Bathmate Hydromax X20 Penispumppu

Anonyymi

4

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bathmate on ihan omanlaisensa vesipumppu, toimii kyllä kuivanakin. Tällähän on joku patenttikin ja paljon tehokkaampi ku normipumput.
      Ja joo, kyllä sitä ahkeralla pumppaamisella voi saada sentin kaks lisääkin, mutta siihen ei riitä mikään kerran viikossa pumppailu.

      • Anonyymi

        Ok, vesileikkeihinhän tuo tuotteen nimikin viittaa, eli ihan peruspumppu sopinee useimmille, ellei sitten halua hieman vaihtelua.

        Nuo kokohommat, johon pumppu ei todellisuudessa edes tehoa, olen aina luokitellut jollakin tavoin henkisesti keskenkasvuisten kategoriaan (paitsi fyysiset poikkeustapaukset), ainakaan itseäni tuo aihepiiri ei ole milloinkaan puhuttanut. Oleellista on se, että varusteet toimivat ja aniharvalla koosta on oikeaksi ongelmaksi.

        Tosin noiden pumppujen käytön kanssa on hyvä olla maltillinen, sillä liialla paineella ja liian pitkillä treeneillä voi vanhingoittaa peniksen paisuvaiskudoksia pysyvästi. Sama juttu ilmeisesti myös naisten "mirri-klitorispumpuilla."

        #

        "Pumppua markkinoidaan yleensä peniksen koon kasvattajana. Siihen se ei auta."

        "– Itse kerron suoraan, ettei se kasvata mitään. Myyn niitä vain oikeasti tarpeeseen. Lääkäri voi lähettää eturauhaspotilaan leikkauksen jälkeen (ostamaan tuotteen), jotta saadaan pintaverenkierto nopeasti toimimaan. Se on maailman paras keksintö siihen, Keränen kuvaa."

        - https://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/ei-kasvata-kokoa-tahan-penispumppua-oikeasti-kaytetaan/5369868


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, vesileikkeihinhän tuo tuotteen nimikin viittaa, eli ihan peruspumppu sopinee useimmille, ellei sitten halua hieman vaihtelua.

        Nuo kokohommat, johon pumppu ei todellisuudessa edes tehoa, olen aina luokitellut jollakin tavoin henkisesti keskenkasvuisten kategoriaan (paitsi fyysiset poikkeustapaukset), ainakaan itseäni tuo aihepiiri ei ole milloinkaan puhuttanut. Oleellista on se, että varusteet toimivat ja aniharvalla koosta on oikeaksi ongelmaksi.

        Tosin noiden pumppujen käytön kanssa on hyvä olla maltillinen, sillä liialla paineella ja liian pitkillä treeneillä voi vanhingoittaa peniksen paisuvaiskudoksia pysyvästi. Sama juttu ilmeisesti myös naisten "mirri-klitorispumpuilla."

        #

        "Pumppua markkinoidaan yleensä peniksen koon kasvattajana. Siihen se ei auta."

        "– Itse kerron suoraan, ettei se kasvata mitään. Myyn niitä vain oikeasti tarpeeseen. Lääkäri voi lähettää eturauhaspotilaan leikkauksen jälkeen (ostamaan tuotteen), jotta saadaan pintaverenkierto nopeasti toimimaan. Se on maailman paras keksintö siihen, Keränen kuvaa."

        - https://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/ei-kasvata-kokoa-tahan-penispumppua-oikeasti-kaytetaan/5369868

        Joo, monet väittää ettei muka voi kasvattaa peniksen kokoa muuta kuin leikkauksella. Valehtelevat tai ovat tietämättömiä tai sitten he eivät edes omista penistä jota kasvattaa.
        Kyllä pumppauksella kokoa voi kasvattaa, useimmiten koko vaan palaa entisekseen jos lopettaa pumppailun, mutta poikkeuksiakin on kuten allekirjoittanut.
        Toisekseen penistä voi kasvattaa venytyslaitteilla joita ihan urologitkin määräävät potilailleen... tosin yleensä syynä on esim peniksen liika käyryys, ei niinkään pieni koko, mutta fakta on se että sillä voi penistä kasvattaa ja tulokset on pysyviä.
        Ei se tietenkään yhdessä illassa tapahdu, mutta et sinä lihaksiakaan saa kun käyt kerran salilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, monet väittää ettei muka voi kasvattaa peniksen kokoa muuta kuin leikkauksella. Valehtelevat tai ovat tietämättömiä tai sitten he eivät edes omista penistä jota kasvattaa.
        Kyllä pumppauksella kokoa voi kasvattaa, useimmiten koko vaan palaa entisekseen jos lopettaa pumppailun, mutta poikkeuksiakin on kuten allekirjoittanut.
        Toisekseen penistä voi kasvattaa venytyslaitteilla joita ihan urologitkin määräävät potilailleen... tosin yleensä syynä on esim peniksen liika käyryys, ei niinkään pieni koko, mutta fakta on se että sillä voi penistä kasvattaa ja tulokset on pysyviä.
        Ei se tietenkään yhdessä illassa tapahdu, mutta et sinä lihaksiakaan saa kun käyt kerran salilla.

        Kasvattamistarinat ovat aikas lailla henkisesti keskenkasvuisten puhdasveristä puppua. Kun käytön lopettaa, niin keinotekoinen kudosturvotuskin lakkaa.

        Sitten pahimmillaan, pumpulla väärinkäytettynä riskeraa tehdä enempi vahinkoa kuin hyvää, tästäkin lääkärit ja seksologit osaavat kertoa.

        ps. Olen aina ihmetellyt kaikkia vermeensä kokoon fiksoituneita, sillä on aivan poikkeuksellisen havinaista että sen suhteen on todellisia fyysisiä ongelmia, eli se todellinen ongelma on pesiytynyt hekkohappisten omien korvien väliin.


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      527
      5730
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    3. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      87
      1894
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1749
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1305
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1025
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe