Ollaan kaverin kanssa menossa Mustilan farmille kesäleirille 17.7.22. Millainen paikka se on? Kuinka paljon ja millaisia hevosia paikasta löytyy leirikäyttöön? Olis kiva jos vaan semmoset joilla on omaa kokemusta vastaisi :).
Vastaukset 11
- Anonyymi
Mahtava paikka
- Anonyymi
Tällä hetkellä ei ole opettajaa ollenkaan.Teinitytöt huutelee ohjeita omistajalle,joka seisoo kentällä.Ei tiedä omistaja ratsastuksesta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä ei ole opettajaa ollenkaan.Teinitytöt huutelee ohjeita omistajalle,joka seisoo kentällä.Ei tiedä omistaja ratsastuksesta mitään.
Ei siis opettajaa ollenkaan ?
- Anonyymi
Hirveä.
- Anonyymi
Meillä oli ainakin uus opettaja. Kiva viikonloppu.
- Anonyymi
Kamala Harris ihan järkytöntä
- Anonyymi
Ihana paikka, hyvää ruokaa, kiltit hevoset, ei ehkä talli jossa parhaiten edistyt mutta jos haluat ihanan leirin kavereiden kanssa hyvässä seurassa niin ehdottomasti mene✨💕🦄
Top kolme lemppariani on
1. Vikker💕
2. Onni💕
3. Nalle🦄
Ja jos jollain tietyllä hevosella on jokin tapa niin siitä kerrotaan ekana iltana, mutta kaikki heboset ovat perus kilttejä - Anonyymi
oon ite menossa ens vuonna varmaan siis 2026 niin mietin et millanen paikka
- Anonyymi
Oon myöhässä mutta oon käyny mustilassa aika kauan ja nykyisestä ihanat opettajat ja ruoka on hyvää mikään hepoista ei tee mitään pahaa ja ei joudu työskentelee kipeenä.
- Anonyymi00010
mä tuun myös vuonna 2026. leiri mille meen on 26.7-30.7.2026:) on mun eka kerta (mille leirille sä meet
- Anonyymi00011
Menen leirille nro 8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051716- 1451121
- 871065
- 671063
- 101994
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142812- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644