Kaukoputken kuva on väärinpäin. Olen yrittänyt saada sen kääntymään oikeinpäin kääntämällä kaukoputken väärinpäin, mutta se ei auta.
Kaukoputktn kuva on väärinpäin
7
842
Vastaukset
- Anonyymi
Ratkaisu ----> 🙃🔭
- Anonyymi
Kamerankin kuva on aina ylösalaisin, mutta se käännetään etsimellä oikeinpäin.
- Anonyymi
Mun kamerassa kuva on oikeinpäin, vaikkei siinä ole etsintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kamerassa kuva on oikeinpäin, vaikkei siinä ole etsintä.
Ethän sinä ressukka edes pääse näkemään, että kuva on väärinpäin, kun kamerassasi ei ole etsintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä ressukka edes pääse näkemään, että kuva on väärinpäin, kun kamerassasi ei ole etsintä.
Pääsenpäs, sillä onhan siinä on laadukas lcd-näyttö.
- Anonyymi
Minulla on sama ongelma mutta ratkaisin sen sillä, että roikun polvitaipeilla rekissä pää alaspäin niin tuntuu aivan kuin näkymä olisi oikein päin.
- Anonyymi
Tuota pitää kokeilla, hyvä vinkki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571