitäoikeintulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki lisää alhaisesta ÄO:stasi ja miksi sinut suljettiin Niuvanniemen

        Tiesitkö, että nerous ja hulluus kulkevat usein käsikädessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö, että nerous ja hulluus kulkevat usein käsikädessä?

        Saattaa olla mutta hihhulius ja alhainen äo kulkee käsikädessä ihan tutkitusti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla mutta hihhulius ja alhainen äo kulkee käsikädessä ihan tutkitusti :D

        Missä sinut on tutkittu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö, että nerous ja hulluus kulkevat usein käsikädessä?

        Niin, siinähän lääkäri taluttaa potilasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonne kyllä , että olet Niuvassa.

        Ihmisiin pistetään tyrmäys tippoja sitten ryöstetään rahat ja tavarat huumepiikkejä pistetään ihan kaulasuoneen vain että voidaan ryöstää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiin pistetään tyrmäys tippoja sitten ryöstetään rahat ja tavarat huumepiikkejä pistetään ihan kaulasuoneen vain että voidaan ryöstää.

        Totisesti, ihmisten ryöstäminen helvetillä uhkailemalla on paljon humaanimpaa.


    • Anonyymi

      Aloittajallahan on sitten oikeat mammuttimarkkinat - näillä palstoilla meinaan on mämmiä tarjolla oksennukseen asti.

      • Sinulla on ilmeisesti bulimia?


      • Anonyymi
        RepeMämmi kirjoitti:

        Sinulla on ilmeisesti bulimia?

        Kyllä on.


    • Anonyymi

      kermaa ja mämmiä 🙂

      • Anonyymi

        Nam-nam.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nam-nam.

        Mämmi, kermalla kastettu ja sokerilla ripoteltu.


    • Anonyymi

      Outo nimimerkkivalinta taas

      • Anonyymi

        Minusta sinulla on hyvin persoonaton nikkivalinta.


    • Anonyymi

      Luuk.22:7-16 Niin tuli se happamattoman leivän päivästä, jona pääsiäislammas oli teurastettava. Ja lähetti Pietarin ja Johanneksen saanoen: Menkää ja valmistakaa meille pääsiäislammas syödäksemme. Niin he kysyivät häneltä: Mihin tahdot, että valmistamme sen? Hän vastasi heille: Katso, saapuessanne kaupunkiin tulee teitä vastaan mies kantaen vesiastiaa; seuratkaa häntä siihen taloon, johon hän menee, ja sanokaa talon isännälle: Opettaja sanoo sinulle : Missä on vierashuone, syödäkseni siinä pääsiäislampaan opetuslasteni kanssa? Niin hän näyttää teille suuren, aterioiville varustetun huoneen yläkerrassa; sinne valmistakaa. Ja he menivät ja havaisivat niin olevan, kuin Jeesus oli heille sanonut, ja valmistivat pääsiäislampaan. Ja kun hetki tuli, asettui hän aterialle ja apostolit hänen kanssansa. Ja hän sanoi heille: Minä olen halajamalla halunnut syödä tämän pääsiäislampaan teidän kanssanne, ennenkuin kärsin; sillä minä sanon teille, etten minä sitä enää syö, ennenkuin sen täyttymys tapahtuu Jumalan valtakunnassa. Luuk.13:28-35

      • Anonyymi

        Ja mämmit päälle.


      • Anonyymi

        Lue kuule se kohta kun Jeesus nousi kuolleista !


    • Anonyymi

      Hauska piirre noissa suosituimmissa pääsiäisherkuissa on se, että toisen nimi muistuttaa toisen ulkonäköä.

      • Ja viimeistään ulos tullessaan ovat täysin samannäköisiä.


      • Anonyymi
        RepeMämmi kirjoitti:

        Ja viimeistään ulos tullessaan ovat täysin samannäköisiä.

        niinhän se on . . .
        Mutta !!! Nyt vasta opin pitään mämmistä > herkkuna.
        Siinä jotenkin huomasin ikäänkuin "salattu" hieno maku, kun vähä maistelee ja kun on niellyt, niin joku "jännä" hieno / hienostunut "mystinen" maku jää, vaan onpa muuten KALORIPITOISTA !!! 100 gr = lähes parsisataa kilokaloria, ja kun sen maun huomaa, niin sitähän söis huomaamatta puoli tuokollista, heh, hii, hii . . . onneks on pääsiäienen vain kerran vuodessa , ja uus paasto sitten pääsiäisen jälkeen !!


      • Anonyymi
        RepeMämmi kirjoitti:

        Ja viimeistään ulos tullessaan ovat täysin samannäköisiä.

        Hahaa...
        Onko tuotoksesi siis mustaa mönjää. Kannattaisi käydä varmaan lääkärillä.
        Samalla voisit pyyttä jotain tasoittavaa lääkitystä ettei tarvisi kaikkia juhlapyhiä palstalla roikkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaa...
        Onko tuotoksesi siis mustaa mönjää. Kannattaisi käydä varmaan lääkärillä.
        Samalla voisit pyyttä jotain tasoittavaa lääkitystä ettei tarvisi kaikkia juhlapyhiä palstalla roikkua.

        Sinun kannattaa mennä silmälääkäriin jos näet mämmin ja suklaan mustana.
        Vai maltatko poistua edes sen vertaa palstalta?
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaa mennä silmälääkäriin jos näet mämmin ja suklaan mustana.
        Vai maltatko poistua edes sen vertaa palstalta?
        😁

        Teillä molemmilla olisi asiaa lanttumaakarille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä molemmilla olisi asiaa lanttumaakarille.

        Miten se sinua on auttanut?


      • Anonyymi
        RepeMämmi kirjoitti:

        Ja viimeistään ulos tullessaan ovat täysin samannäköisiä.

        Tyypillistä juttuasi kaikki liittyy peräpäähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä juttuasi kaikki liittyy peräpäähän.

        Mistä ruoka tulee ulos sinun kropassasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaa...
        Onko tuotoksesi siis mustaa mönjää. Kannattaisi käydä varmaan lääkärillä.
        Samalla voisit pyyttä jotain tasoittavaa lääkitystä ettei tarvisi kaikkia juhlapyhiä palstalla roikkua.

        Eikö Jeesus parannakkaan ?


    • Anonyymi

      Minun pääsiäiseni syvin merkitys on mämmi.

    • Anonyymi

      Se kun Jeesus kärsi rangaistuksen puolestamme.

      • Anonyymi

        Mitä sä esität,et sä mikään kristitty ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä esität,et sä mikään kristitty ole.

        Sinäkö sen päätät?


    • Anonyymi

      Vesi

    • Anonyymi

      Mämmi on kuin nestemäistä ruisleipää ja samanmakuistakin, eli yhtä pahaa.

      • Anonyymi

        Valtaosa suomalaisista on eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa suomalaisista on eri mieltä.

        Niin se taitaa ollakin. Mämmi on vielä paljon pahempaa ja ja inhottavamman näköistäkin kuin se leipämuodossa oleva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se taitaa ollakin. Mämmi on vielä paljon pahempaa ja ja inhottavamman näköistäkin kuin se leipämuodossa oleva.

        Mutta kalja kelpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kalja kelpaa?

        Paras olut tehdäänkin vehnästä. Jonkinlaista olutta saa myös ohrasta. Rukiista voi valmistaa juomaksi vain kiljua.


    • Anonyymi

      Mämmi myös.

    • Anonyymi

      Jeesuksen liha.
      Nami pyhän ehtoollisen.
      ,😁

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      113
      3126
    2. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      158
      2422
    3. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      325
      2403
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      129
      2231
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1531
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      31
      1347
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      120
      1210
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1137
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1124
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      941
    Aihe