Kasino Helsinki.

Anonyymi

Tässä huomaa miten veikkaus on alkanut säästää Helsingin kasinolla. Vuosia käyneenä huomannut nämä muutokset...Kahvia ei enään ilman kultakorttia saa ennen 2 kuppia,,,,pikkuleivät poistettu vip huoneesta,,mysteeri potit poistettu asiakkaiden pyynnöstä,,ennen joka päivä sitten kuun viimeinen päivä,,nyt ei koskaan kait.. Pelin rakentajille ostaisi wiskin heti ovat niin hyvän duunin tehneet,valvojille 2 pulloa osaavat niin hyvin sulkea koneen ohjelman ,vaikka eihän niitä mitenkään pysty muuttamaan.onhan kaikki hiiren päässä... Asian ydin miten ihmeessä nämä ukot ja akat saisi selvittämään,mitä on tapahtunut REY siirrettyä Veikkauksen alle.?

10

3803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mysteeripotit menivät aina mysteerisesti samoille tyypeille. Kaikki pelaaminen on tietoteknisesti seurannassa, kortti sisään kun pelaat , jotta ei väärät henkilöt saa voittoja. Säädettyä toimintaa. Jos haluat hävitä, pelaa ihmeessä.

    • Anonyymi

      Tuli käytyä tampereenkin casinolla. Ihan hieno paikka siis jääkiekokon katsomiseen. mutta itse casino oli kyllä ihan surkea helsinkiin verrttuna.

      Pelkkiä slotteja. Rulettia. Muutama pelipöytä jotain blackjakkia. Neljä pokeri pöytää omassa luolassa. Siinä kaikki.

      • Anonyymi

        ei tarvi tampereelle asti mennä häviämään. Veikkaus on aivan sama kaikkialla, ei voittoja.


    • Anonyymi

      No tuli kuitenkin käytyä jälleen,,,mahdotonta saada voittoa millään pienelläkään panoksella, Todella paskaine paikka nykyään röökihuoneen lattia tahmea kuin entisen eukon se tumppeja latialla tuhkikset täynnä. Jurriset mölyää kovenpaa kuin kanatarhan asukkaat siivojat varmaan lomautettu,
      Vuoropäälikkö ei laita alaisiaan hoitamaan järjestystä , Aamen.

    • Anonyymi

      No nythän siellä alkaa tapahtua kummia....kysytään mihin uskot politiikassa,,,miten se kuuluu tälle firmalle alkuunkaan.ellet vastaa mene ulos,,,sitten tämä aletaan vaatimaan tilitietoja nähtäväksi,,mihin ihmeeseen tähän touhuun saadaan jotain tolkkua? Kuka nämä päätökset tekee?

    • Anonyymi

      Ihan sama se on tampereen areenallakin. Ei ne slotit mitään anna, No siirryin pelaan balck jackia, 10€ minimi on aika kova, mutta tasapelillä sai kuitenkin pitää panoksensa. Muistan kun jossain barissa veikkaus tai silloinen ray ryösti panokset tasapelilläkin. Tuossa sai pitää tasapelillä panoksensa ja jäin vähän päälle.

    • Anonyymi

      Mikä hemmetin REY ?

      • Anonyymi

        Varmaan RAY.

        Sitä ei ole enää, mutta vielä muutama vuosi sitten pelejä jaoteltiin niin, että casinpolit oli ray:lla ja veikkauksella lotto ja vedonlyönti. Sitten ne yhdistetiiin veikkaukseksi kaikki, koska tuli kiista kenelle joku peli kuuluisi.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe