En vaan osaa. Liian kauan toivonut jotain, mikä ei koskaan tule toteutumaan. Olo ei ole mitenkään hyvä, mutta itken vähemmän kuin silloin kun sinuun rakastuin ja pelkäsin ties mitä. En oikeastaan itke enää ollenkaan. Olen joskus itkenyt vain siksi, että näin sut vilaukselta pitkästä aikaa ja näin että olit elossa ja kunnossa, tallessa. Nyt en enää saa sinusta otetta täällä, irl ollaan ihan hyväpäiväntuttuja kyllä oltu.
Olit kaikkeni, oli aikoja jolloin ajattelin sinua koko ajan. Rintaa viilsi pelkkä ajatus sinusta lähelläni. Olit elämäni sitä koskaan tietämättä. Nyt on aika ottaa elämä omaan haltuun. Sinun ihanuutesi ei ole vähentynyt yhtään. Tajusin vaan miten mahdottomia toivon. Yritän olla toivomatta jatkossa, koska en usko sua saavani koskaan.
Hyvää yötä rakkauteni. Nuku rauhassa.
Tiedän että on aika luovuttaa
88
3988
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka paljon on ollut yritystä toteuttaa mitään? Palsta vei fiilikset.
- Anonyymi
Ikävää sulle, jos palsta noin viilensi. Kannattaa jutella siitä hänen kanssaan. En osaa auttaa sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää sulle, jos palsta noin viilensi. Kannattaa jutella siitä hänen kanssaan. En osaa auttaa sua.
Ei täällä pystykään kukaan auttamaan yhtään missään. Korkeintaan pilkan ja ivan saa, eipä juuri muuta viime aikoina. Rakkaudesta ei ole ollut tietoakaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä pystykään kukaan auttamaan yhtään missään. Korkeintaan pilkan ja ivan saa, eipä juuri muuta viime aikoina. Rakkaudesta ei ole ollut tietoakaan...
Jokainen valitsee itse, minkä kuvittelee koskevan itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen valitsee itse, minkä kuvittelee koskevan itseään.
Näinkö se on? Minun aloituksiin ei ole tullut muuta kuin vttuilua. Kyllä siitä pystyi päättelemään monenlaista. Ei ole palsta ollut entisensä tämän kuun puolella. Kun vaan osaisin jättää tämän taakseni. Kukaan enää kaipailekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö se on? Minun aloituksiin ei ole tullut muuta kuin vttuilua. Kyllä siitä pystyi päättelemään monenlaista. Ei ole palsta ollut entisensä tämän kuun puolella. Kun vaan osaisin jättää tämän taakseni. Kukaan enää kaipailekaan.
Kyllä minä olen kaipaillut, mutta ei ole ne sulle sitten kelvannut kun noin sanoit. Sitä en tiedä luenko sun aloituksia. En lue kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä olen kaipaillut, mutta ei ole ne sulle sitten kelvannut kun noin sanoit. Sitä en tiedä luenko sun aloituksia. En lue kaikkia.
En ole uskaltanut omia täällä vähään aikaan mitään. Ja olen mustasukkainen noille muille lepertelijöille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole uskaltanut omia täällä vähään aikaan mitään. Ja olen mustasukkainen noille muille lepertelijöille.
Miksi et enää uskalla? Ei täällä kannata olla mustasukkainen. Itse ainakin kirjoitan irl-ihmiselle ja ihan sama mitä kukaan täällä lepertelee, häntä mietin aina kun itse jotain tunnen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et enää uskalla? Ei täällä kannata olla mustasukkainen. Itse ainakin kirjoitan irl-ihmiselle ja ihan sama mitä kukaan täällä lepertelee, häntä mietin aina kun itse jotain tunnen.
Niin tein minäkin aikaisemmin. Sitten tapahtui jotain, joka sai minut perääntymään ja epäilemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tein minäkin aikaisemmin. Sitten tapahtui jotain, joka sai minut perääntymään ja epäilemään.
Mitä sulle tapahtui kun aloit epäillä? Ehkä tunteesi vaan loppui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulle tapahtui kun aloit epäillä? Ehkä tunteesi vaan loppui?
Ei todellakaan minun tunteeni loppuneet. Sain vaan kuraa niskaani täällä.. aloin ajatella että minulle ilkeillään ja kaikki on ollut vedätystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan minun tunteeni loppuneet. Sain vaan kuraa niskaani täällä.. aloin ajatella että minulle ilkeillään ja kaikki on ollut vedätystä.
Ethän sä voi palstan perusteella ajatella, että hän ei tykkää susta. Täällä on niitä, jotka on lähes ammattilaisia toisten tunteiden dissaajina. Eihän ne sinuun ja kaivattuusi liity mitenkään. Mitään negaa ei pidä ottaa itseensä, vaikka sitä ne puoliammattilaiset yrittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä voi palstan perusteella ajatella, että hän ei tykkää susta. Täällä on niitä, jotka on lähes ammattilaisia toisten tunteiden dissaajina. Eihän ne sinuun ja kaivattuusi liity mitenkään. Mitään negaa ei pidä ottaa itseensä, vaikka sitä ne puoliammattilaiset yrittää.
Kaipa se on niin... Toki voisin koittaa saada asiaa selville irl. Jos hänellä on joku, niin siihen loppui haaveilut ja palstailut. Ei sitä olisi kuitenkaan helppoa selvittää... Mutta mielenrauhan saisin. Täällä se tahtoo välillä mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa se on niin... Toki voisin koittaa saada asiaa selville irl. Jos hänellä on joku, niin siihen loppui haaveilut ja palstailut. Ei sitä olisi kuitenkaan helppoa selvittää... Mutta mielenrauhan saisin. Täällä se tahtoo välillä mennä.
Mulla on ihan sama ongelma itselläni. En tiedä onko hänellä joku enkä ole varma edes haluanko tietää. Kun on ne haaveet ja.. (olisin voinut kirjoittaa täsmälleen kuten sä). Nyt kuitenkin nukkumaan öitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ihan sama ongelma itselläni. En tiedä onko hänellä joku enkä ole varma edes haluanko tietää. Kun on ne haaveet ja.. (olisin voinut kirjoittaa täsmälleen kuten sä). Nyt kuitenkin nukkumaan öitä.
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minä myös tajusin mitä paskaa vedätystä vietetään peijaisia toisten tunteiden kustannuksella. Saa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minä myös tajusin mitä paskaa vedätystä vietetään peijaisia toisten tunteiden kustannuksella. Saa olla.
Sinulle tehty samaa? Sitäkö tarkoitit? Minä edelleen tunnen häntä kohtaan, vaikka on kyllä tehnyt varovaiseksi. Olen kyllä huomannut ettei aloituksiini ole enää vastailtu, samalla innolla kuin vaikka kk sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle tehty samaa? Sitäkö tarkoitit? Minä edelleen tunnen häntä kohtaan, vaikka on kyllä tehnyt varovaiseksi. Olen kyllä huomannut ettei aloituksiini ole enää vastailtu, samalla innolla kuin vaikka kk sitten.
Kyllä ja se tekee surulliseksi. Jäin jumiin lauseeseen ”olit kaikkeni sitä koskaan tietämättä”!
Olisi Hänen kirjoittama olisin kyllä tehnyt ja tekisin kaiken mahdollisen sen eteen, että asia korjaantuisi. Eikö kannattaisi kuitenkin, kun et voi koskaan tietää mitä se ihminen on läpi käynyt ja ajatellut sinusta? Minua itkettää jo pelkästään siksi, että hieno rakkaus on saattanut päätyä harakoille, kun ei ole uskallettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollit estää vastaamasta mun mielestä aika paljon provoja myös esinnytään ikäänkuin jonain kaipaajana ni päästään tökkimään tikulla. Täällähän nyt tulee hulluksi ja luulee vaikka mitä niin ehdotankin asialle suoraan katin nostoa pöydälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollit estää vastaamasta mun mielestä aika paljon provoja myös esinnytään ikäänkuin jonain kaipaajana ni päästään tökkimään tikulla. Täällähän nyt tulee hulluksi ja luulee vaikka mitä niin ehdotankin asialle suoraan katin nostoa pöydälle.
Katin nostaminen pöydälle täällä, aiheuttaa vain lisää porua ja ongelmia. Ei ratkaisisi mitään. Sitähän trollit haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katin nostaminen pöydälle täällä, aiheuttaa vain lisää porua ja ongelmia. Ei ratkaisisi mitään. Sitähän trollit haluaa.
Tarkoitin sillä katin nostolla irl. vois olla jotain lopputulosta kaikua kaipailulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on viimeinen viesti aloittajalta. Kaikki aamulliset on sivusta. Tiedoksi tuolle ppää maalittajalle tuolla lopussa. Tukehdu vaikka paskaas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siis tuli tähän sivusta. Aloitus ei ole hänen ajatuksia vaikka esiintyy täällä aloittajana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei missään tapauksessa ole aloittaja. Tämä palsta ja sen troIIit ei minua estele t. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin sillä katin nostolla irl. vois olla jotain lopputulosta kaikua kaipailulle.
Sehän se olisi parasta, kun irl tapahtuisi jotain käänteen tekevää. Sitä odotellessa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvitä ihmeessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se olisi parasta, kun irl tapahtuisi jotain käänteen tekevää. Sitä odotellessa. :)
…, mut ei tule tapahtumaan yhtään mitään, jos kummatkin vaan odottaa😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…, mut ei tule tapahtumaan yhtään mitään, jos kummatkin vaan odottaa😅
Odottaa omissa poteroissaan. Mielenkiintoinen tilanne. Siihen tarvittaisiin ulkopuolista apua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvitä ihmeessä
Eipä ole keinoja selvittää moista juttua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiivistelmä palstan toimintalogiikasta hyvin pitkälti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottaa omissa poteroissaan. Mielenkiintoinen tilanne. Siihen tarvittaisiin ulkopuolista apua?
Hmm niin on kyllä mielenkiintoinen asetelma. Saattais tarvita ulkopuolista apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan rurhaan nyt voit sinakin etsia itsellesi naisen joten amma minun olla nyt
- Anonyymi
Ehkä se kosahti siihen että mä en koskaan halunnut olla mikään hyvänpäiväntuttu.
- Anonyymi
Niin ja pallo oli aina toisella. Hänen halujaan ei kysytty kun sun halut oli ne tärkeät aina. Ymmärrän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja pallo oli aina toisella. Hänen halujaan ei kysytty kun sun halut oli ne tärkeät aina. Ymmärrän.
Hän on meistä se, jolla on mahdollisuus vaikuttaa koska tietää minun tunteeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on meistä se, jolla on mahdollisuus vaikuttaa koska tietää minun tunteeni.
No sitten hän tuskin kirjoittaa tuollaista aloitusta sinulle, jos tietää tunteesi.
- Anonyymi
No täällä ollaan. Olet pitkään ollut kaikkeni, kaikkeni mitä rakastan. Tiedän että olet harhakuva, vaikka niin läheisesti kun sinua kosketan. Olet se jonka syliin painan pääni, se jota tarvitsen kuin sadetta aavikkomaalle.
- Anonyymi
Niin varmasti. Olen muuten nainen ja kirjoitin miehelle.
- Anonyymi
Jos tää naikkonen sinut täältä huomaisi ja olevinaan tunnistsisi, niin saako hän luvan viestittää suoraan ja vastaisitko Sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tää naikkonen sinut täältä huomaisi ja olevinaan tunnistsisi, niin saako hän luvan viestittää suoraan ja vastaisitko Sinä.
Tämä on sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on sivusta.
No niinhän se oli...
- Anonyymi
Samanlaiset on mun luulot Hänesta, että kuitenkin niin just ajattelee. Mun Toiveajattelua tuuleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaiset on mun luulot Hänesta, että kuitenkin niin just ajattelee. Mun Toiveajattelua tuuleen.
Sivusta tämäkin. Minua maalitetaan ties mistä kun te ette sano tulevanne sivusta. Vietän muka palstalla yötä päivää. No en v*tussa vaan sivulliset jatkaa minuna!
- Anonyymi
Hyvää yötä. Ei luovuteta vielä.
- Anonyymi
Hyvää yötä. En luovuta pitää itse nähdä, että paska leffa on paska.:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole aloittajan kommentti, vaikka niin esittää kovin.
- Anonyymi
Ei luovuteta vielä. Katsotaan nyt vielä hetki. Mutta aika toivottomalta tuntuu välillä.
Tämä on aloittajan kommentti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin sieltä tulee, oletusarvoisesti, että tämä on paska leffa. Tätä juuri tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei luovuteta vielä. Katsotaan nyt vielä hetki. Mutta aika toivottomalta tuntuu välillä.
Tämä on aloittajan kommentti.Minä en haluaisi luovuttaa. Joku ehkä niin haluaa ehkä... Kun tietäisi syyn noille hyökkäyksille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en haluaisi luovuttaa. Joku ehkä niin haluaa ehkä... Kun tietäisi syyn noille hyökkäyksille
Mille hyökkäyksille? Täällä käy sekopäitä varsinkin päivisin. Nyt yöllä on kiltimpää. Ne hyökkäykset on sen hyökkääjän korvien välissä eikä liity meihin, jotka jotain täällä kaivataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille hyökkäyksille? Täällä käy sekopäitä varsinkin päivisin. Nyt yöllä on kiltimpää. Ne hyökkäykset on sen hyökkääjän korvien välissä eikä liity meihin, jotka jotain täällä kaivataan.
No mitä nuo kommentoinnit paskasta leffasta sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä nuo kommentoinnit paskasta leffasta sitten on?
En ajatellut sen sisältöä. Oli vaan kiire sanoa että se ei ole multa. Olet oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajatellut sen sisältöä. Oli vaan kiire sanoa että se ei ole multa. Olet oikeassa.
Olen oikeassa missä? Niin jollakin on selvä käsitys nyt jostain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en haluaisi luovuttaa. Joku ehkä niin haluaa ehkä... Kun tietäisi syyn noille hyökkäyksille
Sattumaa ne hyökkäykset vaan on. Hyökkääjä ei tiedä kuka olet ja kaivattusi se ei ole ainakaan. Ei noiden kaikkien tarkoitusperiä voi eikä pidäkään ymmärtää. Toivoisin vaan, ettet anna niiden tulla sun ja kenenkään välille. Itse ainakin toivon ettei vaikuta mun ja hänen väleihin. Pelkkiä troIIeja ne on. Nyt mun pitää mennä nukkumaan. Ei meinaa enää pysyä hereillä. Hyvää yötä. Ja tämä on aloittajalta edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen oikeassa missä? Niin jollakin on selvä käsitys nyt jostain.
Siis että tuo oli jonkinlainen hyökkäys, siinä olit oikeassa. Älä välitä niistä, Ei ne ole sinua kohtaan, satut vaan kohdalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattumaa ne hyökkäykset vaan on. Hyökkääjä ei tiedä kuka olet ja kaivattusi se ei ole ainakaan. Ei noiden kaikkien tarkoitusperiä voi eikä pidäkään ymmärtää. Toivoisin vaan, ettet anna niiden tulla sun ja kenenkään välille. Itse ainakin toivon ettei vaikuta mun ja hänen väleihin. Pelkkiä troIIeja ne on. Nyt mun pitää mennä nukkumaan. Ei meinaa enää pysyä hereillä. Hyvää yötä. Ja tämä on aloittajalta edelleen.
Hyvää yötä. Olen sama jolle juttelit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyökkäykset johtuu trolleista ja niitä riittää ei ihme, että menee sekaisin täällä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyökkäykset johtuu trolleista ja niitä riittää ei ihme, että menee sekaisin täällä .
Trolleja niin, mutta joku motiivi heillä on, olla ilkeä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäntapa rikollisen hyökkäykset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolleja niin, mutta joku motiivi heillä on, olla ilkeä...
Puhut niin totta! Motiivi on olemassa siihen ilkeyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Hyökkäys on paras puolustus” niin sanotaan on ollut ehkä väärinymmärrys ehkä ei. Trollit tai yksi saanut sekoitettua pakan, kuten halunut. Motiivi? Senhän nyt voi arvata helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä. Olen sama jolle juttelit.
Tässä ei ollut muita vastauksia minulta kenen kanssa yöllä juttelit (aloittajalat). Nuo muut tuli sivusta. Tiedoksi jos ihmettelet.
- Anonyymi
Raastavaa mitäpä muutakaan voisi sanoa. On vähän sellanen olo, että on se sieni josta lähtee savua, tomua ilmaan kun sen päälle astuu. Ap.n sanat on taas ihan, kun mun kynästä ja vaikka se toivottomuuden itku on alkanut ehtyä välillä taas työntyy esiin. Kauniita sanoja silti. Nyyhkimällä loputtomiin ei jaksa jatkaa ja täällä palstalla on ilkeitä. Jokaisella on omat syynsä ja oikeutensa tänne kirjoittaa. Ymmärrän.
"Tajusin vaan miten mahdottomia toivon. Yritän olla toivomatta jatkossa, koska en usko sua saavani koskaan."
Tämä on se hetki mikä palauttaa maan pinnalle ja tekee kipeää jonkunkin aikaa. Mutta vähitellen sen hyväksyy ja tuskistakin tokenee. Tsemiä.- Anonyymi
Palstalla viipyessäsi yötä päivää ei todellakaan tule tapahtumaan elämässä mitään positiivistä. Eiköhän oikea elämä ole silloin vääristynyt melko pahasti,
jos olet mielestäsi rakastunut täysin vieraaseen ihmiseen täällä palstalla.
Jos uskot vielä jonkun tietyn ihmisen säännöllisesti vastailevan itsellesi.
Niin asiat pahenevat entisestään.
Olet ehkä joskus jutellut jonkun ihmisen kanssa tai ollut tekemisissä jollain tapaa.
Kaikesta on hyvin pitkällisesti aikaa, todellista yhteyttä teillä ei kumminkaan ole. Oikeassa elämässä tunteesi risteilevät ja mielikuvituksesi voima on se joka saa ajatuksesi sekaisin ja saatat jopa kuvitella, että tuo toinen ihminen kuuluu sinulle.
Mutta mitä tapahtuisi jos saisit tilaisuuden kohdata hänet oikeassa elämässä?
En usko sen johtavan minkäänlaiseen romanssiin, jos et osaa elää elämääsi palstan ulkopuolella ja kohdata toista ihmistä normaalisti. Ja jos sinulla on koko joukko asioita, jotka vain sinä uskot tietäväsi hänestä. Ja jos vain sinä uskot tietäväsi, että mikä on parasta tuolle toiselle ihmiselle. Aina on asioita, joita et tiedä toisesta ihmisestä ja aina on syitä jonka vuoksi ihminen haluaa elää yksinänsä täällä.
Itkeminen ei auta tilannetta ratkeamaan ja toivettasi toteutumaan vaan se helpottaa oloa hetkellisesti.
Realistisesti jokainen ihminen ymmärtää, että pakolla sä et saa asioita toteutumaan ja kaikenlainen painostaminen on myös turhaa ajanhukkaa.
Rakkaus tulee itsestään jos niin on tarkoitettu jokaiselle jopa useamman kerran elinaikana. Ja uskon myös, että se on voimiltaan niin mahtava että se pystyy raivaamaan pienet esteet tieltä. Rakkautta on myös antaa toiselle ihmiselle vapaus elää elämäänsä haluamallaan tavalla eikä yrittää tunkea siihen väkipakolla.- Anonyymi
Eiköhän Hän ole sama joka kirjoittelee Hänelle minusta sama. Ei ole tuikituntematon vaan tuttu ja on olemassa syitä miksi hänelle tänne kirjoittelee. Ne syyt ovat mitä on ja on kertonutkin, että kirjoittelee vain siksi, jos Hän sattuisi ne lukemaan täältä tietäen hyvin, että Hän on varmuudella lukenutkin. Kyllä Hän tietää ja on melko hyvin asioista perillä, mutta puuttuu vaan se rohkeus selvittää tilanne toisen osapuolen kanssa loppuun asti. Antakaamme siis Hänen kaivata Häntä sillä olen varma, että kaipaavat kummatkin ja tulee toivottavasti se päivä, kun asiat selviävät. Sinulle voin kertoa, että kukaan ei ole yrittänytkään tunkea kenenkään seuraan millään tavalla väkipakosta puhumattakaan voit samantien lopettaa sen jauhamisen.
- Anonyymi
En lue noin pitkiä. Tämä ei ole kenenkään blogi. Luin vähän alkua, eka lauseen. En vietä palstalla yötä päivää. Öisin nukun ja päivin käyn töissä. Käyn palstalla iltaisin. Nyt on pääsiäinen ja siksi valvoin. Olin yksinäinen ja ikävä häntä. Älä maalita täällä ketään. Ei mulla muuta. En lue viestejäsi siksikään, että ne alkaa kertomuksella siitä mitä minä teen. Minä tiedän mitä minä teen, et sinä. Älä tule kertomaan mitä muut tekevät vaan kysy ensin. Et kai sinä irl:kään puhu ihmisille noin. Tämä oli aloittajalta. Enempää teille ei ole sanottavaa. Sulle ja tuolle toiselle jota en myöskään lue. Älkää puuttuko ja maalittako ketään täällä. Kysyä voi, jos epäilyttää. Hei hei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Hän ole sama joka kirjoittelee Hänelle minusta sama. Ei ole tuikituntematon vaan tuttu ja on olemassa syitä miksi hänelle tänne kirjoittelee. Ne syyt ovat mitä on ja on kertonutkin, että kirjoittelee vain siksi, jos Hän sattuisi ne lukemaan täältä tietäen hyvin, että Hän on varmuudella lukenutkin. Kyllä Hän tietää ja on melko hyvin asioista perillä, mutta puuttuu vaan se rohkeus selvittää tilanne toisen osapuolen kanssa loppuun asti. Antakaamme siis Hänen kaivata Häntä sillä olen varma, että kaipaavat kummatkin ja tulee toivottavasti se päivä, kun asiat selviävät. Sinulle voin kertoa, että kukaan ei ole yrittänytkään tunkea kenenkään seuraan millään tavalla väkipakosta puhumattakaan voit samantien lopettaa sen jauhamisen.
Luin sinut sittenkin. Olipa kiva viesti. Kiitos. t. aloi.
- Anonyymi
Hei kakkapää. Ne viestit tuolla ylempänä ei ollut minulta. Nyt vasta huomasin että sellaisia edes on. Turhaan väität että vietän täällä yötä päivää. Tulin vasta nyt tänään ja poistun samantien. Kaunis ilma ulkona. En lukenut niitä aamullisia viestejä itse, enkä sua maalitusta pidemmälle. En suo sinulle sitä nautintoa että lukisin sinut. Olisit voinut kysyä, että sinäkö täällä olit aamulla, mutta et vaivautunut. Aloit maalittaa sivullisten viestin perusteella, joten tukehdu vaikka paskaas sinä. En pidä kaltaisistasi ihmisistä en sitten yhtään! Nostatte itseänne jalustalle täällä kertomalle miten muut muka elävät ja miten muiden pitäisi elää. Voin vakuuttaa että olen elänyt sua enemmän tässä elämässäni jo nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin sinut sittenkin. Olipa kiva viesti. Kiitos. t. aloi.
Ole hyvä! kiva, että luit sen💛
- Anonyymi
Tämän langan pieteetillä pitkään jaaritellut väkipakoista ja painostuksista puhuva ihminen vaikuttaa sellaiselta, että hän yhdistelee eri tekstinpätkiä ja jopa ajanjaksoja toisiinsa ja rakentaa jotain yksilöön liittyvää fantasiakuvaa, on mielestään johdonmukainen nettiepikriisien kirjoittelija, mutta olihan se lappalaisen annakin prinsessa omasta mielestään. Ei muuta tähän aloitkukseen, paitsi ehkä herreguud. Sivusta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä! kiva, että luit sen💛
Olet kiva 💛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kiva 💛
Samoin💛💛💛
- Anonyymi
Kaipaavat kummatkin.
- Anonyymi
On tiedostettu.
-sivusta-
- Anonyymi
hyvää pääsiäistä.tuu juttusille.
- Anonyymi
Halauisin…Hyvää Pääsiäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin siis jutella…eihän se siitä ole kiinni ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on sivusta.
- Anonyymi
Joo, provo tämä on, pitäisi kliseistä kyllä tunnistaa esim se ainainen itkun määrä, älkää haksahtako baden badeniin tietää chisukin
- Anonyymi
Höpö höpö sulle et tiedä yhtään mitään !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö sulle et tiedä yhtään mitään !
Tää ei sitten ole aloittajan kommentti. En ole tätä enää avannut, nyt aattelin kurkkia.
- Anonyymi
Siis joo, näit rakkautesi, muttet ottanut edes kontaktiiii...? Onnittelen, samoin olisin itsekin tehnyt, vaikka lienen eri sukupuolta....
- Anonyymi
kuule se on aivan varma etta kyllä jokainen kuolee kun aika on taysi kun sina kuolet niin silloin syntyy uusi vauva
- Anonyymi
Tietyssä iässä kun tulee jätetyksi , sitä ihastuu vaikka mihin ( palstalla mainittuihinkin elämäntaparikollisiin).
- Anonyymi
Minua ei ole koskaan jätetty.
- Anonyymi
Naurattaaaaaaa.....
- Anonyymi
Todella kaunis ja surullinen kirjotus. Toivoisin että me saadaa pitää yhteyttä. T.J.R.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756