tuntenut tällaista mitä tunnen nyt sua kohtaan. Siksi toivon, että älä satuta mua 💔 Tälläkään hetkellä. Älä.
En ole koskaan aiemmin
17
743
Vastaukset
- Anonyymi
Töks!
Koskin kipupisteeseen. - Anonyymi
En ole itsekään tuntenut näin mitä nyt miestä kohtaan.
Ei koskaan häntä tahallani tule satuttamaan. - Anonyymi
Ihmiset on piruja, kannattaa ottaa oikea asenne. Ihan sama mitä muut touhuaa!
- Anonyymi
Ei ole tarkoitus mitenkään satuttaa sinuu. Itseä suojellakseni en enää lähetä uusia yhteystietojani, koska sinulla o n jo ne.
Ehkä toinen tapaus, mutta olen täysin turhautunut mies.- Anonyymi
Mitä uusia yhteystietoja? Olet vaihtanut numeron?
- Anonyymi
Mikä turhauttaa?
- Anonyymi
Tämä vain yksi kevät muiden joukossa, toimintaa! Nyt!
- Anonyymi
Välit poikki pikaisesti vai? ✂
- Anonyymi
En tietenkän.
- Anonyymi
Muistan tuon lauseen "En ikinä tekisi mitään mikä satuttaisi sinua" - Silti satutit💔
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Mitähän nyt on tehty?
- Anonyymi
En aio satuttaa sua toivottavasti kaikki on hyvin 🙂
- Anonyymi
M?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M?
Ei halua myöskään M satuttaa ketään jos sitä kysyit. Miksi haluaisikaan?
- Anonyymi
Minä toivon, ettei hän satuta sinua. Itselläni on samantapainen tilanne ja jotenkin vaan haluaisi luottaa siihen, ettei toinen vahingoita. Tilanne on hirveä. En uskalla häntä tavata ja samaan aikaan ikävöin. Tai siis mietin, että mitä voisi tapahtua jos päätyisimme juttusille? En kestäisi enää yhtään hylkäämistä, enkä sanoilla tai vaikenemisella satuttamista. En mitään. Mutta ikävä mitä poden, tuntuu sietämättömältä. Miten voin olla jossain toisessa ihmisessä niin kiinni? Saatan tietysti olla tästä kaikesta sairastunutkin, mutta en ymmärrä mitä tämä on. Miksi pitää olla tällaisissa asioissa spessu, että antaa jonkun vaikuttaa omaan elämäänsä tällä volyymillä?
- Anonyymi
Ilmoitat itsestäsi, nojaten omaan muistoosi, että oli yksi pieni hetki hyvä olla yhdessä, jos muistat, niin tiedätkin....
Kirjoitettu on.väärän vaimon kita
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=f0E304_1hG4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819