Kaunis naapurin Minttu

Anonyymi

Olet kaunis nainen. Ihailin sinua eilen kun kuljit legginseissä. Haluaisin tutustua enemmän sinuun

39

1900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen myös seuraillut Minttua pidemmän aikaa, ai jai kun pääsis polkaisee,

    • Anonyymi

      Äsken olit autoa siivoamassa.

      • Anonyymi

        Kuinka ”äsken”? Ja missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka ”äsken”? Ja missä?

        Äsken eli tunnin sisään. Valkoinen auto


    • Anonyymi

      Kukaan itseään kunnioittava aikuinen nainen ei kulje julkisesti legginsseissä. Mutta nulikkanaiset onkin asia erikseen. :)

      • Anonyymi

        Kukaan itseään kunnioittava nainen ei päästele suustaan tämmöisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan itseään kunnioittava nainen ei päästele suustaan tämmöisiä.

        En minä sitä sanonutkaan, vaan kirjoitin. :)


    • Anonyymi

      Siivoa perässä jos jälki ei nappaa!

    • Anonyymi

      En olisi itse paremmin osannut

    • Anonyymi

      No tuu juttelee t.Minttu

      • Anonyymi

        Tulen juttelemaan kun katseemme ja polkumme kohtaavat ensi kerralla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen juttelemaan kun katseemme ja polkumme kohtaavat ensi kerralla

        Mä en sitten laita leggareiden alle mitään ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en sitten laita leggareiden alle mitään ;)

        Ihanasti kiusaat, silmä lepää ja ajatus karkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en sitten laita leggareiden alle mitään ;)

        Myötähäpeää :]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myötähäpeää :]

        Miksi tarvitsee leggareiden alla olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en sitten laita leggareiden alle mitään ;)

        Kiva kun karvareuhka änkee leginssikankaan läpi tuulettumaan ;)


    • Anonyymi

      Ei vielä keretty juttelemaan 😔, nähty pari kertaa pikaisesti moikaten

    • Anonyymi

      Pari kertaa törmännyt yhteen Minttuun tässä kerrostalossa, viime kerrasta on kyllä jo jonkin aikaa 🤔

    • Anonyymi

      Taitaa olla kyse kahdesta eri Mintusta, se joka asuu sillä yhdellä tiellä ja sitten se, joka oli siellä yhdessä työpaikassa, tai sitten muita minttuja, kerron kuitenkin omalta kannaltani kahdesta tietämästäni Mintusta. Sen samalla tiellä asuvan nimen hokasin yhden 2005 nostetun viestin perusteella n.viikko sitten. En tiennyt irl vielä hänen etunimeään, mutta selvitin sen facen kautta, on siellä mun kaverin kaverin kaveri. Niin helppoo, kun tietää sukunimen🤔. No, hän on sievä, tumma, ei mikään teini, kivan oloinen nainen. Yksi niistä naapureista.

      Sitten se työpaikan Minttu, sekin oli tumma, pitkätukkainen, vähän erikoisen oloinen tyyppi minun näkökulmastani katsottuna. Useimmiten, kun näki minut, sai kikatuskohtauksen, minkä jälkeen ovet kolisivat ja hän häipyi näkyvistä. Minä tietenkin ihmettelin hoomoilasena, että olikohan mun tukka jotenkin huonosti, tukka kun liittyi hänen ammattiinsa. Myöhemmin hänet palkittiin seksuaalisesta häirinnästä työpaikan tilaisuudessa (niin vitsikästä). Ja vielä myöhemmin hän irtisanoutui ja häipyi vähin äänin paikkakunnalta etelämmäksi. Edellisten tapahtumien yhteneväisyyksiä en lähde arvailemaan, joskus vain mietityttää, että mitä ihmettä.

      Kävi taas mielessä noiden nimien sekoittelut eri ihmisiin. Naapurit kirjoittivat ehkä siitä omasta naapuristaan, työpaikan porukat taas työkaveristaan. Parhaat palat kirjoituksista ovat luultavasti olleet ennen kuin minä tajusin viimein tulla s24 sivuille. En tiedä, liityinkö minä mitenkään ed.mainittuihin asioihin, kunhan puran ajatuksiani. Pomo kielsi puhumasta näistä nettiasioista kenellekään, kun yritin selvitellä työpaikalla tapahtuneita asioita, siksi on hyvä, että on tällaisia purkupaikkoja, jonne saa kirjoittaa omia pohdintoja. Kun ei tiedä miten asiat menivät, sitä miettii eri vaihtoehtoja, pahoittelen.

      Huh. Sainhan tällekin aamulle yhden mielipiteen puserrettua. Siitä tulikin sitten vähän pitempi. Nainen olen.

      • Anonyymi

        Pakko lisätä edelliseen pitkään kommenttiini, että pomo, johon viittasin, oli myös nainen. Se miespomo ei tiennyt kaikkia kiemuroita, vain omansa. Minullekin selvisi paljon uusia kiemuroita hänen lähtönsä jälkeen😊. Taas pahoittelen. Nyt poistun, kiitos ajastanne, jotka luitte sepustukseni.


      • Anonyymi

        No, jopa nopeasti poistui kolmas tämän päivän kirjoitukseni. Toivottavasti joku minulle tärkeä ihminen ehti sen lukea.


    • Anonyymi

      H mm kauniita unia pus🐰😘

    • Anonyymi

      Todella ahdistavaa jos naapuri alkaa kytätä takamustani.

      • Anonyymi

        Anteeksi en ajatellut häiritseväni, en jatkossa kyttää. Välttelen kohtaamista.


    • Anonyymi

      Hyvää vappua 🎈🎉 naapuriin

    • Anonyymi

      En malta olla kirjoittamatta näin vapun kunniaksi noista ydinporukan nimien sekoittumisista. Aiemminhan palstalaiset kirjoittelivat osin henkilöiden oikeilla etunimillä. Ajattelin pyöräyttää teille listan, miten minun ympärilläni olevia nimiä on eri ryhmissä, joita olen bongaillut palstalta. Voitte sen jälkeen miettiä uudelleen omia kirjoituksianne, kukahan alla mainituista ne on mahtanut omia ja mitä vaikutuksia niistä on ollut. Kaikki ryhmät ovat mielestäni olleet innokkaina palstailemassa omassa ryhmässään.

      Käytän lyhenteitä: S=lähisuku, N=naapuri, T=työkaveri.
      Petri S T
      Tiina S T
      Sari S T
      Jari S T
      Liisa S T
      Eeva S T
      Kari S T T
      Pauliina S T
      Hannele S T
      Tero S N
      Minna S N T (työssä: Minttu)
      Outi T N
      Jouni N T T
      Kirsi N N T

      Te, jotka olette omineet viestejä nimillänne, voitte nyt tarkastella asiaa vähän toiselta kantilta. Ehkä ne oli tarkoitettukin sen toisen ryhmän jäsenelle, itse olen kirjoitellut silloin tällöin puolustuksia huomattuani jossain vaiheessa leikkinne. Itse en ikinä toisi läheisiäni, naapureitani, enkä työkavereitani tällaiselle palstalle. Miksi haluaisin pilata elinympäristöni jokaisen osa-alueen? Olen edelleen sitä mieltä, että joku haluaa sotkea minun elämääni, mielikuvituksensa on rikas, keksii uusia väyliä, jos edellinen paljastuu.
      T. Se harhaiseksi mainittu

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen tarina.


    • Anonyymi

      Kivan pirtsakan värinen huppari oli päälläsi ja leggingsit😍

    • Anonyymi

      Kyylä-miehillä on ihan liikaa estrogeeniä, sen tietää joka minttu ja vattu.

    • Anonyymi

      Tarvitsetko kenties kantoapua joku päivä?

      • Anonyymi

        Täältä sivusta: Minttuja näyttää olevan enemmänkin.
        Ei silti kaikki varhaisia, kuten joku kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä sivusta: Minttuja näyttää olevan enemmänkin.
        Ei silti kaikki varhaisia, kuten joku kommentoi.

        Siis harhaisia


    • Anonyymi

      Sopii kyllä sinulle noi urheilulegginsit. Upea näky olit taas😍

    • Anonyymi

      Sinulla oli ihana leninki päälläsi tänään😋

    • Anonyymi

      Vau😍, tulee lisää kitkemään rikkaruohoja

    • Anonyymi

      huh

    • Anonyymi

      Olisit pyytänyt apua kantamiseen, olisin tullut auttamaan

    • Anonyymi

      Aika lyhyet shortsit pyllistellä sinulla, huh😍

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017398987uz

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe