Ollaan kaverin kanssa menossa Mustilan farmille kesäleirille 17.7.22. Millainen paikka se on? Kuinka paljon ja millaisia hevosia paikasta löytyy leirikäyttöön? Olis kiva jos vaan semmoset joilla on omaa kokemusta vastaisi :).
Mustilan farmi
11
2039
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtava paikka
- Anonyymi
Tällä hetkellä ei ole opettajaa ollenkaan.Teinitytöt huutelee ohjeita omistajalle,joka seisoo kentällä.Ei tiedä omistaja ratsastuksesta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä ei ole opettajaa ollenkaan.Teinitytöt huutelee ohjeita omistajalle,joka seisoo kentällä.Ei tiedä omistaja ratsastuksesta mitään.
Ei siis opettajaa ollenkaan ?
- Anonyymi
Hirveä.
- Anonyymi
Meillä oli ainakin uus opettaja. Kiva viikonloppu.
- Anonyymi
Kamala Harris ihan järkytöntä
- Anonyymi
Ihana paikka, hyvää ruokaa, kiltit hevoset, ei ehkä talli jossa parhaiten edistyt mutta jos haluat ihanan leirin kavereiden kanssa hyvässä seurassa niin ehdottomasti mene✨💕🦄
Top kolme lemppariani on
1. Vikker💕
2. Onni💕
3. Nalle🦄
Ja jos jollain tietyllä hevosella on jokin tapa niin siitä kerrotaan ekana iltana, mutta kaikki heboset ovat perus kilttejä - Anonyymi
oon ite menossa ens vuonna varmaan siis 2026 niin mietin et millanen paikka
- Anonyymi
Oon myöhässä mutta oon käyny mustilassa aika kauan ja nykyisestä ihanat opettajat ja ruoka on hyvää mikään hepoista ei tee mitään pahaa ja ei joudu työskentelee kipeenä.
- Anonyymi00010
mä tuun myös vuonna 2026. leiri mille meen on 26.7-30.7.2026:) on mun eka kerta (mille leirille sä meet
- Anonyymi00011
Menen leirille nro 8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1514513Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1923157Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1042791Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis212763Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1452652Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos352057Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu541997Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat121859En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131845Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381119