rahaa meni satasia, oli kauniita naisia, ehkä jopa pano ensi yöksi.. siltikin.. vastaa ihan rehellisesti kun tämän aamulla luet.. Olenko silti se ketä sinä kaipaat vai onko tämä nyt ohi? Meitäkö ei koskaan tulekaan?
Kun sinä nyt istuit siellä baarissa
50
631
Vastaukset
- Anonyymi
Olet sinä se jota kaipaan
- Anonyymi
Oletko huomennakin vielä? Vai tuleeko uusi tilalle narikalla klo 3?
- Anonyymi
Kello 00:15 on vielä preesensissä ja imperfekti on tuntien päässä!
- Anonyymi
Tuo onkin tarkoitettu huomiseksi sellaiselle, joka istuu nyt ehkä baarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo onkin tarkoitettu huomiseksi sellaiselle, joka istuu nyt ehkä baarissa.
Aamulla maistuu vielä kalja. Suoli24 ehkä kello 24.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten kun lukee niin vastaa. Jokaisella on aamu/huominen sitten kun on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niiin ja kai sä nukut välillä ees, varo ettei tule suolisolmu kaljasta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niiin ja kai sä nukut välillä ees, varo ettei tule suolisolmu kaljasta :)
Yksi yö tunnu missään, ollaan juhlittu samoilla silmillä ainakin viisi vuorokautta joskus aiemmin useastikin. :) Totta puhun.
- Anonyymi
Ei ole ohitse, sinä se olet. Sinun pitäisi tuntea se nytkin omassa rinnassasi. Nii'in, siitä sinä tiedät. Sinusta ja minusta tulee vielä joku päivä ME.
- Anonyymi
Haluan hänet mutta tällä hetkellä en tunne sitä. Enkä tiedä missä hän on. Toivottavasti nukkuu tyytyväisenä tietämättä baareista tai tästä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan hänet mutta tällä hetkellä en tunne sitä. Enkä tiedä missä hän on. Toivottavasti nukkuu tyytyväisenä tietämättä baareista tai tästä mitään.
Baarit on avoinna yli kahden vuoden jälkeen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl sun pitäis tuntea kun minäkin sen tunnen. Usko, toivo ja luota mitä sydän sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baarit on avoinna yli kahden vuoden jälkeen...
Tiedän. Itse olen pysynyt niistä poissa vähän pidempään. Syyn kaivattuni saattaa arvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl sun pitäis tuntea kun minäkin sen tunnen. Usko, toivo ja luota mitä sydän sanoo.
Yritän. Ehkä luotan taas aamulla herätessä.
- Anonyymi
Täällä monta miestä sulle vastaamassa. On varaa valita.
- Anonyymi
Niin, täällä saa ihan itse päättää kenet valitsee häneksi. Ellei hän sitten päätä auttaa ja laita jonkin tunnisteen. Katsellaan sitä huomenna sitten miten tässä käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, täällä saa ihan itse päättää kenet valitsee häneksi. Ellei hän sitten päätä auttaa ja laita jonkin tunnisteen. Katsellaan sitä huomenna sitten miten tässä käy.
Oletko hukannut hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hukannut hänet?
Tavallaan joo. Kyllä kivoja ja tykkääviä vastauksia saa edelleen, mutta ne on varmaan ihan muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnisteita ei ole juuri näkynyt aikoihin kellään. Silti vastaillaan niin kuin joku tuntisi täysin varmasti. Hulluksi täällä tahtoo tulla. Punainen lanka hävisi aikoja sitten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnisteita ei ole juuri näkynyt aikoihin kellään. Silti vastaillaan niin kuin joku tuntisi täysin varmasti. Hulluksi täällä tahtoo tulla. Punainen lanka hävisi aikoja sitten...
Niin varmaan tullaankin. Mutta vielä hullummaksi tulen täysin ilman häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa voin sanoa kyllä itsekin... Mutta hänellä on varmaan toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman luo sydänsuruja :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa voin sanoa kyllä itsekin... Mutta hänellä on varmaan toinen.
Miksi niin ajattelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman luo sydänsuruja :(
Niin tekee. Näen häntä toki muuallakin mutta siltikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niin ajattelet?
En tiedä... Toivottavasti olen väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä... Toivottavasti olen väärässä.
Olet varmasti väärässä. Vanha intuitio tuli että olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmasti väärässä. Vanha intuitio tuli että olet.
Ok... Kiitos.
- Anonyymi
Surullista..............
Satasilla sais paljon pussikaljaa ja sitte kaikki näyttäis kauniilta.
https://www.youtube.com/watch?v=aWKYGsm3Ue8- Anonyymi
Olen joskus ajatellut, että kaivattuni voisi olla pihi. Yleensä ihastun sellaisiin, siksi kai noin oletan.
- Anonyymi
Alkoholi on tupakan jälkeen tyhmin päihde ja huimausainepolitiikka on ollut vituillaan yli 60 vuotta.
Alkoholi hetkeksi kaiken kaunistaa mutta vain hetkeksi ja kuningas krapula muistuttaisi.
https://www.youtube.com/watch?v=S5kdShk7ErY - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen joskus ajatellut, että kaivattuni voisi olla pihi. Yleensä ihastun sellaisiin, siksi kai noin oletan.
Säästäväisyys on hyve. :)
Ilmastonmuutos, geopolitiikan myllerrys ja kaikkee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmastonmuutos, geopolitiikan myllerrys ja kaikkee.Ja voi perkele, mun pitää opetella kalastamaan :) Vielä en syö särkee kun lohi kasvattaa enemmän järkee.
Lohi on ennätyskallista eikä ehkä enää halpene
https://yle.fi/uutiset/3-12401369 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmastonmuutos, geopolitiikan myllerrys ja kaikkee.Olen samaa mieltä. Tottakai on hyve. Siksi sellaisiin kai ihastunkin :)
Olen itsekin tiettyyn rajaan asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voi perkele, mun pitää opetella kalastamaan :) Vielä en syö särkee kun lohi kasvattaa enemmän järkee.
https://yle.fi/uutiset/3-12401369Kalastusvinkkejä, ihanaa :)
Helsingin rannikon siluetti siintää horisontissa veneen takana ja keula halkoo kevyessä etelätuulessa aaltoja aurinkoisella Suomenlahdella. Luotain näyttää veneen alla vettä Sitinin penkassa 47 metriä ja luotain piirtelee lupaavasti pikkukalaparvia väliveteen ja joukossa näkyy luotaimen ruudulla isompia banaanin mallisia kaikuja – paikalla on siis melko varmasti lohia.
https://kalamies.com/kalastus/kalalajit/merilohi-ja-merilohen-kalastus/merilohen-uistelu-toisinaan-niin-haastavaa-mutta-palkitsevaa/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Tottakai on hyve. Siksi sellaisiin kai ihastunkin :)
Olen itsekin tiettyyn rajaan asti.Kannattaa lukea vaikka André Comte-Sponville: Pieni kirja suurista hyveistä :)
Mulla omassa kirjahyllyssä.
Vaikka hyveistä ei juurikaan enää puhuta, se ei merkitse sitä, ettemme enää tarvitsisi niitä, eikä liioin sitä, että meillä olisi oikeus olla piittaamatta niistä. Spinoza sanoi, että on parempi opettaa hyveitä kuin tuomita paheet; ilo on surua parempi, ihailu parempi halveksuntaa, hyvä esimerkki parempi kuin häpeäntunne.
Tarkoituksena ei ole luennoida moraalista vaan auttaa itse kutakin olemaan oma herransa ja tuomarinsa. Minkä vuoksi? Jotta meistä tulisi inhimillisempiä, voimakkaampia ja lempeämpiä.
Hyve on samalla kyky, hyvä ominaisuus ja vaatimus. Hyveet ovat meidän moraalisia arvojamme, mutta niistä tulee todellisuutta vain siinä määrin kuin kykenemme soveltamaan niitä elämäämme ja tekoihimme. Ne ovat aina ainutkertaisia, meidän laillamme, ja aina moninaisia niiden heikkouksien lailla, joita ne pyrkivät vastustamaan.
Ei ole olemassa hyvää itsessään: hyvää ei kerta kaikkiaan ole, ellemme luo sitä hyvillä teoilla, joita nimitetään hyveiksi. Juuri nämä André Comte-Sponville on valinnut teoksensa aiheiksi.
Suurin niistä on rakkaus – mutta myös oikeudenmukaisuus, rohkeus, suvaitsevaisuus, huumorintaju ja kolmetoista muuta klassista hyvettä saavat tämän suositun ranskalaisen filosofin tulkitsemina sovelluksensa nykypäivän arkielämässä, antaen samalla uuden näkökulman länsimaisen etiikan historiaan.
Pariisissa v. 1952 syntynyt filosofi André Comte-Sponville, entinen kuuluisan École normale supérieuren oppilas määrittelee itsensä agnostikko-humanistiksi. Hän isännöi filosofian konferensseja Pariisin Panthéon-Sorbonnen yliopistossa ja on belgialaisen Mons-Hainautin yliopiston kunniatohtori.
Comte-Sponville on toimittanut akateemisia julkaisuja ja julkaissut useita mittavia filosofisia tutkimuksia. Laajempaan tietouteen hän nousi v. 1995 ilmestyneellä teoksellaan Petit traité des grandes vertus, joka sai Ranskan Akatemian La Bruyère -palkinnon ja on käännetty jo kahdellekymmenellekolmelle kielelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voi perkele, mun pitää opetella kalastamaan :) Vielä en syö särkee kun lohi kasvattaa enemmän järkee.
https://yle.fi/uutiset/3-12401369Toi särki on ollut Suomessa arvossaan 1900-luvulla sortovuosien aikana 1899-1905 ja 1908-1917 eli itsenäistymiseemme saakka! Sortajana TIETYSTI toi itänaapuri!!!
Sortovuodet eli sortokaudet olivat ajanjaksot 1899–1905 (ensimmäinen sortokausi) ja 1908–1917 (toinen sortokausi), jolloin Venäjän keisarikunta yritti venäläistää[1] Suomea. Nimi ”sortovuodet” on otettu käyttöön jälkeenpäin, ensimmäisestä sortokaudesta käytettiin nimeä ”routavuodet”.
Ensimmäisellä sortokaudella muun muassa kerättiin Suuri adressi ja perustettiin vastarintajärjestö Kagaali, joka järjesti kutsuntalakkoja.
Toisella sortokaudella annettiin yhdenvertaisuuslaki, käynnistettiin JÄÄKÄRILIIKE. Sortokausi päättyi Suomen itsenäistymiseen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sortovuodet
Ryysy ei ole osannut mongolivallan jälkeen uudistua vaan jatkaa samaa paskaa kuin mongolien tsingis khan 1200-luvulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi särki on ollut Suomessa arvossaan 1900-luvulla sortovuosien aikana 1899-1905 ja 1908-1917 eli itsenäistymiseemme saakka! Sortajana TIETYSTI toi itänaapuri!!!
Sortovuodet eli sortokaudet olivat ajanjaksot 1899–1905 (ensimmäinen sortokausi) ja 1908–1917 (toinen sortokausi), jolloin Venäjän keisarikunta yritti venäläistää[1] Suomea. Nimi ”sortovuodet” on otettu käyttöön jälkeenpäin, ensimmäisestä sortokaudesta käytettiin nimeä ”routavuodet”.
Ensimmäisellä sortokaudella muun muassa kerättiin Suuri adressi ja perustettiin vastarintajärjestö Kagaali, joka järjesti kutsuntalakkoja.
Toisella sortokaudella annettiin yhdenvertaisuuslaki, käynnistettiin JÄÄKÄRILIIKE. Sortokausi päättyi Suomen itsenäistymiseen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sortovuodet
Ryysy ei ole osannut mongolivallan jälkeen uudistua vaan jatkaa samaa paskaa kuin mongolien tsingis khan 1200-luvulla.Kagaali oli ensimmäisellä sortokaudella (1899–1905) Suomessa syntynyt vastarintajärjestö. Se vastusti venäläistämistoimia ja niitä toteuttanutta valtakoneistoa, etenkin kenraalikuvernööri Nikolai Bobrikovia. Järjestön tärkein ase oli propaganda.
Sana kagaali tulee heprean sanasta kahal ’seurakunta, yhteenliittymä’. Se oli pilkkanimi, jolla Venäjän konservatiivilehdet ilkkuivat hallituksenvastaiselle toiminnalle Suomessa.
Kagaali tarkoitti alkujaan Venäjän juutalaisten seurakuntien keskuselintä.
Kagaalin varsinainen perustamiskokous pidettiin 15. syyskuuta 1901 varatuomari Arne Cederholmin asianajajatoimistossa, joka sijaitsi Helsingissä Pohjoisesplanadin ja Unioninkadun kulmauksessa. Kokouksessa olivat läsnä Arne Cederholm, Ernst Estlander, Th. Homén, Adolf von Bonsdorff, Carl Mannerheim, F. von Wright ja lyhyen hetken Eugen Wolff. Tätä tilaisuutta pidetään Kagaalin varsinaisena perustavana kokouksena.
Myöhemmin uusia kokouksia pidettiin tässä samassa paikassa. Kagaali perusti Helsinkiin keskustoimikunnan ja jakoi maan 45 piiriin. Sillä oli noin 500 kirjeenvaihtajaa, jotka huolehtivat paikkakunnillaan työn järjestämisestä ja hankkivat avukseen paikallisia asiamiehiä, jotka jakoivat heidän kanssaan salaisia painotuotteita ja tekivät muita tehtäviä.
Mechelin laati kansalaisadressin, johon kertyi noin 500 000 nimeä. Keisarille adressi toimitettiin syyskuussa, mutta vastaanotto oli jyrkkä. Kenraalikuvernööri Bobrikov reagoi adressiin uhkaamalla aseistakieltäytyjiä opiskelupaikkojen menetyksillä ja virkakielloilla. Kagaalin järjestämät kutsuntalakot saivat keisarin lopulta kuitenkin luopumaan asevelvollisuuden toimeenpanosta.
Bobrikovin saatua diktaattorin valtuudet 29. maaliskuuta 1903 hän karkotti maasta Kagaalin johtohenkilöt, minkä jälkeen Kagaalin toimintaa johdettiin Tukholmasta käsin. Maanalaiset lehdet Fria Ord, Vapaita Sanoja, Vapaita lehtisiä kirjoitettiin ja painettiin useimmiten Tukholmassa. Kagaali järjesti Ruotsissa myös muun muassa Bodenin kokouksen maaliskuussa 1904. Enemmistö pysyi Mechelinin väkivallattoman vastarinnan linjalla, mutta kirjailija Konni Zilliacuksen vähemmistösiipi perusti aktiivisen vastustuspuolueen, ja aktivistit muun muassa murhasivat Venäjän vallan edustajia, salakuljettivat aseita ja oikeistolaisuudestaan huolimatta solmivat liittoja muun muassa Venäjän sosialistivallankumouksellisten kanssa. Professori Mechelin puolestaan teki yhteistyötä Venäjän liberaalien (kadettipuolue) kanssa.
EUGEN SCHAUMAN on isänmaan sankareihin kuuluva henkilö!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kagaali
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nikolai_Bobrikov
Suomalaiset aktivistit olivat vuoteen mennessä 1904 muodostaneet salaisen verkoston, joka kaavaili Bobrikovin murhaa vastalauseena venäläistämispolitiikalle. Heidän edelleen ehti kuitenkin Kouluylihallituksen 29-vuotias apukamreeri, senaattori Waldemar Schaumanin poika Eugen Schauman, joka murhasi Bobrikovin ampumalla tätä 16. kesäkuuta 1904 Helsingin Senaatintalossa eli nykyisessä Valtioneuvoston linnassa. Schauman suunnitteli ja toteutti tekonsa yksin, vaikka oli yhteydessä myös muihin aktivisteihin.
Aiemmin senaatin virkamiehenä työskennellyt Schauman tiesi Bobrikovin johtavan puhetta senaatin talousosaston istunnossa joka torstai kello 11 aamulla, ja 16. kesäkuuta oli viimeinen senaatin istunto ennen Bobrikovin kesälomaa. Bobrikov saapui kävellen Senaatintalolle, jätti adjutanttinsa Ivan Timiriasevin ja muun seurueensa pääovelle ja meni sisään yksin. Hän kohtasi porraskäytävän toisen kerroksen tasanteella Schaumanin, joka ampui Browning-pistoolillaan kolme laukausta häntä kohti. Yksi luoti kimposi Bobrikovin rinnassa olleesta kunniamerkistä, Pyhän Vladimirin rististä, ja toinen univormun napista, aiheuttaen vaarattoman naarmun kaulaan. Kolmas osui messinkiseen vyönsolkeen ja pirstoutui vatsan sisään haavoittaen sisäelimiä.
Eugen Schauman on sankarivainaja. :)
- Anonyymi
Testaan
- Anonyymi
Tee niin ja kerro sitten kun tiedät vastauksen. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee niin ja kerro sitten kun tiedät vastauksen. Hyvää yötä.
Yritin vastata johonkin ja antoi virhettä.
Hyvää yötä :)
- Anonyymi
Vastasin jo. Vinkki, tämä kolmas vastaus.
- Anonyymi
No voi. Yritin tavata läpi, mutta en saa selvää mitkä voisi olla sulta. Jotenkin olo helpottui kuitenkin mulla tässä kirjoitellessa. Olo ei ole enää niin lohduton eikä ehdoton. Ehkä hänestä tulee vielä kulta mulle. Kauniita unia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi. Yritin tavata läpi, mutta en saa selvää mitkä voisi olla sulta. Jotenkin olo helpottui kuitenkin mulla tässä kirjoitellessa. Olo ei ole enää niin lohduton eikä ehdoton. Ehkä hänestä tulee vielä kulta mulle. Kauniita unia.
No se oli multa. Ja noi pari ylempää. Stop, look, listen to your heart what it's sayin. 🎶...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se oli multa. Ja noi pari ylempää. Stop, look, listen to your heart what it's sayin. 🎶...
Sydän sanoo että hän se on. Ei siitä ole kahta sanaa.
- Anonyymi
No niin, kotona ollaan ja "iltapala" syöty. En tiedä ketä kannattaa kaipailla, mutta pirun hauska ilta oli, naurettiin vedet silmissä hölmöille jutuille, ilman järjetöntä juomista. Kiva olisi ollut sinuun törmätä yössä, ehkä joskus sitten....
- Anonyymi
Nukuit kaksi tuntia, kisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukuit kaksi tuntia, kisu.
Tämä ei ole aloittajalta. Hän kun ei ole kisuni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989