Mitä jos joku välittää enemmän eläimistä kuin ihmisistä?

Anonyymi

Kaveri välittää eläimistä todella paljon mutta ihmisten hätä, kuten tämä sota ei hetkauta yhtään. Ei häntä kiinnosta jos tapahtuu jotain missä ihmisiä kuolee kuten vaikka koulusurmat silloin aikoinaan.
Mutta jos hän lukee että joku koira tai kissa menehtyi tulipalossa niin hän tulee surulliseksi. Jos palossa on ollut ihmisiä niin ihmisten kohtalo ei kiinnosta.

Jos hänen sukulainen kuolee niin ei hän reagoi siihen normaalisti. Kun hänen kissa kuoli niin hän itki silmänsä päästä ja joutui hakemaan rauhoittavia että pystyi nukkumaan ja pääsi töihin.

Ei minusta ole normaalia.

18

1038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se minkälaisia ihmiset ovat on tehny itsestäni välinpitämättömän muita ihmisiä kohtaan ei aina mutta usein. vain ihminen on peto. Nämä eläimet joita ovat ns petoja syövät mutta ihminen yleensä on aina se joka voi tehdä pahaa tarkoituksemukaisesti,

• Anonyymi

Eikä normaalia ole toisen ihmisen omistaminen kun sinut synnytti.

• Anonyymi

Ihmisiä kuolee koko ajan jossain päin maailmaa. Ei surkuttelu sitä miksikään muuta.

• Anonyymi

Kyllä se on ihmisten, tai voi olla myös ihmisen aikaansaannosta, kun joku pitää esimerkiksi koiria tärkeämpänä, kuin ihmisiä.
      Se tulee ihan lapsuuden ja nuoruuden kokemuksista.

• Anonyymi

Terveen ihmisen merkki.
      Kukaan normaaliälyinen ei pidä ihmistä rationaalisena tai hyvänä olentona.

• Anonyymi

Lapset ja eläimet on viattomia ja puolustuskyvyttömiä, herättää suojelu-ja hoivavietin.

• Anonyymi

Ja jos on joutunut perkeleiden kohdeltavaksi, niin nostaa esimerkiksi koiran ihmisen ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos on joutunut perkeleiden kohdeltavaksi, niin nostaa esimerkiksi koiran ihmisen ohi.

Koirat on ihania uskollisia ystäviä, jotka on mukana 24/7 arjessa niin suruissa kuin iloissa. Niistä tulee tärkeitä ja läheisiä. Ne ei tee monia ikäviä asioita mitä ihmiset, ja ne vaan osaa olla hetkessä sen kummempia ajattelematta. Olla vain. Sanaton viestintä.

• Anonyymi

Kyl se on ihan normaalia. Eläimet ovat monta kertaa viattomampia kuin kukaan ihminen.

• Anonyymi

Tuo nimenomaan on normaalia.

Se on epänormaalia, jos tuntemattomien ihmisten kuolemat hetkauttavat sinua puoleen tai toiseen.

Pelastan paljon mieluummin kissan tai koiran kuin jonkun ihmisen. Ihminen on niin vitun vammainen paskakasa, että se ansaitseekin kuolla kivuliaasti.

• Anonyymi

Aloittajankin voisin jättää kitumaan kadulle ja vaan katselisin, että siinä tuo nyt kuolee, onpa harmi teoriassa.

• Anonyymi

Sama täällä, lampaat ja peurat on paljon mukavampia kuin esim, ukroinat

• Anonyymi

Ihmisiä kärsii ja kuolee koko ajan. Ei kaikkia voi surra, tuntemattomia ihmisiä. Varmaan häntäkin surettaisi läheisen ihmisen kuolema. Toisaalta myös eläimiä kärsii ja kuolee koko ajan. Tuskin hänkään suuremmin suree muita kuin itselleen läheisiä eläimiä.

Perheeseen kuuluvan lemmikin kuolema on iso suru kenelle vain. Jos ei ole, jotain pelottavan kivikovaa on ihmisen luonteessa.

Kyllä minunkin sydäntä riipaisee eläinten huono kohtelu, julmia ihmisiä on. Ihminen tekee sen aina tahallaan.
      Omat lemmikkini ovat vähintään hyvän ihmisen veroisia perheenjäseniä, joista pidetään yhtä hyvää huolta kuin ihmisistäkin.

• Anonyymi

Hyvä että joku välittää edes eläimistä. Onhan niitäkin, jotka eivät välitä eläimistä eivätkä myöskään ihmisistä sen enempää. Niistä olisin huolissani.

• Anonyymi

Mikä sinusta on "normaali" reaktio sukulaisen kuolemaan?
      Kun isäni kuoli, en itkenyt enkä tiedä kenenkään muunkaan lähisukulaiseni itkeneen. Isäni oli ilkeä ihminen, joka haittasi läheistensä elämää, hänen kuolemansa oli helpotus meille. Kunnialliset hautajaiset silti pidettiin. Kukaan ei itkenyt. Tämä oli tässä tapauksessa normaalia.
      Opettakoon elämä sinuakin!

• Anonyymi

Ei kaikkia kiinnosta sellaiset asiat, joille ei todellakaan mahda mitään, kuten Ukrainan sota. Sinuakin kun näkyy kovasti se ahdistavan, kannattaisi seurata välillä jotain muuta.

• Anonyymi

Itse kyllä suren lähesen kuolemaa tai vakavaa sairautta,mutta en jaksa surran sodan uhreja.Mitä tuntemattomien ihmisen sureminen auttaa ketää.Okei myötätuntoa.Mulla on sellanen elämäntilanne että mulla olis 24/ 7 aikaa ajatella sotien uhria.Miksi mun pitäis surra tuhansia ihmisiä sen takia että ovat kuolleet sodassa.Olenko kylmä tunteinen kun mua ei itketä sodassa kuolleet ihmiset.

• Anonyymi

Kyllä minäkin eläimistä pidän , ihmisillä on valta ,miksi he eivät pidä huolta omistaan saati naapurista jolla menee huonosti!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe